تاکتیک ها و استراتژی های بازایابی
اگر می خواهید بدانید تاکتیک ها و راهبرد های بازاریابی چیستند و چرا سازمان ها برای آن ها زمان، تلاش و پول زیادی صرف می کنند، پاسخ این موضوع بسیار ساده است. هدف اصلی هر کسب و کاری تولید درآمد است و راهبرد های بازاریابی این کار را به بهترین شکل انجام می دهند.راهبرد های مبتکرانه و جدید بازاریابی می توانند به یک کسب و کار کمک کنند تا درآمدهای بیشتری تولید کرده و فروش بیشتری داشته باشند. با پرداخت همراه شوید تا برخی از تاثیرگذارترین تاکتیک ها و راهبرد های بازاریابی را که امروزه در یک کسب و کار استفاده می شوند بیاموزید.



اگر می خواهید بدانید تاکتیک ها و راهبرد های بازاریابی چیستند و چرا سازمان ها برای آن ها زمان، تلاش و پول زیادی صرف می کنند، پاسخ این موضوع بسیار ساده است. هدف اصلی هر کسب و کاری تولید درآمد است و راهبرد های بازاریابی این کار را به بهترین شکل انجام می دهند. این راهبرد ها کار بیشتر و سود بالاتری برای هر کسب و کار به ارمغان می آورند. راهبرد های بازاریابی تنها با در نظر گرفتن فروش یا ارتقاء محصول طرح ریزی نشده اند بلکه برای شناخت و برنامه ریزی روی انواع خدماتی که سازمان ها به مشتری ارائه می دهند نیز تمرکز دارند. در زیر لیستی از بهترین تاکتیک ها و راهبرد های موفق بازاریابی که باتوجه به سناریوی تجارت کسب و کار رقابتی برای کسب درآمدهای بیشتر و حفظ بازار رقابتی در دنیای مدرن توسط صاحبان مشاغل استفاده می شوند بیان می شود.


تاکتیک ها و راهبرد های بازاریابی موثر
· ایجاد روابط

در تجارت مردم نقش پراهمیتی دارند، چه مصرف کننده باشند چه فروشنده یا کارمند یک سازمان. تنها لازم نیست میان مشتریان و مصرف کنندگان رابطه ای را شکل دهید هرچند آن ها برای خرید دوباره بازخواهند گشت، اما می توان با کارمندان و سایر مردمی که در طول همکاری با یک سازمان در ارتباط هستند نیز ایجاد رابطه کرد بطوریکه سازمان شما همانند کلمه مثبتی خواهد بود که از دهان بازار خارج می شود.


· متمایز بودن در رقابت

یکی از موفق ترین تکنیک ها و راهبرد های بازاریابی این است که ویژگی های مختص خودتان را ایجاد کنید که در مجموع از سایر رقبا متمایز باشید. یک راه خوب برای اینکار این است که با پیشنهاد ایده های نو و محصولات پیشرفته فن آورانه در صدر رقابت قرار بگیرید و برای تحقق این موضوع یک تحقیق و بررسی بازار تجاری قدرت شما را بیشتر می کند در نتیجه تغییرات خود به خود اتفاق افتاده و موجب پیشرفت شما می شوند.


· مسابقه تبلیغاتی خلاق

مسابقه تبلیغاتی به گونه ای باید باشد که مزیت ها و برتری های محصولات و خدمات یک شرکت را برجسته کرده و برای رقابت عرضه کند. USP یا امتیاز فروش بی همتای یک کسب و کار می تواند چیزی مانند خدمات پس از فروش با کیفیت یا مدت گارانتی چشمگیر که از سایر رقبا طولانی تر است باشد. ارائه این چنین مزیت های خلاقانه شما را در صدر بازار و مسابقات تبلیغاتی قرار خواهد داد.


· ارائه محصولات و طرح های نو

یکی از موثرترین و رایج ترین تاکتیک های بازاریابی که امروزه توسط بیشتر تاجران استفاده می شود معرفی زمان بندی شده و گاه به گاه محصولات جدید همراه با طرح های جدید به مشتریان است. زمانی که یک کسب و کار محصولاتی جدید تولید می کند مشتریان ثابتش با خرید این محصولات جدید افزایش خواهند یافت. هنگامی که مشتریان قدیمی ویژگی های نوآوریی محصولات پیشین را می بینند به خرید خود ادامه می دهند، میزان فروش شرکت افزایش یافته و به همین نسبت درآمدها افزایش می یابد. راه دیگری که برای افزایش فروش وجود دارد ارائه طرح های نوآوریی و نو در فصول نمایشگاه یا تعطیلات است. طرح هایی همچون عرضه یک محصول با 50% تخفیف نسبت به دیگری،


· راهبرد های بازاریابی و پیاده سازی آن ها

برای موفقیت راهبرد ها و راه حل های بازاریابی، راهبرد باید طوری برنامه ریزی شود که بسیار واقعاگرایانه و امکان پذیر باشد همچنین به گونه ای باشد که برای مدت زمان طولانی قابل اجرا باشد. برای پیاده سازی راهبرد بازاریابی مناسب و بموقع باید اهداف قابل دستیابی در نظر گرفته شوند. اهداف را می توان از نظر پولی تعریف کرد مانند دو برابر کردن کسب سود طی شش ماه.

زمانی که اهداف تعیین شدند باید راهبرد مورد نظرتان برای رقابت در بازار را پیاده سازی کنید. دستورالعمل مناسب به همان نسبت پیاده سازی راهبرد های مناسب اهمیت دارد و شما را به در کسب موفقیت یاری می کند. فراموش نکنید که این پایان کار شما نیست، بررسی عملکرد راهبرد هایی که به کار برده اید و سنجش این که آن ها تا چه اندازه در تولید درآمد و فروش بیشتر موفق بوده اند به شما در تنظیم دستورالعمل های مناسب برای راهبرد های بازاریابیتان در آینده کمک می کند.
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید