افزایش فروش محصولات با استفاده از LinkedIn
زمانی که رقبیان تجاری شما مشغول دریافت Like های بیشتر با استفاده از دکمه های فیس بوک هستند ، شما می توانید از طریق تاکتیک های مختلف و با استفاده از شبکه LinkedIn ، حضور خود را در ارتباطات مجازی اعلام کنید !
شبکه های اجتماعی زیادی برای گسترش ارتباط مجازی با کاربران و مشتریان وجود دارد که یکی از این شبکه ها که باعث افزایش فروش محصولات می شود ، شبکه اجتماعی LinkedIn است .
در این مقاله سه روشی را به شما بازگو خواهیم کرد که در موفقیت شما در شبکه LinkedIn ، بسیار موثر و مفید خواهد بود ، در ضمن شما شبکه LinkedIn را فقط یک شبکه اجتماعی به حساب نیاورید ، در صورت استفاده درست از این شبکه ، می تواید به عنوان یک ماشین بازاریابی از آن استفاده کنید .

1) ارتباطات را هدف کار خود قرار دهید!

در گروه ارتباطی LinkedIn خود ، فقط به نام و عنوان تجاری خود اکتفا نکنید ، به کاربران نحوه کار خود را اعلام کنید ، به آنها بگوئید که از چه طریقی می توانید برای آنها سودمند باشید .
محتوایی که به اشتراک می گذارید را با زبان ساده بیان کنید ، محتوایی را به اشتراک بگذارید که باب میل کاربران باشد ، در ضمن جمع آوری آدرس ایمیل و شماره تماس کاربران نیز روشی دیگر برای حفظ کردن ارتباط خود با آنهاست.
2) یک گروه با تنها یک موضوع کاری مشخص ایجاد کنید

سعی کنید گروهی که ایجاد کنید ، فقط به یک موضوع یا صنعتی خاص اشاره داشته باشد و یا به عبارتی دیگر ، از پراکندگی موضوعات بپرهیزید
در قسمت پائین ، 4 مورد برای راه اندازی گروه ارتباطی دلخواه خود بیان شده است ، این 4 مورد حاصل تجربه بسیاری از بازاریابان اینترنتی می باشد:

دسته بندی گروه خود را انتخاب کنید و یک عنوان مرتبط با موضوع کاری خود ، برای گروه انتخاب کنید

به شرکت های مرتبط با تجارت خود ، اعلام کنید که گروه تجاری ما که مرتبط با حوزه ی کاری شما است ، اه اندازی شده است.

از کارشناسانی که در پرسش و پاسخ های گروه شما شرکت کرده اند ، به هر نحوی که میشود قدردانی کنید ، حتی اگر این قدردانی به ارسال یک کارت تبریک محدود شود

 امکانی را فراهم کنید که برخی از محصولات خود را در گروه ، به قیمت استثنایی به فروش برسانید

3) در پاسخگویی به پرسش و پاسخ ها ، فعال باشید

استفاده از شبکه اجتماعی Linkedin برای افزایش فروش محصولات کمپانیمهم نیست که کار و تجارت شما چیست ، ولی ارتباط با کاربران و شرکت در پرسش و پاسخ ها می تواند یکی از راه های موثر در افزایش فروش شما باشد ، این کار علاوه بر افزایش فروش بیشتر ، مهارت شما را در زمینه کاری خود ، نشان می دهد.
در این قسمت سه نکته برای نحوه پاسخگویی صحیح به سوالات کاربران ذکر شده است :

سعی کنید پاسخ ها مختصر ولی مفید باشند و اطمینان داشته باشید که جواب شما درست و صحیح باشد.

امکان پاسخ خصوصی را در گروه خود ایجاد کنید ، این کار باعث جلب توجه می شود ، ممکن است که جواب سوالی که به کاربر مورد نظر خود می دهید ، محرمانه باشد.

در صورتی که فکر می کنید پاسخ های شما کامل نیستند و مفهوم برای کاربر یا مشتری شما درک نمی شود ، سعی کنید یک ارتباط تلفنی با آن شخص برقرار کنید

تمامی این موارد کلیدهای موفقیت شما در شبکه اجتماعی LinkedIn در جهت افزایش فروش بیشتر می باشد ، اما سوال "چگونه می توانم ارزش گروه را افزایش دهم" ، همواره هدف شما باشد ، با این طرز فکر ، مطمئن باشید راهی درست را برای جذب مشتریان متعدد انتخاب کرده اید.

جستجو در سایت
تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید