۳۰ روش آسان برای پولسازی
۳۰ روش آسان برای پولسازی 
آیا به دنبال ایده‌های پولسازی و راهی برای پول درآوردن هستید؟ در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۳۰ روش آسان برای پولسازی را بدانید.

۱. یک بلاگ یا پروفایل راه‌اندازی کنید.

باور کنید یا نکنید، بلاگ‌نویسی می‌تواند یک راه سودآور برای پولسازی باشد. نکته این‌جا است که درباره‌ی علایق‌تان بلاگ‌نویسی کنید. تنها در مدت چند دقیقه، می‌توانید بلاگ یا پروفایل خودتان را راه‌اندازی کنید و در مسیر پولسازی از طریق بلاگ قرار بگیرید.

۲. مهد کودک باز کنید.

این گزینه برای کسانی مناسب است که واقعا عاشق بچه‌ها باشند. باید برای آن‌ها غذا آماده کنید، به آن‌ها آموزش دهید و چینشی در محل داشته باشید که مناسب کودکان باشد. اگر به این کار علاقه دارید، باید ابتدا مجوز بنیاد بگیرید.

۳. کسب و کار خانگی راه‌اندازی کنید.

مطمئنا چیزهایی درباره کسب‌وکارهای مبتنی بر مشاوره شنیده‌اید، مانند Thirty-One Gifts، Mary Kay و... این‌ها شرکت‌های بزرگی هستند که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا ساعت‌های کاری‌تان را تنظیم کنید، بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید و درآمد کسب کنید. نکته‌ای که باید در مورد این فرصت کسب‌وکاری به شما یادآور شویم این است که اطمینان حاصل کنید تکالیف‌تان را به‌خوبی انجام می‌دهید و به‌خوبی هزینه‌های استارت‌آپ را درک کرده‌اید و حتی می‌دانید برای حفظ جایگاه‌تای به‌عنوان مشاور باید چه کنید.

۴. به یک مربی تبدیل شوید.

شما می‌توانید با آموزش به دانش‌آموزان کسب درآمد کنید. از دوران ابتدایی تا دانشگاه، همیشه کسانی وجود دارند که در موضوعات مختلف به اندکی کمک نیاز دارند. در مدارس محلی و دانشگاه‌ها در جستجوی افرادی باشید که به کمک نیاز دارند.

۵. یک هنر یا صنعت آموزش دهید.

حتی اگر در زمینه آموزش درسی مهارتی ندارید، افرادی هستند که تمایل دارند سرگرمی‌های جدیدی یاد بگیرند. اگر گیتار بلد هستید، می‌توانید درس گیتار بدهید. اگر قناد هستید می‌توانید نحوه تزیین کیک را به علاقه‌مندان آموزش دهید.


۶. از فضای سبز نگهداری کنید
آیا از حضور در فضای سبز لذت می‌برید؟ اگر این‌طور است پس شاید بخواهید چمن‌زنی و باغبانی را به‌عنوان راهی برای کسب درآمد درنظر بگیرید.

۷. راننده اسنپ یا تپسی بشوید.
این رویکرد امروزه بسیار مورد اقبال قرار گرفته است و راه ساده‌ای برای کسب درآمد است. شما می‌توانید ساعت کاری‌تان را خودتان تعیین کنید و درآمد خوبی از این راه داشته باشید.

۸. کارمند مرکز تماس شوید
وقتی با یک شرکت تماس می‌گیرید، به ندرت پیش می‌آید که تماس شما در یک دفتر کار پاسخ داده شود، ولی به یک کارمند متصل می‌شوید که احتمالا در منزل کار می‌کند. کار ساده‌ای است، منطقه‌ای را در منزل برای خودتان مهیا کنید و از یک دستور کار پیروی کنید و به تماس‌های مشتریان پاسخ دهید. پرداختی این کار به نسبت نوع شرکتی که برای آن کار می‌کنید متفاوت است.

۹. از حیوانات خانگی مراقبت کنید
اگر تمام روز در خانه هستید و می‌توانید از خانه خارج شوید، می‌توانید از حیوانات خانگی مراقبت کنید. این دوستان پشمالو عضوی از خانواده بسیار افراد تلقی می‌شوند و حاضرند برای نگهداری از آن‌ها در تعطیلات پول پرداخت کنند.

۱۰. مربی حیوانات خانگی شوید
اگر در آموزش دادن مهارت دارید می‌توانید مربی حیوانات خانگی باشید. این آموزش می‌تواند فرمانبرداری یا ترفندهای سرگرم کننده باشد.


۱۱. خدمات ساماندهی منازل انجام دهید

ساماندهی و نظم چیزی است که بسیاری از افراد فاقد آن هستند. شما می‌توانید در تمیز کردن و نظم بخشیدن به خانه‌ها به دیگران کمک کنید.

۱۲. تمیز کردن منازل را انجام دهید.

اگر کار ساماندهی را به خوبی انجام نمی‌دهید، ولی کار نظافت را می‌توانید انجام دهید، پس همین کار را انجام دهید.

۱۳. سازنده حیوانات بادکنکی شوید.

اخیرا با یکی از دوستانم ملاقات کردم که به‌عنوان سازنده حیوانات بادکنکی فعالیت می‌کرد. این کار یک سرمایه‌گذاری منطقی است و او در رویدادها و مراسمات و... پول خوبی از این راه به دست می‌آورد.

۱۴. برنامه‌ریز مراسمات شوید.

در این‌جا است که ایده‌های خوب‌تان در مراسمات می‌تواند برای‌تان درآمدزایی کند. شما می توانید برای تولدها، سالگرد زناشویی و دیگر مراسمات برنامه‌ریزی کنید.

۱۵. به یک تعمیرکار تبدیل شوید.

اگر می‌توانید هر چیز خرابی را درست کنید، پس خدمات تعمیر می‌تواند پول خوبی برای‌تان به همراه داشته باشد.


۱۶. خدمات باربری انجام دهید.

مردم از جابجایی متنفر هستند. به همین دلیل است که بابت کمک در بارگیری و تخلیه خودروی حامل اسباب منزل حاضرند پول پرداخت کنند. کسانی هستند که حتی حاضرند ساعتی ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کنند و کسی اسباب‌شان را جابجا کند.

۱۷. برف‌روبی کنید.

در طول زمستان، می‌توانید با پاروکردن برف‌ها از گذرها و معابر پول دربیاورید. اگر ماشین برف‌روبی دارید، می‌توانید برای شرکت‌ها کار کنید و جای پارک خودروها را برف‌روبی کنید.

۱۸. خریدار شخصی باشید.

افراد زیادی هستند که خرید کردن را دوست ندارند. شما می‌توانید به فروشگاه بروید و خرید هفتگی دیگران را به جای آن‌ها انجام دهید.

۱۹. عکاسی کنید.

نیازی نیست یک عکاس زبردست باشید تا بتوانید در مراسمات تولد و مهمانی‌ها و رویدادها عکاسی کنید.

۲۰. شوینده‌ی معابر باشید.

اگر دستگاه شوینده پرفشار دارید، می‌توانید برای تمیزکردن معابر، تراس‌ها و... اقدام کنید.



آیا به دنبال ایده‌های پولسازی و راهی برای پول درآوردن هستید؟ در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۳۰ روش آسان برای پولسازی را بدانید. (قسمت سوم از سه قسمت)



۲۱. نقاش ساختمان شوید
بسیاری از افراد از نقاشی کردن خوش‌شان نمی‌آید. شما می‌توانید به نقاشی اتاق‌ها، مبلمان و غیره بپردازید.

۲۲. شیرینی خانگی بفروشید
همان‌طور که اشاره شد شما می‌توانید شیرینی‌پزی آموزش دهید. هرچند،‌ می‌توانید شیرینی‌های دستپخت خودتان را نیز بفروشید.

۲۳. یک خانه‌ی بادی درست کنید.
والدین و مدارس برای جشن‌ها و رویدادها خانه‌های بادی اجاره می‌کنند. در یک خانه بزرگتر سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید آن را بیارایید و در مناسبت‌های مختلف آن را اجاره دهید.

۲۴. آرایشگر سیار شوید
اگر در انجام آرایش و گریم مهارت دارید، می‌توانید در این زمینه به صورت آزاد برای رویدادها و مراسمات ویژه، مانند مراسم عروسی فعالیت کنید.

۲۵. نقاشی صورت انجام دهید
به‌نظر می‌رسد بچه‌ها عاشق این هستند که در نمایشگاه‌ّها و فستیوال‌ها صورت‌شان را نقاشی کنند. مهارت خود را در این زمینه تقویت کنید و در رویدادها و مناسبت‌های مختلف از این مهارت‌تان کسب درآمد کنید.

۲۶. آزادکار باشید.
اگر به خلق یا طراحی مطالب علاقه دارید یا ویراستاری را به‌خوبی انجام می‌دهید، می‌توانید از این مهارت به‌صورت آنلاین درآمد کسب کنید. اینترنت بستر مناسبی را برای خلق لوگو، ساخت انیمیشن، تجزیه و تحلیل سئو و کارهایی از این قبیل فراهم کرده است. می‌توانید فروشگاه خودتان را راه‌اندازی کنید تا مردم به شما مراجعه کنند.

۲۷. نظرسنجی‌های آنلاین پر کنید.
این کار احتمالا یکی از ساده‌ترین راه‌های درآمدزایی در اینترنت است. شرکت‌هایی وجود دارند که برای نظرات‌تان به شما پول می‌دهند. سازندگان و خرده‌فروشان نیاز دارند بدانند روند فعالیت‌شان چگونه است. بهترین راه برای این کار این است که از افراد بخواهید نظرسنجی‌های آنلاین را تکمیل کنند. و شرکت‌ها برای این‌کار به شما پول می‌دهند.

۲۸. دستیار مجازی باشید
این نوع از مشاغل برای کسانی مناسب است که منظم هستند و کارهای‌شان را با برنامه‌ریزی ادامه می‌دهند. بسیاری از سایت‌ها، دستیار مجازی استخدام می‌کنند تا به آن‌ها کمک کند. دستیار مجازی برای بلاگ‌نویس‌ها یا وب‌سایت‌ها کار می‌کند. صفحات رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را مدیریت می‌کند، ایمیل‌ها را چک می‌کند، مقاله می‌نویسد یا حتی در امور حسابداری کمک می‌کند.

۲۹. ویراستاری کنید
ویراستاری یک راه عالی برای کسب درآمد در منزل است. این کار برای مادران بسیار مناسب است زیرا می‌توانند ساعت‌های کاری‌شان را تنظیم کنند.

۳۰. خرید و فروش آنلاین انجام دهید
اگر به جستجوی فروش‌های ویژه علاقه دارید، به این گزینه فکر کنید. اگر به کالایی برخورد کردید که فروش ویژه داشت، می‌توانید آن را در سایت‌های فروش آنلاین به قیمتی بیشتر از قیمت خریدتان بفروشید و سود کنید. حتی می‌توانید کالا ها دست دوم را به این ترتیب بفروشید.

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید