محدودسازی نمایش پست ها در اینستاگرام
محدودسازی نمایش پست ها در اینستاگرامکاربران اینستاگرام گلایه می کنند که این سامانه عکس هایشان را تنها به هفت درصد از دنبال کنندگان نمایش می دهد. اکنون اینستاگرام تصمیم گرفته است به این مساله پاسخ دهد.
به گزارش دیپروتد از رایورز به نقل از engadget، اینستاگرام در هفته گذشته بیانیه ای صادر کرد و مدعی شد: «اینستاگرام به تازگی هیچ تغییری در الگوریتم خود صورت نداده و هرگز پست های کاربران را پنهان نمی کند.
اگر به اندازه کافی به قسمت های پایینی صفحات بروید، عکس همه دوستان تان اینستاگرامی تان را خواهید دید. این امکان وجود دارد که اگر مدتی با برخی از دوستان تان تعامل نداشته اید و افراد زیادی را هم دنبال می کنید، در اینصورت پست های آنها به چشم شما نیامده باشند.»

اینستاگرام توضیح می دهد که سطح تعامل، مشخص کننده ترتیب پست هایی است که می بینید. اما نظر کاربران در این خصوص نشان می دهد که این اصلا رویکرد مناسبی نیست.

در واقع کاربران خواهان آن هستند که اینستاگرام همچون قبل، پست ها را به ترتیب زمانی نشان بدهد.
مطابق این گزارش، گفته می شود اینستاگرام دنباله روی الگوی مادرشرکت خود یعنی فیس بوک است و بنابراین شاید تعدادی از کاربران مایل باشند پست هایی را ببینند که توجه بیشتری به صاحبان آنها دارند.

بنابراین، اینستاگرام بیان می کند که عکس ها نشان داده می شوند؛ ولی در قسمت های بسیار پایین قرار می گیرند به طوری که بیشتر مردم هرگز آنها را نخواهند دید.
در واقع اینستاگرام در این مورد، دنبال کنندگان شما را مقصر می داند و نه الگوریتم خودش را. بدین ترتیب اگر اخیرا با دنبال کنندگان تان ارتباطی نداشته اید، در این صورت باید برای آنها اولویت کمتری داشته باشید.

در اینجا یک پرسش مطرح است و آن اینکه این مطلب چطور با عقل جور در می آید؟ اگر دنبال کنندگان شما هرگز پستی از شما نبینند، در اینصورت چطور ممکن است با آنها به تعامل بپردازید و در صدر فهرست پست های آنها قرار بگیرید؟
تنها راهی که باقی می ماند، این است که آنها به صفحه پروفایل شما بروند و مستقیما به پست های شما نگاه کنند و بدین ترتیب پست های شما در قسمت های بالاتر فهرست پست هایی که برایشان ارسال می شوند، قرار بگیرند.

انتظار می رود اینستاگرام در روزهای آتی به پرسش هایی که برای کاربران آن مطرح شده، پاسخ بدهد
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید