10 مزیت استفاده از autoresponder برای کسب و کار ها
استفاده از autoresponder یکی از تاکتیک های ایمیل مارکتینگ است. در این مقاله قصد داریم به چند مزیت استفاده از این ابزار در ایمیل مارکتینگ اشاره کنیم :

1.   بازدیدکنندگان سایتتان را به سرنخ تبدیل کنید :

نرم افزار هایی که ابزار autoresponder ارائه می دهند به شما این اجازه را می دهند که فرم ثبت نام ایجاد کنید و آن را در سایت خود قرار دهید. این فرم ها قسمت هایی دارند که اطلاعات تماس مشتری ها مثل ایمیل را می گیرند و باعث می شود بازدیدکننده بعد از پر کردن سرنخ شما شود.

 

2.    ایجاد حس صمیمیت در سرنخ و بالا رفتن محبوبیت شما :

وقتی بازدیدکننده سرنخ شما می شود، با استفاده از ابزار autoresponder می توانید ایمیل هایی به مناسبت های مختلف ارسال کنید.همچنین ارسال خبرنامه های آموزشی خدماتی، روابط قدرتمندی را بین خود و مشتری ایجاد می کنید.

3.   تبلیغ بیشتر محصولات و خدمات با بالا رفتن محبوبیت در نزد مشتریان :

آخرین بازدیدکنندگانی که سرنخ شما شده اند، از محتوای سایتتان و یا محصول و خدماتتان استقبال کرده اند. بعد از ثبت نام با ارسال ایمیل هایی مثل خوشامدگویی ایجاد حس صمیمیت و اعتماد را در او افزایش داده و این خود باعث معرفی شما توسط آن شخص به دیگر افراد می شود. پس از آن  شما می توانید با خیال راحت تبلیغ محصولات  و و معرفی خدمات خود را در قالب خبرنامه برای او ارسل کنید.

4.   ایجاد دنباله ای از ایمیل های خودکار :

شما می توانید برای ارسال ایمیل به اشخاصی که عضو می شوند برنامه ریزی کنید. مثلا بعد از ثبت نام ایمیل خوشآمد گویی ارسال کنید، 3 روز بعد خدمات و محصولات را معرفی کنید در زمان دیگری قیمت محصولات و دعوت به خرید را برایشان ارسال کنید و به همین شیوه از لحظه ثبت نام مشتری تا تبدیل او به یک مشتری دائم فرآیندی را تولید کنید و ایمیل های آن را از پیش تهیه و با autoresponder ها ارسال کنید.

5.    معرفی وبلاگ و یا وب سایت:

شما همیشه با autoresponders ها می توانید وب سایت و یا وبلاگ خود را با یک ایمیل خودکار به مشتری ها معرفی کنید.

6.   تست کنید کدام خبرنامه بهتر است :

با ارسال چند ایمیل خودکار و پیگیری نتایج آن می توانید به این نکته دست یابید که کدام نوع از خبرنامه ها و کدام زمانهای ارسال مشتریان بیشتر را به خود جذب کرده است.

7.  ارائه خدمات عالی به مشتریان :

به عنوان مثال با autoresponder ها می توان زمان برگزاری سمینار ها و تائید عضویت در آنها را به مشتریان ارسال کنید، و یا می توانید مشتریان را از مناسبت ها با خبر کنید. کتب و مقالات اینترنتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهید....

8.  از ایمیل های خودکار نیز می توانید آمار ارسال بگیرید :

به خاطر داشته باشید درست است که تمایم ایمیل های شما به ابزار ایمیل مارکتینگ به inbox مشتری می رود ولی بدانید اشخاصی که اسپم می کنند نیز مهم هستند زیرا به شما کمک می کنند لیست ایمیلتان را تمیز کنید.

9.  برند خود و شرکت خود را تبلیغ کنید :

با درست کردن قالب ایمیل ثابت که در آن تبلیغات برند، تصاویر محصولات، و معرفی شرکتتان را قرار داده اید، می توانید به طور خودکار آن را به هر مشتری جدید ارسال کنید.

10. موفقیت خود را از یک کسب و کار به کسب کار دیگرتان انتقال دهید :

Autoresponder  ها و آمار حاصل از آن را به دیگر کسب وکارتان می توانید انتقال دهید. بسیاری از کسب و کار ها در زمینه های مختلف ایمیل مارکتینگ دارند و از همان مشتری ها استفاده می کنند، با نتایج حاصله از آمار autoresponder  ها و کمپین های دیگر می توانند، ایمیل مارکتینگ را برای دیگر کسب و کار ها نیز راه اندازی کنند و نیاز به تست مجدد ندارند.

منبع : نویسنده مطلب خانم عباسچیان سایت کارزار
0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید