مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

04/24 1397
آیا تابه‌حال این ضرب‌المثل انگلیسی را شنیده‌اید: «پرنده‌ای که اول رسیده، کرم به دست می‌آورد، اما موشی که دوم رسیده، پنیر.» راهبرد معرفی محصول به بازار نیز مانند تمامی تصمیم‌های کسب‌وکار اهمیت دارد. در بسیاری از مواقع، اولین بودن مزایای خاصی دارد، اما همیشه این‌طور نیست.

اگر به رقیب خود اجازه دهید تمام کارهای R&D را انجام دهد و اولین ضربات را به جان بخرد، و سپس «به‌سرعت به دنبال او وارد عمل شوید» می‌توانید محصول برتری را معرفی کرده و از رقبا جلو بزنید. برای سرمایه‌گذاران کشش بازار برای محصول بسیار گویاتر از ورود زودهنگام و بدون آمادگی محصول به بازار است.


اگر استارت‌آپ خود را با هدفی که به‌خوبی تعریف شده راه‌اندازی کنید، تیم شما به مسیر درستی برای موفقیت هدایت خواهد شد. داشتن ارزش پیشنهادی مشخص، باعث متمرکز شدن عملکرد استارت‌آپ شده و پاسخ بسیاری از سوالات را قبل از مطرح شدن ارایه می‌کند.



منبع :
لینک :
کد مطلب: 3668
تاریخ و زمان انتشار: 24 تیر 1397, 07:00
واژگان کلیدی:
پیوند کوتاه نوشتار:
https://deeprooted.ir/3668
نوشتار های پیشین نویسنده:
  • مامورخرید ابزاری کارآمد برای کسب و کار ها
  • استراتژی‌های بازاریابی
  • بلک فرایدی یا حراج جمعه سیاه چیست؟
  • بورس اوراق بهادار
  • تاکتیک‌های مذاکره برای جذب سرمایه‌گذار
  • چگونه از مدل کسب‌و‌کار بهترین استفاده را ببریم
  • کارآفرینان تازه‌ کار اولین قدم را چگونه بردارند
  • راه اندازی کسب و کار بکر اینترنتی
  • آیا معرفی محصول به بازار بعد از یک رقیب، به نفع من است؟
    دسته بندی: بازار || تگ های مطلب :
    نظرات: 0 1397/04/24
    سمت نو
    اخبار

    رویدادها
    کسب و کار های نوپا

    TED

    معرفی کتاب

    سبک زندگی

    معرفی سایت