رپورتاژ آگهی برند های برتر چه ویژگی هایی دارد ؟
رپورتاژ آگهی برند های برتر چه ویژگی هایی دارد ؟ مدیران دیجیتال مارکتینگ استارت آپ ها و برند های مشهور در تمامی بخش های تبلیغات و بازاریابی آنلاین برای اطلاع رسانی و برندسازی استراتژی های منحصر به فردی را بکار میگیرند . آنها میدانند که امروز یکی از مهمترین بخش های دیجیتال مارکتینگ و سئو رپرتاژ آگهی است که استفاده درست از تمام پتانسیل های آن برای موفقیت هر برندی حیاتی است .

رپورتاژ روزنامه و رپورتاژ آگهی تلویزیونی از قدیم به عنوان استراتژی های بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده برند های بزرگ در تمام دنیا بوده است و حالا رپورتاژ خبر و مقاله در سایت های خبری محبوب به عنوان یکی از استراتژی های بسیار تاثیرگذار در دیجیتال مارکتینگ و سئو مورد استقبال مدیران موفق قرار گرفته است .

ما در شرکت مجله اینترنتی دیپروتد پس از انتشار هزاران رپورتاژ آگهی برای برند ها و استارت آپ های برتر شاهد استراتژی های مختلفی بوده ایم که توسط متخصصان این شرکت ها بکار گرفته شده اند و با بررسی میزان تاثیرگذاری هریک از این روش ها امروز کوله باری از تجربه در این زمینه داریم ، که در این بخش بصورت خلاصه به چند مورد آن اشاره میکنیم ؛


رموز موفقیت برند ها برای دستیابی به بهترین نتیجه از رپورتاژ آگهی :
قبل از انتشار رپورتاژ آگهی

    به تولید محتوا و طراحی وب سایت خود بیشتر توجه کنید
    برای انتشار مقالات آموزشی مرتبط در سایت خود بصورت مستمر برنامه ریزی داشته باشید
    وضعیت سرور و هاستینگ سایت خود را از نظر سرعت و آپ تایم بررسی کنید و مطمئن شوید که بهترین شرایط را داشته باشد
    از نظر برنامه نویسی وب سایت در حالت استاندارد قرار داشته باشد
    محصولات و خدمات در بسته بندی مناسب همراه با اطلاعات کامل آماده بازدید کاربران باشد
    برای پاسخگویی به کاربران بصورت ۲۴ ساعته کاملا آماده باشید
    وضعیت سئو سایت خود را از نظر محتوا و کلمات کلیدی و سایر موارد به دقت چک کنید
    به لینک سازی های داخلی سایت کاملا توجه کنید
    وب سایت را بصورت پیوسته بروز رسانی کنید
    وبمستر گوگل را بصورت کامل بررسی کنید و اگر در بخش های مختلف ارور هایی را مشاهده کنید بسرعت آنها را برطرف کنید
    بک لینک های دریافتی قبلی را کاملا بررسی کنید

تولید محتوای رپورتاژ

    برای تولید محتوا عجله نکنید و از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید
    در هنگام رپورتاژ نگاری به استاندارد های جدید سئو ، بازاریابی ، برندسازی و خبرنگاری توجه ویژه ای داشته باشید
    انتشار رپورتاژ در یکی دو سایت در یک مقطع زمانی محدود تاثیرگذاری خاصی ندارد بنابراین برای کمپین رپورتاژ در طول سال برنامه ریزی کنید
    برای هر سایت یک محتوای مخصوص با توجه دسته بندی اخبار آن سایت آماده کنید و از انتشار رپورتاژ با محتوای تکراری اجتناب کنید
    هنگام نوشتن رپورتاژ بیشتر خلاقیت داشته باشید ، لازم نیست در محتوا های مختلف بارها ویژگی های خاصی از کار خود را تکرار کنید
    رپورتاژ بصورت مقاله میتواند تاثیرگذاری بسیار عالی داشته باشد
    از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید
    مهمترین کلمه کلیدی را به صفحه اول و دو تا چهار کلمه کلیدی دیگر را به سایر صفحات مهم و مرتبط لینک دهید
    از لینک کردن کلمات مختلف در یک محتوا به صفحه اول خودداری کنید و فقط یک کلمه را به هر صفحه لینک دهید
    از یک تا سه تصویر تاثیرگذار با کیفیت خوب در محتوای خبر استفاده کنید

انتشار رپورتاژ

    محتوای خود را با انتشار در سایت های کم بازدید و زرد هدر ندهید
    فقط برای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید و معتبر که اتوریتی بالایی دارند برنامه ریزی کنید
    مطمئن شوید که خبر و لینک های فالو مدت دار نباشند و دراقع پس مدت مشخصی حذف نشوند
    نمایش تیتر خبر در صفحه اول خبرگزاری ها در میزان تاثیرگذاری آن تاثیر بسزایی دارد
    برای انتشار اخبار در کمپین برنامه ریزی زمانی کنید و اگر پروموشن تبلیغاتی شما تاریخ خاصی ندارد لازم نیست همه خبر ها در یک روز منتشر شود
    مثلا اگر ۲۰ سایت در کمپین دارید انتشار آنها در یک بازه دوماهه بهتر است
    در طول سال برای انتشار رپورتاژ برنامه داشته باشد
    در تعداد سایت بیشتری رپورتاژ منتشر کنید تا از رقبای خود شرایط بهترین پیدا کنید

بررسی تاثیرگذاری رپورتاژ

    برای مشاهده تاثیر رپورتاژ در بهبود رتبه گوگل عجله نکنید زیرا همیشه تاثیرگذاری تکنیک های سئو زمانبر بوده است
    از طریق گوگل آنالایتیک ، بررسی رتبه گوگل و میزان فید بک های دریافتی ، سایت هایی که تاثیرگذاری بیشتری داشته اند را شناسایی کنید
    در سایت هایی که نتیجه بهتری داشته اند بیشتر رپورتاژ منتشر کنید


نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید