مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

06/21 1398
برای تشخیص این‌که آیا بازار شما به‌اندازه کافی بزرگ است یا خیر، نیاز دارید تحقیقاتی انجام دهید.⁣ از ویژگی‌هایی که در مرحله بازار هدف تعریف کرده بودید، استفاده کرده و سپس مشخص کنید که چه تعداد افراد از معیارهای جمعیت‌شناسی، روان‌شناختی یا مکان شما برخوردار هستند.⁣ اگر شما بازار موجود را با رقبای ثابت هدف‌گیری کردید، درواقع شما در حال پرداختن به تحقیقات صنعتی هستید. به‌عنوان‌مثال، شاید شما در حال ساخت یک شرکت جدید در بازار، برای نوشیدنی‌های ورزشی یا بازار تلفن‌های همراه باشید. در مواردی مانند این، آگاهی از این موضوع که چه تعداد افراد از گزینه‌های موجود خرید می‌کنند، به شما بهترین دید از اندازه بازار بالقوه را می‌دهد.



منبع :
لینک :
کد مطلب: 9630
تاریخ و زمان انتشار: 21 شهریور 1398, 02:24
واژگان کلیدی:
پیوند کوتاه نوشتار:
https://deeprooted.ir/9630
نوشتار های پیشین نویسنده:
  • پیام‌آورد تنها یک رخداد نیست!
  • زندگی در دانمارک
  • مروری بر راهکارهای کشورهای جهان در برابر زلزله از آمریکا تا ژاپن
  • زلزله چیست و علل وقوع آن
  • پروژه چیست ؟‌ مدیریت و كنترل پروژه به چه معناست ؟
  • شبیه سازی روش کار موتور جستجو
  • آنچه درباره IELTS باید بدانیم
  • استراتژی‌های بازاریابی
  • چگونه اندازه بازار هدف را باید مشخص کنیم؟
    دسته بندی: علوم || تگ های مطلب :
    نظرات: 0 1398/06/21
    سمت نو
    اخبار

    رویدادها
    کسب و کار های نوپا

    TED

    معرفی کتاب

    سبک زندگی

    معرفی سایت