بازاریابی خدمات مالی در بازار سرمایه از ایده تا عمل
بازاریابی خدمات مالی در بازار سرمایه از ایده تا عمل 
شروع رویداد سه‌شنبه ۱۷ مهر ۹۷ ۱۶:۰۰
پایان رویداد سه‌شنبه ۶ آذر ۹۷ ۱۹:۰۰
مکان رویداد تهران


این دوره با توجه به شرایط موجود : رقابتی شدن بازار ، شرایط خاص تحریم ها ، و نبودن دید کاملا منحصر به فرد در بازاریابی خدمات مالی طراحی شده و امیدواریم خروجی مناسبی برای مدیران کارگزاری ها ، مدیران شرکت های سرمایه گذاری ، شرکت های بیمه و مدیران بانکی باشد .

راد سرمایه فعال در حوزه خدمات سرمایه گذاری و سرمایه پذیری تلاش می کند با ایجاد شبکه ایی ارتباطی بین سرمایه گذاران و سرمایه پذیران بتواند در بازار کنونی تاثیر مثبتی بگذارد .

 

در همین راستا این دوره آموزشی به صورت خیلی اختصاصی و منحصر به فرد طراحی شده تا علاوه بر ایجاد بستری برای آشنایی و ایجاد شبکه ارتباطی بین شرکت کنندگان بتواند در توسعه کاربردی علم بازاریابی نیز نقش داشته باشد .


این دوره آموزشی در 7 جلسه 3 ساعته طراحی شده و از تاریخ 17 مهرماه در مرکزنوآوری دانشگاه علامه طباطبایی آعاز خواهد شد.

 
معرفی دوره

چالش ها، فرصت ها، راه کارها:

    رقابت شدید برای سهم بازار بیش‌تر
    نقش بازار سرمایه در نوسانات بازارهای دیگر
    تحریم تهدید یا فرصت
    برنامه ریزی انطباقی ابزار فرصت ساز

دیده بان بازار  

    طراحی راهبرد های رقابتی:
    طراحی راهبرد های رقابتی متناسب با بازارهای هدف
    طراحی راهبرد های رقابتی متناسب با وضعیت موجود
    بصیرت راهبردی یا تفکر راهبردی

 

آمیخته مارکتینگ بازار سرمایه:

    تعریف محصولات بازار سرمایه
    بسته بندی محصولات سرمایه گذاری
    قیمت گذاری گذاری محصولات بازار سرمایه
    کانال های توزیع محصولات بازار سرمایه
جستجو در سایت
تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید