مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

شنبه، 31 شهریور 1397


06/20 1397
چرا بعضی از مالکین کسب‌وکارهای کوچک برای نجات بنگاه خود به سرمایه‌گذاری جمعی رو آورده‌اند؟
 بسیاری از کسب‌وکارهای محلی محبوب، خصوصا در شهرهایی با هزینه‌های زندگی بالا، مجبور شده‌اند در مواقع بحرانی غرورشان را کنار بگذارند و از مشتری‌های خود کمک بگیرند. این رویه، هسته‌ی اصلی پلت‌فرم‌های سرمایه‌گذاری جمعی آنلاین است. اگرچه هر کدام از این کسب‌وکارها به دلایل متفاوتی به مشتری‌های خود رو آورده‌اند، وجه مشترک تمام آن‌ها، اعتقاد خدشه‌ناپذیر مالکین و مشتریان به ارزشمندی آن کسب‌وکار، مستقل از عملکرد خوب یا بد آن، است.
 با این حال ایجاد یک جنبش خیریه برای کمک‌رسانی به یک کسب‌وکار راحت نیست. اداره‌ی یک کمپین خیریه، به خودی خود یک فعالیت پرزحمت و زمان‌بر است. علاوه بر این نرخ شکست کمپین‌های خیریه بالا است، و بدتر از همه ممکن است حتی با وجود موفقیت کمپین خیریه، مبلغ گردآوری‌شده کفاف مخارج کسب‌وکار را ندهد.
 یک دهه‌ی پیش، خدمات سرمایه‌گذاری جمعی‌ای نظیر Indiegogo و Kickstarter کار خود را به عنوان پلت‌فرم‌هایی برای معرفی پروژه‌ها، محصولات و فناوری‌های خلاقانه‌ی جدید به جهان آغاز کردند. اما اخیرا کمپین‌های سرمایه‌گذاری جمعی آنلاین دارند به منبع مهم تامین مالی برای کسب‌وکارهای محلی نیازمند کمک تبدیل می‌شوند.
 علاوه بر نجات کسب‌وکارهای در معرض خطر، بعضی از مالکین از کمک‌های مشتریان خود برای گسترش کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند.
 البته در نظر داشته باشید، بررسی‌ها نشان می‌دهند که کمپین‌های سرمایه‌گذاری جمعی غالبا با شکست مواجه می‌شوند. تخمین‌های میزان شکست کمپین‌ها یکسان نیستند، ولی مطالعات فراوان نشان داده‌اند که میزان شکست‌ها از نصف بیشتر است. منبع
"Why Some Small Business Owners Are Turning to Crowdfunding to Save Their Company", Entrepreneur, cited at December 19, 2017,


entrepreneur
منبع : entrepreneur
لینک : https://www.entrepreneur.com/article/304407
کد مطلب: 3740
تاریخ و زمان انتشار: 20 شهریور 1397, 07:00
لینک کوتاه مطلب: https://deeprooted.ir/3740
فاکتورهای خاص محیطی
دسته بندی: علوم || تگ های مطلب :
نظرات: 0 1397/06/20
سمت نو
اخبار

رویدادها
کسب و کار های نوپا

TED

معرفی کتاب

سبک زندگی

معرفی سایت