Half of Canadian charities can’t keep up with digital transformation, Capital One finds

Fifty per cent of Canadian charities “aren’t able to keep up” with the pace of technological change, according to a recent Capital One survey, but leaders in the industry say it’s up to charities to evaluate their mandates and figure out how to adapt. The U.S.-based financial services firm, which released the survey’s results on… ...

How Microsoft Azure is helping improve cancer research, treatment for Canadians

By Meagan Simpson The Vancouver-based B.C. Cancer Research Foundation is partnering with Microsoft Corp. on innovative research that is changing the way we treat and understand cancer. That B.C. Cancer is using Microsoft Azure to upload, store and analyze data might not sound game-changing on the surface, but as post-doctoral fellow Andrew ...

More apps should follow Super Mario Run’s example

I wish I could pay for more mobile games. I imagine app developers find the above statement counterintuitive. After all, why should I want to pay for something when I can have it for free? Rampant music, movie, television – and yes, video game – piracy appears to confirm this. Exhibit B: Super Mario Run,… ...

Why startups fail, and how to fix it

When you survey startup failures you reach a surprising conclusion – many people still blame a lack of engineering talent. In my experience, technical failures stem from the supply chain being unable to supply the tools to meet the vision of the engineers – which isn’t a gap in engineering talent, it’s a failure of… ...

سرمایه گذاری جمعی چیست؟

سرمایه گذاری جمعی یا crowdfunding روشی ایترنتی در جهت کسب سرمایه برای کسب و کارهاست . در این روش سرمایه لازم برای یک کسب و کار توسط سرمایه های خردی که مردم می پردازند، فراهم می شود. به طور کلی چهار مدل سرمایه گذاری جمعی وجود دارد که در زیر آمده است. ...

چگونه به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم؟

اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به یکی از کانال‌های اثربخش برای جذب مصرف‌کنندگان تبدیل شده است، افرادی که بدست آوردن علاقه و توجه آنها هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.در حال حاضر بازاریابی دهان به دهان، به عنوان یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود، زیرا مشتریان اغلب ترجیح می‌دهند به تنهایی و با درنظر گرفتن بازخورد یا توصیه‌های کسی که به ...

قیمت

قیمت چیزی است که پرداخت می‌کنید و ارزش چیزی است که دریافت می‌کنید فرض کنید می‌خواهید یک ماشین مدل بالا بخرید. برای این کار می‌توانید چندین کار انجام دهید. پول نقد بدهید، چک بدهید یا انواع معاملات دیگر. ارزش در اینجا، ماشین شما و قیمت چیزی است که با آن توانستید ماشین را بخرید. وقتی شما کار خرید را انجام دادید، ارزش‌گذاری شروع به‌کار می‌کند. با ...
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید