مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

پنج شنبه، 25 مرداد 1397


04/29 1397
استارت‌آپ؛ صفرکیلومتر

 در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

 فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه

توسعه یک محصول جدید شامل مراحلی می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

 ایده

هر محصولی باید با یک ایده شروع شود. در برخی موارد، این ایده ممکن است تا حدودی ساده و مبتنی بر محصول دیگری باشد که پیش‌ از این در بازار وجود داشته است. در موارد دیگر، این ایده ممکن است چیزی منحصربه‌فرد باشد، که در واقع به این معنا است که بخش بیشتری از زمان و منابع به بخش فرایند تولید ایده اختصاص‌یافته است.

 تحقیق

مرحله بعدی انجام تحقیقات بازار در رابطه با آن ایده است. این کار سازمان را قادر می‌سازد تا به‌خوبی بررسی کند آیا تقاضایی برای محصول این ایده خاص وجود دارد یا خیر و اینکه برای برآوردن نیازهای بخصوص شناسایی‌شده در بازار، چه ویژگی‌هایی باید در محصول مورد نظر گنجانده شود.

 توسعه

نمونه‌های اولیه ممکن است طی مراحل مختلف طراحی و تولید به‌منظور دست یافتن به یک محصول نهایی و مورد نظر مصرف‌کنندگان که حاضر به پرداخت وجه و خرید آن باشند، تغییرات زیادی را تجربه کنند.




منبع :
لینک :
کد مطلب: 3673
تاریخ و زمان انتشار: 29 تیر 1397, 07:00
لینک کوتاه مطلب: https://deeprooted.ir/3673
استارت‌آپ؛ صفرکیلومتر
دسته بندی: استارت آپ || تگ های مطلب :
نظرات: 0 1397/04/29
سمت نو
اخبار

رویدادها
کسب و کار های نوپا

TED

معرفی کتاب

سبک زندگی

معرفی سایت