روز جمعه سیاه در ایالت متحده به بیش از ۶ میلیار دلار فروش آنلاین می رسد
روز آدینه سیاه در ایالت متحده به بیش از ۶ میلیار دلار فروش آنلاین می رسد
آدینه سیاه یا همان Black Friday در ایالت متحده به فروش 6.2 میلیارد دلار محصولات آنلاین رسیده است. مخارج آنلاین در ایالات متحده، روزهای Black Friday و روز شکرگذاری (Thanksgiving) را مورد هدف قرار داده اند. همچنین Cyber Monday نیز در راه است. خریداران در روز آدینه سیاه در آمریکا بیش از چند میلیارد محصولات آنلاین را خریداری کردند.
شاید شما فکر کنید که در روز آدینه سیاه ممکن است بسیاری از افراد در هنگام افتتاح فروشگاه ها به سمت آن ها حمله ور شوند و با عجله و ازدحام زیاد به سمت غرفه های فروش یورش ببرند، اما می توان گفت، امسال خریداران اینترنتی بسیاری از معاملات امسال را در دست گرفتند و به صورت آنلاین بسیاری از محصولات خود را به فروش رساندند که باعث شد تا حجم زیادی از جمعیت به صورت مستقیم در این همایش شرکت نکنند.

آدینه سیاه یک نام رسمی برای آدینه پس از روز شکرگذاری در ایالات متحده آمریکا است که در چهارمین پنجشنبه نوامبر جشن گرفته می شود.

بسیاری از شرکت ها و کمپانی ها حتی ابر شرکت هایی مانند مایکروسافت و آمازون نیز در این رویداد شرکت می کنند تا برخی از محصولات خود را با قیمی مناسب تر در این بازار ایجاد شده قبل از سال جدید به فروش برسانند.

فروش آنلاین برای Black Friday سال ۲۰۱۸ در ایالات متحده چیزی در حدود ۶٫۲۲ میلیارد دلار بوده است، که در مقایسه با سال قبل ۲۳٫۶ درصد افزایش یافته است و رکورد جدیدی می باشد.

بر طبق انالیز های شرکت Adobe، این شرکت ادعا می کند که امسال معاملات تجارت الکترونیک ۸۰ درصد از ۱۰۰ خرده فروشان برتر در ایالات متحده آمریکا را شامل می شود.

در سال ۲۰۱۷، خریداران آنلاین مبلغ ۵٫۰۳ میلیارد دلار را برای محصولات اینترنتی پرداختند.

ادوبی اعلام کرد که ۳۳٫۵ درصد از فروش آنلاین، در روز آدینه پس از شکرگذاری، مربوط به دستگاه های تلفن همراه بوده است، در مقایسه با سال گذشته که ۲۹٫۱ درصد را شامل می شده است.

طبق ادعای Adobe، روز آدینه سیاه نیز اولین روز در سال است که بیش از ۲ میلیارد دلار، تنها دستگاه های تلفن همراه، به فروش می رسید.

تیلور شریینر (Taylor Schreiner)، مدیر دیجیتال بینش ادوبی، در بیانیه ای گفت: “خرده فروشان تدابیر خود را برای ایجاد تجربیات بهتر فروش تلفن های همراه برای مصرف کنندگان انجام داده اند و بازدید کنندگان را برای خرید گوشی های هوشمند در این روز آدینه سیاه، نزدیک به ۱۰ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داده اند.

طبق گزارش های شرکت ادوبی، لپ تاپ ها و سیستم های جریان پخش مانند: لپتاپ های Roku ،Chromecast و سیستم تلویزیون Fire TV آمازون در میان محصولات پر فروش در آدینه سیاه قرار داشتند.

همینطور پرفروش ترین بازی های ویدئویی شامل Red Dead Redemption 2 ،Let’s Go Pikachu و God of War می باشند.

گفته می شود که خریداران تا قبل از شروع آدینه سیاه صبر نکردند.

طبق ادعای ادوبی، فروش آنلاین در روز شکرگزاری در آمریکا، یک روز قبل از شروع آدینه سیاه، به مبلغ ۳٫۷ میلیارد دلار افزایش یافته بوده است که رکورد سال گذشته آن ۲٫۸۷ میلیارد دلار می باشد.

گفته می شود که از اول نوامبر، مصرف کنندگان ایالات متحده ۳۸ میلیارد دلار هزینه های آنلاین پرداخت کرده اند.

و رویداد دوشنبه Cyber نیز هنوز در راه است.

ادوبی انتظار دارد فروش در Cyber Monday به میزان ۷/۶ میلیارد دلار برسد که نسبت به سال گذشته به میزان ۱۷،۶ درصد افزایش یابد.

شریینر گفت: “فروش محصولات در فصل تعطیلات رشد روزافزونی را ادامه می دهد و روز دوشنبه Cyber انتظار می رود که بزرگترین روز خرید آنلاین ایالات متحده در تاریخ باشد”.

دوشنبه سایبر نیز یک دوره بازاریابی گسترده برای شرکت های مختلف است که در دوشنبه پس از تعطیلات شکرگزاری در ایالات متحده برگذار می گردد. اصطلاح “دوشنبه Cyber ” توسط شرکت های بازاریابی ایجاد شد تا مردم را تشویق به خرید آنلاین کنند.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید