مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یا مدیریت قطع ارتباط با مشتریان !!
پیام یكی از اعضاء محترم سایت رو با هم بخونیم:"چند روز پیش بابت خرید یک نرم افزار برای یكی از سازمان ها كه در اون مشغول بكار هستم، با چند تا شركت تماس برقرار كردم.
از 5 شركتی كه تماس گرفتم به جز یک شركت كه به خوبی، با ارج و به گرمی پاسخ بنده رو دادند ، چهار شركت بعدی به فجیع ترین شكل پاسخ تلفن رو دادند.
لازم به توضیح اینكه در وبسایت این شركتها عبارتی با عنوان "درخواست دمو" به بزرگی هر چه تمام درج شده بود .
طی تماس، ضمن معرفی خودم و سازمانم، درخواست دمو از این عزیزان را نمودم و در پاسخ این ها رو شنیدم:
-قربان شما ما رو چجوری پیدا كردید؟
-چه كلمه ای رو سرچ كردید كه گوگل ما رو آورد؟
-شما آقای؟
-شماره تلفنتون؟
-سازمانتون رو یكبار دیگه معرفی كنید؟
-از كدوم قسمتش؟
نا گفته نماند كه پس از هر یک از سوالات فوق كه خانمها ازم می پرسیدند، بنده راجع به نرم افزار سوال می پرسیدم و نه تنها جوابی نمی شنیدم بلكه با سوال دیگری مواجه بودم.
در آخر هم عنوان نمودند كه:
به ما گفته اند اطلاعات شما رو باید در سیستم CRM شركت ثبت كنیم تا كارشناس باهاتون تماس بگیره !!
تا امروز كه این پیام رو براتون می نویسم، فقط همون شركت اول برامون دموی نرم افزار رو فرستادن و چندبار تماس گرفتن.
به نظر شما ما از دست این شركتهای به ظاهر مشتری مدار چه كنیم ؟ "
اگر شما بودین كدوم شركت رو انتخاب می كردین؟
آیا واقعا CRM همین چیزیه كه این دوستمون در ارتباط با اون چهار شركت مواجه شده ؟
همچنین مقایسه كنید رفتار و گفتار كارمند شركتی كه از CRM سخنی به میان نیاورده رو با كارمندان چهار شركتی كه عبارت CRM رو در سخنانشون بكار برده اند.
پ . ن : دمو، یعنی نسخه نمایشی نرم افزار
مطالب مرتبط
جستجو در سایت
استارت آپ ها

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا
اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ
گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذابترین ایدههای B2B در سال 2020
استارت آپ

تعریف استارت آپ startup
دانشنامه / استارت آپ / مقاله

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند
استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید
راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارتآپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان
استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی
استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر
گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان
استارت آپ
سبک زندگی
تبلیغات
تگ ها
رویدادهای گذشته
درباره ما
مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
تمامی حقوق برای سایت فوق محفوط است.
S-TECH: فناوری نوین سیلک | Powered by: مجله اینترنتی دیپروتد