Paypal و نحوه ی دریافت پول
PayPal که در آدرس اینترنتی آن با http://paypal.com/ قابل دسترس است یک سیستم پرداخت آنلاین است که در سال 1998 تأسیس شد، مقر این شرکت در ایالات متحده آمریکا است. سرورهای PayPal در شهر Omaha در ایالت Nebraska در آمریکا  و در دفتر مرکزی بین المللی آن در ایرلند قرار دارند.

استفاده از این حساب تا سال 2001 مشکلی برای ایرانی ها نداشت ولی بعدها اولین حسابی که برای ایرانی ها ممنوع شد پی پال بود که پس از آن ایگولد نیز در سال 2006 اقدام به بلوک کردن حسابهای ایرانی نمود.

در سال 2002  شرکت اینترنتی eBay که مدیر آن شخص ایرانی به نام پیر امیدیاراست امتیاز آن را خرید و سیستم پرداخت حراجی خود را به  وسیله  PayPal گسترش داد به طوری که تبدیل به یکی از حسابهای معتبر جهان گردید که در مدت کوتاهی توانست مانند حساب ایگولد خود را فراگیر کند. اکنون قسمت عمده ای از اجنای سایت ebaY  به وسیله پی پال در سراسر جهان خرید و فروش می شود." پیر امیدیار از یک پدر ایرانی و یک مادر فرانسوی در پاریس متولد شد. بعد به اتفاق خاانواده به آمریکا رفتند. 10 سال پیش شرکت   ebay را تاسیس کرد و مدتی بعد هم شرکت پی پال را خریداری کرد".

PayPal اکنون با داشتن بیش از 123 میلیون کاربر در جهان، بزرگترین و معتبرترین سیستم پرداخت آنلاین می باشد و هم اکنون با 7 میلیارد دلار سرمایه جزو ثروتمند ترین های جهان به حساب می رود و او هم همانند بیل گیتس موسسه ی خیریه دارد.

برای افتتاح حساب PayPal باید یک ایمیل و یک حساب بانکی یا یک کارت اعتباری به نام خودتان داشته باشید.

  PayPal در حال حاضر با ایران کار نمی کند و در صورت اطلاع ازایرانی بودن صاحب حساب، حساب را بلوکه می کند و لازم به ذکر است که بر خلاف کلیه حسابهای اینترنتی دیگر به هیچ عنوان افتتاح آن حتی با تغییر آی پی امکان پذیر نمی باشد.

تنها راه استفاده از حساب Paypal برای افراد ساکن در ایران خریداری اکانت وریفای(تایید) شده ی Paypal به همراه Vpn مخصوص همان کشور که Paypal را وریفای کرده است می باشد.

V,P,N : وی, پی ,ان سرویسی است که توسط آن می توانید آدر س IP خودتان را تغییر دهید و هنگام ورود به سایت بانکی همچون Paypal با IP دیگری شناخته شوید برای مثال اگر Vpn باIP هند بخرید و وارد سایت Paypal شوید سایت شما را یک فرد هندی تصور میکند و به راحتی می توانید  دریافت پول از حساب و واریز پول حسابتان را انجام دهید.
Vpn یک کالای فیزیکی نیست!!! Vpn یک یوزرنیم و پسورد است که فردی که آن را به شما می فروشد نحوه ی استفاده از آن را هم به شما توضیح می دهد.
Vpn محصولی است که بسیاری از افراد در ایران آن را ارائه می دهند و با نوشتن کلمه ی وی پی ان - vpn در گوگل سایتهای زیادی را مشاهده می کنید که این خدمات را انجام می دهند.
نگران قیمت هم نباشید قیمت یک وی پی ان با ip اختصاصی بیشتر از 2 یا 5 هزار تومان در ماه نیست شما هم احتمالا فقط یک بار قصد ورود به حساب پی پالتان را دارید تا پول را دریافت کنید بنابراین خرید یک اکانت یک ماهه کافی است.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید