از ۹۵ واحدهای صنعتی و خدماتی سبز تقدیر شد
از ۹۵ واحدهای صنعتی و خدماتی سبز تقدیر شدمعاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در همایش ملی صنعت و خدمات سبز ۲۵۳ واحد از طریق خود اظهاری ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۱ واحد صنعتی و ۱۴ واحد خدماتی سبز برگزیده شده‌اند.
مسعود تجریشی در بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز که امروز در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد ، گفت: برای این همایش ۲۵۳ واحد صنعتی و خدماتی ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۱۷ واحد صنعتی و ۳۶ واحد خدماتی بوده است. ۱۴ واحد به عنوان واحد صنعت برگزیده سبز ، ۶۷ واحد صنعت سبز انتخاب شده‌اند همچنین ۳ واحد به عنوان واحد خدماتی برگزیده سبز و ۱۱ واحد خدماتی قابل تقدیر شناخته شده‌اند.

تجریشی با بیان اینکه از ۱۵ مهر ماه امسال فراخوان ثبت نام واحدهای صنعتی و خدماتی سبز اعلام شد ، گفت: انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز در ادارات کل محیط زیست استان و کارگروهی در ستاد انجام شد.معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: استقرار سیستم پایش آلاینده‌ها و سیستم بازیافت ، توسعه فضای سبز ، مصرف بهینه انرژی و استفاده از انرژی‌های پاک و استقرار پایش لحظه‌ای آلاینده‌ها جزو شاخصهای انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز بوده است.

تجریشی ادامه داد: واحدهای منتخب نباید جزو صنایع آلاینده باشند ، افزون بر این استقرار دفتر HSE ارتقای دانش محیط زیستی به کارکنان و داشتن گواهی ISO ۱۴۰۰ ، دیگر محورهای انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز بوده است.معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: هدف از برگزاری همایش ملی صنعت و خدمات سبز این است که بتوانیم ضمن تشویق این واحدها ، فرهنگ نگرش محیط زیستی را توسعه دهیم و بستری مناسب برای حضور این واحدهای پاک در بازارهای بین المللی فراهم کنیم.وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش این است که بستری برای ایجاد ارتباط بین واحدهای تولیدی و خدماتی سبز و سازمان حفاظت محیط زیست فراهم شود.تجریشی در پایان گفت: ثبت نام برای این همایش به شکل خوداظهاری و مستندات به صورت الکترونیک دریافت شده بود. شاخص‌های انتخاب واحدهای سبز روشن است و انتخاب واحدها به هیچ وجه سلیقه ای و غیرمتعارف نبوده است. امتیازدهی به واحدهای صنعتی و خدماتی سبز در استان‌ها و سازمان حفاظت محیط زیست صورت گرفته است

نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید