استراتژی های بازاریابی
1 موقعیت یابی محصول
این استارت آپ به جای آنکه بهترین grammar checker دنیا خودش را معرفی کند، به عنوان ابزاری که به کاربر کمک می کند که در زندگی حرفه ای و شخصی اش اثربخش تر مکاتبه کند، خود را معرفی می کند . این ایده باعث شد کاربر حس کند موفقیت حرفه ای و اکادمیک بیشتری برای وی حاصل می شود و اعتماد به نفس فرد افزایش پیدا کند. همین راهبرد مخاطب های بیشتری را نه تنها در حوزه اکادمیک، بلکه در حوزه های بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان جذب کرد.

2 راهبرد شبکه های اجتماعی:
این استارت آپ سرمایه گذاری بالایی در اینستاگرام، فیس بوک، توئیتر و لینکداین انجام داد و با 7 میلیون فالوئر، فیس بوک مهمترین پلتفورم این شرکت برای ارتباط با کاربر شد که این حجم از فالوئر به خاطر تولید محتوای مناسب اتفاق افتاد.
راهبرد اول این بود که تنها محتوایی تولید شود که بصورت مشخص برای افرادی باشد که علاقمند به گرامر و نگارش هستند که این راهبرد شکست خورد و بعد با تولید محتوا های مختلف متوجه شدند که چنانچه متن خنده دار و اموزشی باشد ، بیشتر کاربر جذب می کند . این تغییر محتوا از گرامر به ارائه نکته در بهره وری، زندگی، شغل، نحوه زندگی... باعث شد ارزش شرکت در نظر مشتری بالاتر از محصول رود و فالوئر ها افزایش پیدا کنند.

 Paid research
راهبرد اخر بازاریابی این اپ برای افزایش اگاهی مشتری، هزینه بر روی تبلیغات گوگل، Bing و یوتیوب بود.

0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید