۸ روش ایجاد بک لینک رایگان
روشهای ساخت بک لینک رایگان بدون هزینه کردن حتی یک ریال را می توانید در این پست فرا بگیرید. بک لینک یکی از معیارهای مهم در رتبه سایت در نتایج جستجو است از این رو ایجاد بک لینک های مناسب یکی از مهمترین کارهایی است که یک وبمستر باید انجام دهد. روشهای متعددی برای ایجاد بک لینک به سایت وجود دارد که در ادامه روشهای رایگان آن را معرفی خواهم نمود:

 

1. بک لینک رایگان از DMOZ

پیش از این در مقاله ای تحت نام بک لینک رایگان از odp درباره این موضوع صحبت کردم اما از آنجا که بک لینکهای odp از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند، یک بار دیگر هم به آن اشاره میکنم. این فهرست راهنما که کاملاً انسانی است و هیچ روباتی در آن نقش ندارد، از مهمترین جاهایی است که باید سعی کنید لینک خود را در آن قرار دهید. مقاله ای که لینک دادم را حتماً مطالعه بفرمایید.

 

2. فروم ها

یکی دیگر از جاهایی که می توانید بک لینک به سایت خود ایجاد کنید، فروم ها هستند. در این مورد می توانید لینک سایت یا بلاگ خود را در امضایتان قرار داده و از فعالیت در انجمن های مرتبط با موضوع سایت خود، نهایت بهره را ببرید.

 

3. دایرکتوری ها

دایرکتوری های تبادل لینک نیز از جاهایی هستند که مناسب ایجاد بک لینک می باشند هرچند که این دایکتوریها لینکهایی عمدتاً کم ارزش تر می دهند.

 

4. شبکه های اجتماعی

از محبوب ترین سایتهای دنیای امروز، نباید غافل شد. تا می توانید در شبکه های اجتماعی فعالیت کرده و لینکهایی به سایت خود ایجاد کنید.

 

5. social bookmarking

این سایتها که همان سایت های اشتراک گذاری اجتماعی هستند نیز از مواردی اند که نباید از قرار دادن لینک خود در آنها غافل شوید.

 

6. نوشتن مطلب برای دیگران

این روش یکی از هوشمندانه ترین راهها برای ساخت بک لینک یک طرفه به سایت خود است که ارزش بالایی نیز نزد موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل دارد. با مدیر سایتهای مرتبط با موضوع سایت خود تماس گرفته از آنها بخواهید به شما اجازه دهند تا مطلبی در سایت آنها نوشته و در آن به سایت خود لینک بدهید. این یک معامله برد-برد است.

 

7. استفاده از article marketing

این روش که زیاد نمیتوان در ایران روی آن حساب کرد، یکی دیگر از روشهای مفید برای ایجاد بک لینک است. مقاله ای نوشته و آن را در یکی از دایرکتوریهای مخصوص درج مقاله، ثبت میکنید. در قسمت مخصوص درباره نویسنده، خواهید توانست لینکی به سایت خود ایجاد نمایید.

 

8. بلاگ شخصی خود را راه اندازی کنید

بلاگ ها به دلیل ماهیت تولید کنندگی خود، از ارزش بالایی نزد گوگل بهره مند هستن در نتیجه لینکهای موجود در آنها نیز بسیار با ارزش است. با ایجاد یک بلاگ و لینک کردن سایت خود از آن، می توانید بک لینک بسیار خوبی برای خود بسازید.

 

تمام روشهای بالا ۱۰۰٪ رایگان هستند و نیاز به صرف هیچ هزینه ای نخواهید داشت. در زمان ایجاد بک لینک به سایت خود، توجه داشته باشید که متن لینک (anchor text) یکی از کلمات کلیدی اصلی سایت شما باشد. در ایجاد یک لینک به سایت خود، صرقه جویی نکنید مخصوصاً که می توانید از روش های ایجاد بک لینک رایگان بهره بگیرید!

0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید