بهترین محصولات در نمایشگاه CES 2020
بهترین محصولات در نمایشگاه CES 2020 بهترین محصولات نمایشگاه CES 2020 ؛ امروز روز پایانی نمایشگاه معرفی محصولات و تکنولوژی های جدید در نمایشگاه CES 2020 بود. این رویداد بزرگ سالانه در ماه ژانویه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود. اما در نمایشگاه امسال چه محصولات یا تکنولوژی های جدیدی عرضه یا معرفی شدند؟ در رویداد CES امسال شاهد معرفی فناوری و گجت های جدید و نوآوری های بسیاری بودیم، از این رو در این مقاله از بخش الکترونیک و دیجیتال ماگرتا قصد داریم تا به معرفی برترین و بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES 2020 بپردازیم
لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Fold
Lenovo ThinkPad X1 Fold یک لپ تاپ بسیار جالب و شگفت انگیز است که واقعاً باید آن را ببینید تا باور کنید. این یک لپ تاپ تاشو است که به صورت یک تبلت یا مانیتور در هنگام قرار دادن تخت (بسته) و یک لپ تاپ معمولی هنگام نیمه باز به نظر می رسد. هنگامی که بسته است ، این دستگاه به اندازه کافی کوچک است که می تواند در جیب داخلی یک ژاکت Uniqlo قرار بگیرد همه کاره بودن لپ تاپ ThinkPad X1 Fold دیوانه کننده است.

نمایشگر تبلت تینک پد ایکس 1 فولد 13.3 اینچی OLED با نسبت تصویر 4:3 است. رزولوشن این نمایشگر برابر با 1536 × 2048 بوده که تفاوتی با رزولوشن آیپد 9.7 اینچی ندارد. حاشیه‌های اطراف این لپ تاپ کمی از لپ تاپ‌ها و تبلت‌های امروزی ضخیم‌تر است. پس از تا شدن تبلت، لبه‌ها روی یکدیگر به کمک آهنربا فیکس می‌شوند ولی میان آن‌ها فاصله کمی وجود دارد که اگر کیبورد بلوتوثی مینی فولد (Mini Fold) لنوو را در آن قرار دهیم، به طور کامل پر خواهد شد.

این کیبورد یکی از لوازم جانبی تبلت انعطاف پذیر لنوو ThinkPad X1 Fold بوده که در ویدیوهای تبلیغاتی آن حضور نداشته و خبر خوشی برای دوست‌داران کیبوردهای فیزیکی به شمار می‌آید. با استفاده از کیبورد بلوتوثی Mini Fold می‌توانیم تبلت را کاملا باز کرده و همانند یک لپ تاپ از آن استفاده کنیم. کیبوردهای فیزیکی نسبت به کیبوردهای روی صفحه (On-screen) طرفداران بیشتری دارند، چرا که سرعت و راحتی کار با آن‌ها بیشتر بوده و کاربران قدیمی‌تر نیز با کیبورد فیزیکی اخت گرفته‌اند. لپ تاپ ThinkPad X1 Fold در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه می شود.
دوربین Insta360 One R
کمپانی Insta360 که معروف ترین و حرفه ایی ترین کمپانی در زمینه تولید دوربین های 360 درجه در دنیا اسن برای دوربین Insta360 One R یک دوربین 360 درجه با سنسوری به مراتب بهترین و با کیفیت تر از نسل پیشین خود طراحی است , به گفته تولید کننده های این دوربین علاوه بر داینامیک رنج بالا وضوح و جزئیات تصویر نیز از مهم ترین فاکتوری هایی بوده آنها هنگام تولید این دوربین مد نظر داشته اند..

همانند محصولات پیشین اینستا 360 دوربین اینستا 360 وان آر تویین ادیشن نیز زمانی که بر روی آن از دوربین 360 درجه استفاده می کنید قادر به مخفی کردن مونوپاد در تصاویر است و همچنین سیستم لرزشگیر آن با حداثر توانمندی خوب فعالیت می کند ضمناً با استفاده از مونوپاد های بلند تر میتوانید فیلمبرداری مشابه به فیلمبرداری یک هلی شات را انجام دهید . همچنین قابلیت فیلمبرداری آهسته 360 درجه و Bullet Time shots را نیز در Insta360 One R Twin Edition با دقت و کیفیت به مراتب بهترین می توانید تجربه کنید. از دیگر قابلیت های دوربین 360 درجه Insta360 One R Twin Edition می توان به قابلیت تشخیص و دنبال کردن سوژه اشاره کرد که به این ترتیب می توانید به آسانی یک فیلمبرداری حرفه ایی انجام دهید .

دوربین Insta360 One R به شکلی طراحی شده که می‌توانید قطعات و لوازم آن را به صورت جداگانه تهیه و روی دستگاه سوار کنید. با این حال، مدلی پایه از این دستگاه وجود دارد که مجهز به لنز عریض 4K و لنز ۳۶۰ درجه‌ای است. لنز عریض قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K و با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه است و می‌تواند اسلوموشن 8x ضبط کند. علاوه بر این، کنار آن ماژولی لمسی قرار گرفته که می‌توانید از آن در جلو یا عقب دستگاه استفاده کنید.

این ماژول برای نمایش دقیق و با دامنه بالای تصاویر از فناوری Color Plus استفاده می‌کند که دارای HDR و دقت رنگ زیادی است. Insta360 در لنز ۳۶۰ درجه‌ای خود هم مجهز به همین فناوری است. این لنز در واقع لنزی دوگانه است که می‌تواند در عقب و جلو تصویربرداری داشته باشد.
ساعت هوشمند Withings ScanWatc
Withings ScanWatch در نگاه اول مثل یک ساعت عادی با دو بخش مجزا در بالا و پایین به نظر می‌رسد که طبق معمول یکی از این دو بخش مجزا، یک صفحه‌نمایش هوشمند است. این دیوایس حالا به جز موارد پیشین امکان اندازه‌گیری نوار قلب یا ECG را نیز دارد که به صورت خودکار وضعیت تپش قلب شما را زیر نظر گرفته و در صورت تشخیص هرگونه بی‌نظمی در تپش، به شما اطلاع خواهد دارد. دیگر نکته جدید جالب‌توجه در مورد این ساعت، افزوده شدن سنسور اکسیژن خون یا SpO2 در آن است که در این مورد نیز سطح اکسیژن خود به صورت دائم بررسی شده و علاوه بر این وقفه‌های خواب (Sleep apnea) نیز در آن تشخیص داده می‌شود. دیگر قابلیت‌های حاضر در این ساعت تقریبا همان مواردی هستند که در نسخه‌های پیشین ارائه شده این برند نیز حضور داشتند.
فناوری ساخت صفحه‌نمایش کوچک Withings ScanWatch از نوع PMOLED است که امکان نمایش نوتیفیکشن و اطلاعات سلامتی و ورزشی افراد را دارد. بدنه ساعت از جنس فولاد ضد زنگ و ضد آب است که با پوششی از جنس شیشه سافایر مافظت شده و در دو سایز 38 و 42 میلی‌متری ارائه می‌شود. این ساعت امکان دنبال کردن 30 فعالیت ورزشی مختلف را دارد. در زمینه امکانات ارتباطی به بلوتوث LE بر می‌خوریم اما از GPS در آن خبری نیست. (البته ساعت امکان استفاده از اطلاعات موقعیتی گوشی متصل شده به آن را دارد). برای استفاده از ScanWatch باید از یک گوشی اندروید 6 به بالا و یا iOS 12 به بالا استفاده کنید و باتری آن به گفته شرکت سازنده تا 30 روز با یک بار شارژ، دوام دارد.
لپ تاپ سامسونگ گلکسی Chromebook
CES 2020

Galaxy Chromebook اولین کروم بوک با نمایشگر ۴K و OLED است. این اولین Chromebook با پردازنده ۱۰ نسل Intel است. این دستگاه با آلومینیوم با ضخامت ۹٫۹ میلی متر ، باریکترین کروم بوک موجود در بازار است. لولا صفحه نمایش برای رسیدن به حالت تبلت به صورت کامل می چرخد و یک قلم قابل نگه داشتن نیز وجود دارد. یک صفحه کلید دارای نور پس زمینه و حتی یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد، که از دستگاه های سیستم عامل کروم نادر است.

نمایشگر این صفحه نمایش لمسی OLED با ۱۳٫۳ اینچ ، ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ (۱۶: ۹) است که حاوی صفحه نمایشی ۳٫۹ میلی متری در قسمت بالا و طرفین است. این لپتاپ در بخش سخت‌افزار از نسل دهم پردازنده Core i5 اینتل، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD و WiFi 6 استفاده می‌کند.از دیگر مشخصات این کروم بوک می توان به سنسور اثر انگشت، دوربین یک مگاپیکسلی در جلو و دوربین ۸ مگاپیکسلی روی کیبورد و سیستم عامل Chrome OS گوگل اشاره کرد. گفتنی است که گلکسی کروم بوک قرار است در سه ماهه اول ۲۰۲۰ با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
گوشی هوشمند مفهومی Concept One وان‌پلاس
هنگامی که وان پلاس اعلام کرد اولین گوشی مفهومی خود را ارائه می‌کند هنوز نمی‌دانستیم که چه انتظاری باید از این گوشی داشته باشیم. اما اکنون با معرفی گوشی OnePlus Concept One مشخص شد که وان پلاس روی چه نوع طراحی در حال فعالیت بوده است. Concept One فقط یک پروژه از وان پلاس نیست بلکه ادامه همکاری با مک لارن است. این گوشی بیشترین تأثیر را از خودروسازی مک لارن گرفته است. قسمت پشتی این گوشی با چرم واقعی تزئین شده است، دقیقاً همان متریال که در قسمت داخلی اتومبیل های مک لارن وجود دارد. رنگ منحصر به فرد نارنجی آن که مک لارن آنرا “papaya” می‌نامد بسیار خیره کننده است. یک نوار شیشه ای در وسط قسمت چرمی به کار رفته که در کنار قسمت‌های فلزی طراحی زیبایی را رقم زده است.

در قسمت پشتی بدنه این گوشی از طراحی McLaren 720S الهام گرفته شده و یک چرم نارنجی رنگ با همراه فریم آلومینیمی روی گوشی قرار داده شده است. در بالای نشان وان پلاس در قسمت پشتی گوشی دوربین سه گانه قرار دارد که در زیر یک صفحه شیشه الکتروکروم گنجانده شده که دارای تکنولوژی بسیار منحصربه‌فردی است. این شیشه به سرعت می‌تواند تغییر رنگ داده و هر آن چیزی که در پشت آن قرار دارد را محو کند. از این نوع شیشه به عنوان سانروف خودروهای لوکس، پنجره هواپیما و همچنین برای شیشه‌های ساختمانی استفاده می‌شود.

زمانی که دوربین گوشی وان پلاس کانسپت وان روشن شود هر سه سنسور دوربین در زیر شیشه نمایان خواهد شد و زمانی که برنامه دوربین را ببندیم مجددا دوربین محو خواهد شد، حدود 0.7 ثانیه طول می‌کشد تا این عملیات انجام شود. یکی از بهترین قابلیت‌های این تکنولوژی امکان مخفی سازی دوربین‌های پنج گانه یا بیشتر است به طوری که گوشی‌های پرچم‌دار جدید همچنان با دوربین‌های بیشتر و بیشتر وارد بازار می‌شوند اما اگر از چنین تکنولوژی محو شونده دوربین بهره بگیرند می‌توانند به راحتی تا 10 لنز دوربین هم روی گوشی سوار کنند.
لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG ZEPHYRUS G14
CES 2020

لپ تاپ Zephyrus G14 بسیار سبک است و وزن آن 1.6 کیلوگرم است و ضخامت پهن ترین قسمت آن نیز 17.9 میلی متر است. بخش جالب این لپ تاپ، صفحه نمایش نقطه ای پشت آن است که ایسوس آن را AniMe Matrix نامیده است و البته پشت دستگاه نیز ضد اثر انگشت است و جای اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند. این دستگاه دارای کارت گرافیک Nvidia RTX 2060 با 32 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD هست. در مورد G14 باید گفت که بین یک صفحه نمایش 120 هرتز 1080p و 60 هرتز 1440p و 60 هرتز 1080p باید انتخاب کنید. همچنین سایز صفحه نمایش آن 14 اینچ خواهد بود.
همچنین طبق گفته ایسوس این لپ تاپ یک سیستم خنک‌کننده فوق‌العاده منحصر به فرد استفاده می‌کند.G14 از یک لولای ErgoLift برای اتصال صفحه به کیبورد استفاده می‌کند که باعث می‌شود علاوه بر راحت‌تر بودن کار کردن با کیبورد، فضای بیشتری میان نمایشگر و کیبورد ایجاد شود و هوای بیشتری به فن‌ها برسد. ایسوس گفت که در طراحی آن زحمت زیادی خرج شده است و گوشه های دکمه های کیبورد نیز طوری طراحی شده اند که تایپ کردن با آنها بسیار راحت باشد. جالب است که G14 دارای قابلیت تمیزشدن خودکار است و خود لپ تاپ می تواند گرد و خاک را از دستگاه خارج کند.

از قابلیت‌های ورودی/خروجی لپ‌تاپ ROG Zephyrus G14 می‌توان به دو پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C اشاره کرد که یکی از آن‌ها مجهز به دیسپلی‌پورت و دیگری مجهز به قابلیت ارائه‌ی شارژ است. به‌علاوه دو پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A نیز به‌همراه یک پورت HDMI 2.0b و یک پورت جک ۳/۵ میلی‌کتری صدا و قفل مشهور Kensington در این لپ‌تاپ وجود دارد. کیبورد مجهز به نورپردازی پس‌زمینه با فناوری Ergolift (ارتفاع نسبی به کیبورد برای بهبود ارگونومی) قابلیت دیگر لپ‌تاپ جدید ایسوس است.
مانیتور خمیده گیمینگ سامسونگ Odyssey G9
مانیتور گیمینگ خمیده 49 اینچی Odyssey G9 اولین مانیتور خمیده این شرکت کره‌ای محسوب نمی‌شود، اولین مانیتور 49 اینچی آن نیست و همچنین بالاترین رزولوشن را در میان مانیتورهای سامسونگ نیز ندارد. با وجود این موارد، Odyssey به امکانات زیادی مجهز شده است.

مانیتور ادیسه G9 مدل پیشرفته تر و با کیفیت تر سایر نمایشگرهایی است که سامسونگ با عنوان ادیسه وارد بازار کرده است. این محصول از رزولوشن 1440 × 5120 بهره می برد و نسبت تصویر آن نیز 9 : 32 است. ادیسه G9 سامسونگ، مانیتوری با استاندارد HDR1000 است که از نرخ نوسازی 240 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 1 میلی‌ثانیه بهره مند می باشد. مانیتور منحنی گیمینگ Odyssey سامسونگ ، از هر دو فناوری AMD FreeSync 2 و Nvidia G-Sync پشتیبانی می ‌کند تا بالاترین کیفیت را ارائه دهد.
کته جالب توجه این که نمایشگر G9، اولین مدلی است که با انحنای 1000R برای مصرف ‌کنندگان ارائه شده است. می توان گفت که مانیتور جدید سامسونگ، بهترین میدان دید را برای چشم انسان ارائه می دهد. انحنای این نمایشگر 49 اینچی در مقایسه با محصولاتی همچون CRG9 کمتر است، اما قطعا می تواند بهترین تصویر را نمایش دهد. مانیتور Odyssey G9 سامسونگ، حداکثر میزان روشنایی 1000 نیت را داراست و طراحی بسیار زیبا و البته جدیدی هم دارد. یک چراغ در بدنه‌ بیرونی مانیتور منحنی گیمینگ Odyssey سامسونگ قرار گرفته که با 52 رنگ و 5 جلوه نوری ارائه می شود؛ در نتیجه، محیط پشتی نمایشگر بسیار زیبا و درخشان خواهد بود.

همچنین این مانیتور گیمینگ از فناوری NVIDIA G-SYNC و Adaptive Sync on DP1.4 پشتیبانی به عمل می‌آورد تا گیمرها در کنار این نمایشگر وضوح فوق العاده و سرعت حرکتی بالایی را تماشا کنند.
تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ Q950TS 8K QLED
با تلوییزون QLED جدید سامسونگ حس دیدن بدون حاشیه را تجربه خواهید کرد. از آنجایی که این تلویزیون هیچ حاشیه ای ندارد، دیدن فیلم و عکس در آن تجربه‌ای مشابه با ویدئو پروژکتور را رقم می‌زند، با این تفاوت که تصاویر متحرک در آن بسیار بسیار روشن‌تر و واضح‌تر و رنگ‌ها جذاب‌تر و واقعی به نظر می‌رسند.

حاشیه‌های دور نمایشگر این تلویزیون بسیار اندک و در حدود 15 میلیمتر می‌باشند؛ به غیر از لبه پایینی که کمی به چشم می‌آید. سامسونگ به لطف این سبک طراحی خود نسبت نمایشگر به بدنه تلویزیون جدید را به 99 درصد رسانده است، در حالیکه این رقم در اکثر تلویزیون‌های به اصطلاح بی‌حاشیه در حدود 95 درصد است. آنها نام این دستاورد را تأثیر Infinity Screen نامیده است. برای دستیابی به این ساختار بدون حاشیه، سامسونگ هیچ مصالحه‌ای انجام نداده است. پنل پشتی دستگاه کاملاً مسطح است و این یعنی می‌توان به راحتی آن را به دیوار متصل کرد.

از آنجایی که در واقعیت هیچ محتوای 8K وجود ندارد که بتوانیم از آن صحبت کنیم، تلویزیون Q950 دارای نسل آینده پردازنده کوانتوم 8K سامسونگ است که از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد و با استفاده از آن می‌‎تواند هر محتوایی را به کیفیت 8K ارتقاء دهد. سامسونگ همچنین مشغول همکاری یوتیوب است تا بتواند شرایطی برای کاربران فراهم کنند که بر روی تلویزیون محتوای 8K پخش کنند
نمایشگر 8K تنها یکی از ویژگی‌های این تلویزیون‌ها است و انبوهی از امکانات نرم‌افزاری مانند همگام شدن با دیگر ابزارهای هوشمند، استفاده از دستیار هوشمند Bixby 2.0، سیستم پیشنهاد دهنده محتوای مناسب کاربر که بر اساس دسترسی به منابع و تمایلات کاربر عمل می‌کند، نرم‌افزار Real Game Enhancer با پشتیبانی از فناوری AMD Radeon Freesync برای بهبود نرخ فریم متغیر و همچنین فناوری Game Motion Plus برای حذف نویزهای کشیدگی تصویر و تار شدن محتوا در نرخ فریم پایین در دسترس کاربران خواهد بود. همچنین نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی Object Tracking Sound+ با حرکات صدا و حرکات سوژه‌ها در نمایشگر مطابقت دارد.

علاوه بر تکنولوژی‌های فوق، فناوری جدید Ambient Mode برای بارز کردن و نمایش اطلاعات عمومی و ویژگی‌های خاص محتوای در حال نمایش، از جمله ویژگی‌هایی خواهد بود که در این مدل‌ها ارائه می‌‍شوند. در قلب این سیستم نیز پردازنده بسیار قدرتمند Quantum Processor 8K برای انجام هر چه بهتر امور پردازش تصویر قرار گرفته که به موتور ویژه هوش مصنوعی در داخل نیز مجهز شده است.

Q950 در همه جهات نمایشگر خود دارای بلندگو است و ساب ووفرها در پشت آن قرار گرفته‌اند.سامسونگ Q950 به مجموعه بلندگوهای کاملی مجهز است که ۶۰ وات توان دارند. این شرکت ادعا می‌کند که تلویزیون می‌تواند بلندای صدای ۵.۱ کاناله را از بلندگوهای پردازنده خارج کند
رونمایی از لوگوی پلی استیشن 5
سال 2020 یک سال بی نظیر برای سونی است که پیش بینی می شود نخستین پلی استیشن کاملاً جدید خود را تقریباً در یک دهه قبل از پایان سال راه اندازی کند. این امر باعث شد تا کنفرانس مطبوعاتی بزرگ CES غول الکترونیک ژاپنی به طرز غیر عادی مهیج شود و هواداران از این نظر مطلع شوند که آیا سونی می تواند اطلاعات جدیدی را درباره PS5 آینده ارائه دهد، حتی شاید نگاه اولیه ای به سخت افزار آنن پس از آنکه مایکروسافت ماه گذشته از Xbox Series X جدید خود در رویداد The Game Awards منتشر کرد، وجود داشته باشد.

اما در CES 2020 تنها شاهد رونمایی از لوگوی پلی استیشن 5 بودیم. لوگوی پلی‌استیشن 5 عینا شبیه به لوگوی پلی‌استیشن 4 طراحی شده است؛ طوری که فقط عدد 4 روی این لوگو به ۵ تغییر پیدا کرده است. اساسا تمام کنسول‌های پلی‌استیشن قبلی، از طراحی‌های مختلفی برای لوگوی خود استفاده کرده‌اند. با این حال، می‌توانیم به این لوگوی یکسان، با این ذهنیت نگاه کنیم که پلی‌استیشن می‌خواهد با کنسول جدید خود، همان راه پلی‌استیشن 4 را ادامه دهد.
خودروی مفهومی مرسدس بنز Vision AVTR
خودروی جدید مرسدس بنز که با نام Vision AVTR از آن یاد می‌شود، دارای زبان طراحی وحشیانه و جدیدی است که بر اساس اعلام مسئول این شرکت آلمانی، از فیلم آواتار الهام گرفته شده است. بد نیست بدانید که در طراحی این خودرو، از جیمز کامرون، کارگردان فیلم آواتار نیز کمک گرفته شده است.

عبارت AVTR کوتاه شده عبارت وسیله حمل و نقل پیشرفته است که مدل مفهومی مرسدس بنز به این اسم نام‌گذاری شده است. همان‌طور که کمی بالاتر ذکر شد، این خودرو از فیلم آواتار الهام گرفته و براساس یک ارگانیسم پویا شکل گرفته است. این خودرو می‌تواند با کاربران خود ارتباط برقرار کرده و به آن‌ها اجازه لمس دنیای بیرون را بدهد.

در قسمت پشت بدنه این خودرو، شاهد 33 قطعه با قابلیت جدا شدن از بدنه هستیم که مسئولان مرسدس بنز، نام آنها‌ را Bionic Flaps گذاشته‌اند و طبق اعلام این افراد، این قطعات قابلیت برقراری ارتباط با انسان‌های اطراف خود را دارا هستند. همچنین تایرهای این خودرو با ظاهر دایره‌ای شکل عجیبی همراه است که طبق اعلام مدیران مرسدس بنز، در طراحی آنها از دانه‌های درختانی که در فیلم آواتار وجود داشت، الهام گرفته شده است. بد نیست بدانید که این تایرها قابلیت چرخش را نیز دارا هستند و به این ترتیب، این خودرو قادر است تا به صورت مورب حرکت کند.
یکی از نکات جالب توجه، فقدان فرمان در این خودرو است. از آنجا که این طرح مفهومی به آینده تعلق داشته و به صورت خودران هدایت می‌شود، لذا اثری از این قطعه در آن دیده نمی‌شود. به جای آن، افراد حاضر در این خودرو می‌توانند از طریق نمایشگری که در مرکز کنسول این خودرو قرار گرفته، با آن ارتباط برقرار نمایند. زمانی که انگشتان شما روی این نمایشگر قرار گیرد، این نمایشگر به همراه صندلی‌های مسافرین با ضربان قلب شما می‌لرزند.

همچنین، زمانی که شخص وارد خودرو می‌شود، نمایشگرهایی که در داخل کابین تعبیه شده‌اند، تصاویر گرافیکی سه‌بعدی را که یادآور فیلم آواتار هستند، به نمایش درمی‌آورند. این خودرو می‌تواند سوار شدن فرد و یا خانواده را از هم تشخیص و تمییز دهد. انواع بازی‌ها و نمایش محتواهای مختلف برای سرگرم کردن کودکان نیز در Vision AVTR تعبیه شده است. طبق گفته مرسدس بنز، در ساخت این خودرو سعی شده تا حتی‌الامکان از موادی که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌آورند، استفاده شود. برای مثال، Vision AVTR از یک باتری مبتنی بر گرافن ارگانیک بهره می‌برد که برای ساخت آن نیازی به مواد معدنی کمیاب زمین نیست.

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید