افزایش فروش محصولات با استفاده از LinkedIn
زمانی که رقبیان تجاری شما مشغول دریافت Like های بیشتر با استفاده از دکمه های فیس بوک هستند ، شما می توانید از طریق تاکتیک های مختلف و با استفاده از شبکه LinkedIn ، حضور خود را در ارتباطات مجازی اعلام کنید !
شبکه های اجتماعی زیادی برای گسترش ارتباط مجازی با کاربران و مشتریان وجود دارد که یکی از این شبکه ها که باعث افزایش فروش محصولات می شود ، شبکه اجتماعی LinkedIn است .
در این مقاله سه روشی را به شما بازگو خواهیم کرد که در موفقیت شما در شبکه LinkedIn ، بسیار موثر و مفید خواهد بود ، در ضمن شما شبکه LinkedIn را فقط یک شبکه اجتماعی به حساب نیاورید ، در صورت استفاده درست از این شبکه ، می تواید به عنوان یک ماشین بازاریابی از آن استفاده کنید .

1) ارتباطات را هدف کار خود قرار دهید!

در گروه ارتباطی LinkedIn خود ، فقط به نام و عنوان تجاری خود اکتفا نکنید ، به کاربران نحوه کار خود را اعلام کنید ، به آنها بگوئید که از چه طریقی می توانید برای آنها سودمند باشید .
محتوایی که به اشتراک می گذارید را با زبان ساده بیان کنید ، محتوایی را به اشتراک بگذارید که باب میل کاربران باشد ، در ضمن جمع آوری آدرس ایمیل و شماره تماس کاربران نیز روشی دیگر برای حفظ کردن ارتباط خود با آنهاست.
2) یک گروه با تنها یک موضوع کاری مشخص ایجاد کنید

سعی کنید گروهی که ایجاد کنید ، فقط به یک موضوع یا صنعتی خاص اشاره داشته باشد و یا به عبارتی دیگر ، از پراکندگی موضوعات بپرهیزید
در قسمت پائین ، 4 مورد برای راه اندازی گروه ارتباطی دلخواه خود بیان شده است ، این 4 مورد حاصل تجربه بسیاری از بازاریابان اینترنتی می باشد:

دسته بندی گروه خود را انتخاب کنید و یک عنوان مرتبط با موضوع کاری خود ، برای گروه انتخاب کنید

به شرکت های مرتبط با تجارت خود ، اعلام کنید که گروه تجاری ما که مرتبط با حوزه ی کاری شما است ، اه اندازی شده است.

از کارشناسانی که در پرسش و پاسخ های گروه شما شرکت کرده اند ، به هر نحوی که میشود قدردانی کنید ، حتی اگر این قدردانی به ارسال یک کارت تبریک محدود شود

 امکانی را فراهم کنید که برخی از محصولات خود را در گروه ، به قیمت استثنایی به فروش برسانید

3) در پاسخگویی به پرسش و پاسخ ها ، فعال باشید

استفاده از شبکه اجتماعی Linkedin برای افزایش فروش محصولات کمپانیمهم نیست که کار و تجارت شما چیست ، ولی ارتباط با کاربران و شرکت در پرسش و پاسخ ها می تواند یکی از راه های موثر در افزایش فروش شما باشد ، این کار علاوه بر افزایش فروش بیشتر ، مهارت شما را در زمینه کاری خود ، نشان می دهد.
در این قسمت سه نکته برای نحوه پاسخگویی صحیح به سوالات کاربران ذکر شده است :

سعی کنید پاسخ ها مختصر ولی مفید باشند و اطمینان داشته باشید که جواب شما درست و صحیح باشد.

امکان پاسخ خصوصی را در گروه خود ایجاد کنید ، این کار باعث جلب توجه می شود ، ممکن است که جواب سوالی که به کاربر مورد نظر خود می دهید ، محرمانه باشد.

در صورتی که فکر می کنید پاسخ های شما کامل نیستند و مفهوم برای کاربر یا مشتری شما درک نمی شود ، سعی کنید یک ارتباط تلفنی با آن شخص برقرار کنید

تمامی این موارد کلیدهای موفقیت شما در شبکه اجتماعی LinkedIn در جهت افزایش فروش بیشتر می باشد ، اما سوال "چگونه می توانم ارزش گروه را افزایش دهم" ، همواره هدف شما باشد ، با این طرز فکر ، مطمئن باشید راهی درست را برای جذب مشتریان متعدد انتخاب کرده اید.

جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید