ترفندهاى جذب مشترى
دیپروتد ترفندهاى جذب مشترى 
1️ برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مشتری قدیمی غافل نشوید. اگر چه جذب مشتری جدید کاری جذاب است ولی اگر مشتری قدیمی چنین بپندارد که اهمیت خود را از دست داده است از شما دور خواهد شد.

2️ پس از بروز مساله ( از نظر ارتباط با مشتری ) هر چه سریع تر آن را حل کنید.

3️ همیشه حالت بدون باخت به وجود بیاورید.

4️ همیشه حق با مشتری نیست ولی مساله مهم تفهیم این موضوع به مشتری است.

5️ مشتری خواستار لذت است نه تامین رضایت

6️ نباید فراموش کرد که مشتری حق انتخاب دارد.

7️ برای پی بردن به خواست مشتری به حرف های او گوش فرا دهید.

8️ درباره  خدمات دیدگاه مثبت داشته باشید.

9️ خود را به جای مشتری بگذارید تا احساسات او را درک کنید.
جستجو در سایت
تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید