چگونه استراتژی برند خود را توسعه دهید
▪️توسعه راهبرد یک برند می تواند یکی از گام های دشوار در فرآیند برنامه بازاریابی باشد. راهبرد برند، سه بخش اصلی کسب و کار شما را شناسایی می کند و می تواند به عنوان یک طرح، زمانی که برای توسعه تاکتیک ها و راهبرد های بازاریابی تان می آید استفاده شود.

1 هدف: کسب و کار شما می بایست هدف کاربردی و برگزیده داشته باشد.
2 ثبات: بدون ثبات کسب و کار شما برای زنده ماندن تلاش خواهد کرد.
3 تاثیر احساسی: احساس چیزی است که کمک می کند تا مردم با شما ارتباط برقرار کنند. یک راهبرد برند به شما کمک می کند تا احساسی که دنبال می کنید را توسعه دهید. هویت برند شما به صورت متداول در چندین روش با تکرار و سازگاری در طول عمر کسب و کار شما ارتباط خواهد داشت.

 برای شروع توسعه راهبرد برندتان، می بایست درک این 4 عامل بازاریابی را داشته باشید:

 هدف اولیه مشتری و یا ارباب رجوع
 رقابت
 آمیزه محصولات و خدمات
 پیشنهاد فروش منحصر به فرد

▫️شما با شناسایی این عوامل برنامه بازاریابی تان پایه ای برای ساخت راهبرد برندتان ایجاد کرده اید. یک فرآیند موثر برندسازی، هویت منحصر به فردی را خواهد ساخت که شما را در رقابت متفاوت می سازد. به همین دلیل است که اغلب به عنوان قلب یک راهبرد رقابتی محسوب می شود.
0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید