واژگان اصطلاحات چیست
واژگان اصطلاحات چیست و چرا از آن رخ می دهد؟ اصطلاحات مخصوص یک صنف به عنوان مثال در زندگی مدرن

واژگان اصطلاحات مخصوص یک صنف در زبان روسی به مدت طولانی به یک پدیده شایع است. اما بسیاری از مردم، شنیدن این عبارت، بلافاصله از عبارت جنایتکارانه ای که نه بلافاصله انسان معمولی درک فکر می کنم. اما به عنوان مثال از اصطلاحات مخصوص یک صنف می تواند در زندگی روزمره پیدا شده است. و وجود دارد، به هر حال، خیلی بیشتر.

نمونه ای از اصطلاحات مخصوص یک صنف
واژگان اصطلاحات مخصوص یک صنف چیست

قبل از اینکه ما به عنوان مثال از اصطلاحات مخصوص یک صنف در نظر بگیریم، به درک که این اصطلاحات است لازم است. بنابراین، این کلمات هستند که تنها در یک خاص استفاده می شود گروه اجتماعی از مردم است. آنها را می توان در ترکیب یک حرفه، تخصص، منافع، سن، نظرات، و غیره به عبارت دیگر، گفت، زبان عامیانه در زبان روسی - آن را به طور کامل سخنرانی جداگانه ای است که فقط افراد خاصی بتوانند درک کنند. و بر اساس این واقعیت است که گروه های اجتماعی تا به امروز، یک مجموعه عظیمی وجود دارد، و اصطلاحات مخصوص یک صنف، به ترتیب، همچنین خلاق هستند.
انواع از jargons

لازم به ذکر است این است که امروز یک نمونه از اصطلاحات مخصوص یک صنف می تواند تقریبا در هر پیدا شده است زمینه فعالیت های. آنها تقریبا در هر گروه، که نسبتا پایدار است رخ دهد. به عنوان مثال، شما می توانید اصطلاحات مخصوص یک صنف در گفتار دانش آموزان، دانشجویان، سربازان، موسیقی دانان، ورزشکاران، الکلی، جنایتکاران، و غیره تماشا همانطور که می بینید - اجتماعی "گسترش" به اندازه کافی بزرگ است. نیازی به گفتن نیست، اصطلاحات مخصوص یک صنف با اطمینان می توان به نام حتی بیان از روشنفکران - و آن را درست خواهد بود. پس از همه، عبارت خود را قابل فهم تنها به آنها می باشد، و آنها را از ابتدا شروع کنید. بنابراین همه چیز عادلانه است.

نمونه هایی عامیانه کلمات
کلمات محبوب

بسیاری از مردم حتی نمی دانند که آنها استفاده از کلمات عامیانه است. آنها چنان در زندگی ما تبدیل شده اند که عبارت کاملا طبیعی و قابل قبول ما آنها را بدون تردید مطلق است. نگاهی به عنوان یک مثال یک دانش آموزان سخنرانی یا دانش آموزان. کلمه "fizra"، "بخار"، "fizichka"، "stipuha"، "مزاحم"، "روشن"، "آن را دریافت نمی،" و غیره - این همه ما به صورت روزانه و شنیدن و درک معنای این عبارات.

با این حال، کلمات وجود دارد "قوی تر". ما در حال صحبت کردن در مورد اصطلاحات مخصوص یک صنف از افراد درگیر با حوزه جنایی. یا، به عنوان آن را به نام، "قاتل". شاید رایج ترین کلمات از این منطقه - یک "منطقه". چیزی آن قطعا هر شنیده می شود. این بدان معنی است، چگونه ممکن بود برای درک زندان است. به هر حال، در انصاف باید توجه داشت که دزد و زبان عامیانه جنایی ثروتمندترین از همه است. این واقعا یک زبان جداگانه. "تخصصی" (موفق باشید)، "کنت" (دوست صمیمی)، "زیتون" (گلوله)، "Kipishnut" (خشمگین) "از zhigan" (از جان گذشته) - این کلمات خیلی بیشتر. لازم برای رفتن به عمق ارزش خود را - و به همین ترتیب شما می توانید درک کنند که "زبان" است که واقعا دشوار است.

زبان عامیانه در روسیه
احساسات

لازم به ذکر است که اصطلاحات، نمونه هایی از کلمات که در بالا مورد بحث قرار گرفت، در برخی از ویژگی های متفاوت است. برای هر حوزه آنها متعلق به، آنها یک چیز را به اشتراک بگذارید - سطح بالایی از بیان. بسیاری از زبان عامیانه ظاهر شد توجه به این واقعیت که لازم آمد تا بود با برخی از کلمه درستی یک وضعیت خاص (یا فرد) توصیف می کند. هنگامی که هیچ عبارات منظم، که می تواند تمام سطح عاطفی از شور و شوق و یا مخالفت منتقل شده اند وجود دارد. این باید به عنوان احساسی باشد - مشخصه اصلی اصطلاحات مخصوص یک صنف است. به عنوان مثال، عبارت، به زبان آمده را با لحن مناسب "تاثیر؟ چه خبر"، برای تلفن های موبایل بسیار جدی تر از، "چه کار می کنی؟". به هر حال، کاملا یک مثال زنده از اصطلاحات مخصوص یک صنف.

بیشتر این واژگان تنوع و تحرک بیشتری متفاوت است. همچنین عامیانه و نه به سرعت می میرند - آنها توسط دیگر، عبارات جدید جایگزین شده است. به عنوان مثال، جوانان '60 زبان عامیانه عملا از بین رفت - جوانان امروز یک راه کاملا متفاوت صحبت می کنند.

زبان عامیانه در سخنرانی مدرسه
تشکیل اصطلاحات مخصوص یک صنف

بنابراین، به هر دلیلی از جمله عبارت وجود دارد - آن روشن است، با این حال، چگونه آنها را تشکیل می شوند؟ این است که در واقع بسیار ساده است. اولین راه - با وام گرفتن. برای مثال، در زبان مدرن ما، کلمه "مرد" (مرد، مرد)، "فنگ" (یک فن، تعظیم)، "مردم" (مردم، جامعه) و غیره است همانطور که شما ممکن است حدس بزنید، کلمات ذکر شده از زبان انگلیسی گرفته شده است.

اغلب فقط و تجدید نظر برخی از کلمه سراسر کشور. به عنوان مثال، کلمه "وزوز" - به این معنی "به نوشیدن". چرا این عبارت؟ دلیل آن است که به خوبی بر طول مدت روند.
همچنین، روش محبوب دیگر شامل در اشتقاق وجود دارد. چنین کلمه به عنوان "baldet" (از آن لذت ببرید) وجود دارد. از این رو زبان عامیانه "baldezh" (لذت). و چنین نمونه هنوز هم بسیاری.

اصطلاحات مخصوص یک صنف همیشه بوده و ادامه خواهد داد به وجود داشته باشد. این واژگان است در همه زمان تعامل با زبان محبوب، "ربودن" از او عبارت خاص و تبدیل آنها را در راه خود را. مهم ترین چیز - به دانستن اندازه گیری از استفاده از چنین کلمات. با این حال، بیش از حد اغلب نمی آلوده سخنرانی خود چنین عبارات. در غیر این صورت، خلوص زبان روسی توانا ما را به فراموش، اگر همه به اصطلاحات مخصوص یک صنف.

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید