مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

سه شنبه، 1 آبان 1397


07/7 1397
بازاریابی خدمات مالی در بازار سرمایه از ایده تا عمل این دوره با توجه به شرایط موجود : رقابتی شدن بازار ، شرایط خاص تحریم ها ، و نبودن دید کاملا منحصر به فرد در بازاریابی خدمات مالی طراحی شده و امیدواریم خروجی مناسبی برای مدیران کارگزاری ها ، مدیران شرکت های سرمایه گذاری ، شرکت های بیمه و مدیران بانکی باشد .

راد سرمایه فعال در حوزه خدمات سرمایه گذاری و سرمایه پذیری تلاش می کند با ایجاد شبکه ایی ارتباطی بین سرمایه گذاران و سرمایه پذیران بتواند در بازار کنونی تاثیر مثبتی بگذارد .



در همین راستا این دوره آموزشی به صورت خیلی اختصاصی و منحصر به فرد طراحی شده تا علاوه بر ایجاد بستری برای آشنایی و ایجاد شبکه ارتباطی بین شرکت کنندگان بتواند در توسعه کاربردی علم بازاریابی نیز نقش داشته باشد .


این دوره آموزشی در 7 جلسه 3 ساعته طراحی شده و از تاریخ 17 مهرماه در مرکزنوآوری دانشگاه علامه طباطبایی آعاز خواهد شد.


معرفی دوره

چالش ها، فرصت ها، راه کارها:

    رقابت شدید برای سهم بازار بیش‌تر
    نقش بازار سرمایه در نوسانات بازارهای دیگر
    تحریم تهدید یا فرصت
    برنامه ریزی انطباقی ابزار فرصت ساز

دیده بان بازار  

    طراحی استراتژی های رقابتی:
    طراحی استراتژی های رقابتی متناسب با بازارهای هدف
    طراحی استراتژی های رقابتی متناسب با وضعیت موجود
    بصیرت استراتژیک یا تفکر استراتژیک



آمیخته مارکتینگ بازار سرمایه:

    تعریف محصولات بازار سرمایه
    بسته بندی محصولات سرمایه گذاری
    قیمت گذاری گذاری محصولات بازار سرمایه
    کانال های توزیع محصولات بازار سرمایه



بازاریابی خدمات مالی در بازار سرمایه از ایده تا عمل:

بررسی نمونه های واقعی براساس تجارب گذشته



ایوند
منبع : ایوند
لینک : https://evnd.co/ScJaf
کد مطلب: 8051
تاریخ و زمان انتشار: 7 مهر 1397, 07:07
لینک کوتاه مطلب:
https://deeprooted.ir/8051
بازاریابی خدمات مالی در بازار سرمایه از ایده تا عمل

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
دو کلمه نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید: *
 
سمت نو
اخبار

رویدادها
کسب و کار های نوپا

TED

معرفی کتاب

سبک زندگی

معرفی سایت