استراتژی بازاریابی تعیین و تثبیت موقعیت
راهبرد بازاریابی: SEGMENTATION, TARGETING, POSITIONING

 تعیین و تثبیت موقعییت یا POSITIONING  

 اکنون که بخش‌های مختلف بازار را می‌شناسیم و یک یا تعداد بیشتری را برای خدمات‌دهی انتخاب کرده‌ایم، باید برای چگونگی کارمان تصمیم بگیریم. چطور شرکت پیشنهاداتش را برای بخش‌های انتخاب شده تفکیک کند و در آن بخش‌ها به چه جایگاهی می‌رسد؟ اینها قدم‌های آخر در آماده کردن راهبرد بازاریابی هستند.

 جداسازی و موقعیت‌یابی شدیدا بهم وابسته و مربوط هستند. موقعیت‌یابی که فرآیند تنظیم محصول برای اشغال یک جایگاه مشخص، متمایز و مطلوب نسبت به محصولات رقابتی در ذهن مشتری‌های موردنظر است، می‌توانیم موقعیت مورد نظر را در ذهن مشتریان به دست بیاوریم.

 در ابتدا به یک برنامه برای جایگاهی که می‌خواهیم با محصولمان در ذهن مشتری به دست بیاوریم، نیاز داریم. موقعیت، اولین چیزی است که یک مشتری با شنیدن اسم محصول یا برند به آن فکر می‌کند. این موقعیت باید به گونه‌ای انتخاب شود که حداکثر تمایز را از محصولات رقابتی داشته باشد و بیشترین سود را در بازار مورد نظر به وجود بیاورد.
0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید