PX حلقه ی مفقوده استارت آپ ها
دیپروتد PX حلقه ی مفقوده استارت آپ ها 

تا کنون مدام فکر کرده ایم که پرداختن به UX و بهبود مداوم آن در کنار ایده ای درخشان می تواند هر استارتاپی را از زمین به اوج آسمان برساند.

 

 این سمینار می گوید که این موضوع صحت ندارد !!! نه اینکه بی تاثیر باشد اما مثل آسانسوری است که در یک ساختمان ۲۰ طبقه نهایتا تا طبقه ۱۲ بالا می رود.

 

این سمینار به شرکت کنندگان خواهد آموخت که تنها آسانسوری که تا طبقه ۲۰ بالا میرود پرداختن به المان های PX و افزایش کیفیت آن است.

 

 این همان حلقه مفقوده ای است که فعالان دنیای دیجیتال به شدت به آن نیاز دارند.

 

داستان شکل گیری مفهوم PX

 

 آنچه ما در یکی از برگترین کسب و کار های موبایلی ایران تجربه کردیم ، عدم توانمندی در جذب ، نبود قدرت دیجیتال مارکتینگ ، عدم آگاهی از تکنیک و راهبرد های تبلیغاتی در سطوح مختلف یا حتی عدم ایجاد درآمد نبود !!!

 

 ما تقریباً در همه این موارد از بهترین ها بودیم.

 

 دوستان زیادی این روز ها به تجربه کاربری UX میپردازند و از پارامتر های مختلف استفاده کرده تا ضمن تدارک رابط کاربری جذاب UI ، تجربه درخشانی را برای کاربران ایجاد نمایند.

 

〰 ولی با وجود این آگاهی و اقدام برای بهتر کردن تجربه کاربری :

 

❓ چرا کماکان از هر 10 استارت آپ ، تعداد 9 استارت آپ شکست های فراوانی را تجربه می کنند ؟

 

❓ چرا استارت آپ ها بعد از مدتی که رشد چشم گیری را تجربه می نمایند ، با افت درآمد یا ترک کاربران مواجه می شوند ؟

 

❓و چه می شود که در یک کلام ، استارت آپ ها ، شکست را تجربه می نمایند ؟

 

⬅️ آنچه بر اثر تجربیات ما و بررسی دقیق تجارت هایی مانند دیجیکالا ، دیجی استایل ، اسنپ و ... بدست آمد ،شکل گیری مفهوم جدیدی به نام PX مخفف Purchase Experience یا همان تجربه خرید توسط مهندس سامان فائق ، کارشناس ارشد کسب و کار های نوپا است.

 

❇️ ایشان در این سمینار ، با بازی های مختلف مفهوم PX و المان های مرتبط با آن را تشریح خواهد کرد و در کارگاهی به بررسی پارامتر های PX در استارت آپ شما به صورت رایگان خواهد نشست.

 

 

 

در کارگاه چه خواهد گذشت ؟

در این کارگاه که حدود 5 ساعت است ، علاوه بر ایجاد بازی در انتقال مفهوم PX ، مواردی عینی از برند های معروف دیجیکالا و دیجی استایل و اسنپ مورد مطالعه قرار خواهد گرفت و در نهایت شما در کارگاهی نسبت به بررسی المان های PX در کسب و کار های خودخواهید پرداخت.

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید