چرا می‌خواهید یک استارت‌آپ موفق راه‌اندازی کنید؟
چرا می‌خواهید یک استارت‌آپ موفق راه‌اندازی کنید؟ 
وقتی دلیل کارتان را فهمیدید، خیلی راحتی می‌توانید به هدفتان برسید. به‌عنوان‌مثال اولین تمرین ممکن است به شما نشان دهد که درحالی‌که خودتان را در غالب یک استارت‌آپ تأثیرگذار مشاهده می‌کنید، اما درعین‌حال نمی‌خواهید یا دوست ندارید مسئولیت روزانه یک استارت‌آپ را داشته باشید.

«تو باید شروع کنی»، «فقط این کار را انجام بده»، «به دنبال آن برو»، این جملاتی است که احتمالاً خیلی‌ها به شما خواهند گفت. اما در حالی این جملات درست است که همه‌چیز در اجرا درست باشد. به یاد داشته باشید، راه‌اندازی یک استارت‌آپ رفتن به فروشگاه مواد غذایی نیست. فوربز در گزارشی به افرادی که می‌خواهند استارت‌آپ راه‌اندازی کنند، توصیه‌هایی کرده است. اینکه اول چرایی کارشان را بررسی کنند.

این گزارش نوشت، تصمیم شما برای شروع یک استارت‌آپ می‌تواند به معنای کار روی همان چیز برای سال‌ها و همیشه باشد.

اگر می‌خواهید در تجارت موفق شوید، شما باید بدانید چرا و چگونه. چند دقیقه در مورد آن فکر کنید. چرا می‌خواهید یک استارت‌آپ موفق راه‌اندازی کنید؟

پاسخ صادقانه شما به‌احتمال‌زیاد بیشتر از اینکه بخواهد انقلابی در یک صنعت باشد، زندگی مردم را تغییر خواهد کرد.

حتی در صورت پاسخ صادقانه، چرا می‌خواهید همه این اهداف را تحقق بخشید؟ پاسخ خود را به اهداف تجاری و نحوه تأثیر آنها برجهان محدود نکنید. به اهداف شخصی خود مانند ثروت، احترام، شناخت و رشد هم‌فکر کنید.

این تمرین را مدام و عمیق انجام دهید تا خود را بهتر بشناسید. به‌عنوان‌مثال اگر پاسختان ثروت است، سؤال بپرسید چرا می‌خواهید ثروتمند شوید؟

وقتی دلیل کارتان را فهمیدید، خیلی راحتی می‌توانید به هدفتان برسید. به‌عنوان‌مثال اولین تمرین ممکن است به شما نشان دهد که درحالی‌که خودتان را در غالب یک استارت‌آپ تأثیرگذار مشاهده می‌کنید، اما درعین‌حال نمی‌خواهید یا دوست ندارید مسئولیت روزانه یک استارت‌آپ را داشته باشید.

این بینش به شما کمک می‌کند تا در مورد چگونگی شروع یک استارت‌آپ که شاید از طریق نمایندگی یا سرمایه‌گذاری دوام پیدا کند، تصمیمات بهتری بگیرید.

اگر دلیل و چرایی اقدام خود را می‌دانید، می‌تواند روی آنچه مانع اجرای کار شما می‌شود، تمرکز کنید. اما معمولاً آنچه اتفاق می‌افتد این است که شما برای چند ماه نه حتی چند سال روی یک ایده فکر می‌کنید و یک‌مرتبه تصمیم می‌گیرید و با خودتان می‌گوید فقط این کار را انجام بده. بسیاری از کارآفرینانی که این چرخه را پشت سر می‌گذارند به‌محض اولین مانع بزرگ، به کارشان پایان می‌دهند. معمولاً جواب آنها این است که من امتحان کرده‌ام، اما جواب نداده است.

حقیقت این است که آنها فقط می‌خواستند تجربه راه‌اندازی یک استارت‌آپ را داشته باشند. این سناریو عمدتاً به دلیل عدم درک درست از چرایی و چگونگی یک استارت‌آپ است.

اجرای یک ایده نوپا براساس دلایل واقعی، یک فرایند است. این نباید مبتنی بر خل و خوی، فشار یا داشتن وقت اضافه باشد. اولین قدم لیست چالش‌های شماست.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید