مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

11/24 1397
رپورتاژ آگهی برند های برتر چه ویژگی هایی دارد ؟ مدیران دیجیتال مارکتینگ استارت آپ ها و برند های مشهور در تمامی بخش های تبلیغات و بازاریابی آنلاین برای اطلاع رسانی و برندسازی استراتژی های منحصر به فردی را بکار میگیرند . آنها میدانند که امروز یکی از مهمترین بخش های دیجیتال مارکتینگ و سئو رپرتاژ آگهی است که استفاده درست از تمام پتانسیل های آن برای موفقیت هر برندی حیاتی است .

رپورتاژ روزنامه و رپورتاژ آگهی تلویزیونی از قدیم به عنوان استراتژی های بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده برند های بزرگ در تمام دنیا بوده است و حالا رپورتاژ خبر و مقاله در سایت های خبری محبوب به عنوان یکی از استراتژی های بسیار تاثیرگذار در دیجیتال مارکتینگ و سئو مورد استقبال مدیران موفق قرار گرفته است .

ما در شرکت مجله اینترنتی دیپروتد پس از انتشار هزاران رپورتاژ آگهی برای برند ها و استارت آپ های برتر شاهد استراتژی های مختلفی بوده ایم که توسط متخصصان این شرکت ها بکار گرفته شده اند و با بررسی میزان تاثیرگذاری هریک از این روش ها امروز کوله باری از تجربه در این زمینه داریم ، که در این بخش بصورت خلاصه به چند مورد آن اشاره میکنیم ؛


رموز موفقیت برند ها برای دستیابی به بهترین نتیجه از رپورتاژ آگهی :
قبل از انتشار رپورتاژ آگهی

    به تولید محتوا و طراحی وب سایت خود بیشتر توجه کنید
    برای انتشار مقالات آموزشی مرتبط در سایت خود بصورت مستمر برنامه ریزی داشته باشید
    وضعیت سرور و هاستینگ سایت خود را از نظر سرعت و آپ تایم بررسی کنید و مطمئن شوید که بهترین شرایط را داشته باشد
    از نظر برنامه نویسی وب سایت در حالت استاندارد قرار داشته باشد
    محصولات و خدمات در بسته بندی مناسب همراه با اطلاعات کامل آماده بازدید کاربران باشد
    برای پاسخگویی به کاربران بصورت ۲۴ ساعته کاملا آماده باشید
    وضعیت سئو سایت خود را از نظر محتوا و کلمات کلیدی و سایر موارد به دقت چک کنید
    به لینک سازی های داخلی سایت کاملا توجه کنید
    وب سایت را بصورت پیوسته بروز رسانی کنید
    وبمستر گوگل را بصورت کامل بررسی کنید و اگر در بخش های مختلف ارور هایی را مشاهده کنید بسرعت آنها را برطرف کنید
    بک لینک های دریافتی قبلی را کاملا بررسی کنید

تولید محتوای رپورتاژ

    برای تولید محتوا عجله نکنید و از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید
    در هنگام رپورتاژ نگاری به استاندارد های جدید سئو ، بازاریابی ، برندسازی و خبرنگاری توجه ویژه ای داشته باشید
    انتشار رپورتاژ در یکی دو سایت در یک مقطع زمانی محدود تاثیرگذاری خاصی ندارد بنابراین برای کمپین رپورتاژ در طول سال برنامه ریزی کنید
    برای هر سایت یک محتوای مخصوص با توجه دسته بندی اخبار آن سایت آماده کنید و از انتشار رپورتاژ با محتوای تکراری اجتناب کنید
    هنگام نوشتن رپورتاژ بیشتر خلاقیت داشته باشید ، لازم نیست در محتوا های مختلف بارها ویژگی های خاصی از کار خود را تکرار کنید
    رپورتاژ بصورت مقاله میتواند تاثیرگذاری بسیار عالی داشته باشد
    از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید
    مهمترین کلمه کلیدی را به صفحه اول و دو تا چهار کلمه کلیدی دیگر را به سایر صفحات مهم و مرتبط لینک دهید
    از لینک کردن کلمات مختلف در یک محتوا به صفحه اول خودداری کنید و فقط یک کلمه را به هر صفحه لینک دهید
    از یک تا سه تصویر تاثیرگذار با کیفیت خوب در محتوای خبر استفاده کنید

انتشار رپورتاژ

    محتوای خود را با انتشار در سایت های کم بازدید و زرد هدر ندهید
    فقط برای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید و معتبر که اتوریتی بالایی دارند برنامه ریزی کنید
    مطمئن شوید که خبر و لینک های فالو مدت دار نباشند و دراقع پس مدت مشخصی حذف نشوند
    نمایش تیتر خبر در صفحه اول خبرگزاری ها در میزان تاثیرگذاری آن تاثیر بسزایی دارد
    برای انتشار اخبار در کمپین برنامه ریزی زمانی کنید و اگر پروموشن تبلیغاتی شما تاریخ خاصی ندارد لازم نیست همه خبر ها در یک روز منتشر شود
    مثلا اگر ۲۰ سایت در کمپین دارید انتشار آنها در یک بازه دوماهه بهتر است
    در طول سال برای انتشار رپورتاژ برنامه داشته باشد
    در تعداد سایت بیشتری رپورتاژ منتشر کنید تا از رقبای خود شرایط بهترین پیدا کنید

بررسی تاثیرگذاری رپورتاژ

    برای مشاهده تاثیر رپورتاژ در بهبود رتبه گوگل عجله نکنید زیرا همیشه تاثیرگذاری تکنیک های سئو زمانبر بوده است
    از طریق گوگل آنالایتیک ، بررسی رتبه گوگل و میزان فید بک های دریافتی ، سایت هایی که تاثیرگذاری بیشتری داشته اند را شناسایی کنید
    در سایت هایی که نتیجه بهتری داشته اند بیشتر رپورتاژ منتشر کنید






منبع :
لینک :
کد مطلب: 9310
تاریخ و زمان انتشار: 24 بهمن 1397, 11:02
واژگان کلیدی:
پیوند کوتاه نوشتار:
https://deeprooted.ir/9310
نوشتار های پیشین نویسنده:
  • ۱۱۴ ایده کسب و کار زودبازده با سرمایه گذاری کم
  • 37 راه قدرتمند برای خلاق تر شدن کارآفرینان
  • ۱۰۰ ایده خلاقانه برای ایجاد سایت
  • استراتژی‌های بازاریابی
  • داستان ملتی که از شکست‌هایش درس گرفت
  • معضلات شرکت‌های نوپا و چگونگی چیره ‌شدن بر آن‌ها
  • ایده های عالی برای راه اندازی کسب و کار های اینترنتی
  • چگونه می شود یک سایت فروشگاه اینترنتی داشت
  • رپورتاژ آگهی برند های برتر چه ویژگی هایی دارد ؟

    ارسال نظر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    دو کلمه نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید: *
     
    سمت نو
    اخبار

    رویدادها
    کسب و کار های نوپا

    TED

    معرفی کتاب

    سبک زندگی

    معرفی سایت