زمین‌لرزه ۷.۳ ریشتر غرب‌کشور
دیپروتد زمین‌لرزه ۷.۳ ریشتر غرب‌کشور زمین‌لرزه‌ای به‌بزرگی ۷.۳ ریشتر کرمانشاه و کمی بعد پس‌لرزه ۴.۶ریشتری حوالی مرز ایران و عراق را لرزاند؛ این زمین‌لرزه در بسیاری از استان‌های غربی کشور احساس شده و آسیب‌هایی به مناطق غربی‌ وارد کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم گروه استان‌ها، ‌‌زلزله امشب در همدان، اراک، زنجان، اهواز، ایلام، سنندج، کرمانشاه، تبریز، ارومیه، اردبیل و چند شهر دیگر نیز احساس شده است.

برخی خبرها همچنین از وقوع زلزله در استان‌های مرکزی، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کردستان، بوشهر و خوزستان حکایت دارد.

در پی وقوع زمین لرزه بسیار شدید در قصرشیرین برق این شهرستان مرزی قطع شد و مردم در خیابان‌ها سرگردان هستند.

اخبار لحظه به لحظه از زمین‌لرزه شدید غرب‌کشور را در ادامه می‌خوانید:

اعزام 59 روانشناس به مناطق زلزله زده ‌کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: 50 روانشناس جهت حمایت روانی از آسیب دیدگان به مناطق زلزله زده استان اعزام شده است.

انتقال مجروحان با 3 فروند هواپیمای حمل مجروح سپاه به تهران

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: 1200 تخت بیمارستانی در تهران آماده پذیرش مجروحان زلزله شب گذشته استان کرمانشاه شده است.

مجتبی نیک‌کردار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه 1200 تخت بیمارستانی در تهران آماده پذیرش مجروحان زلزله شب گذشته استان کرمانشاه شده است اظهار داشت: کمک‌های استانهای معین در حال ارسال است و شهرداری تهران نیز کمک‌های مناسبی ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه تمامی راه‌ها بازگشایی شده است عنوان کرد: وزیر کشور و معاون عمرانی به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده وارد استان کرمانشاه شدند و فرودگاه‌ برای پروازهای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان هماهنگ شده است.

نیک‌کردار با اشاره به اینکه 33 فروند بالگرد هوانیروز در حال تردد در مسیر فرودگاه تا مناطق زلزله‌زده هستند گفت: سه هواپیمای مخصوص حمل مجروح سپاه پاسداران مشغول انتقال مجروحان از فرودگاه به تهران هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون 4000 مجروح از زیر آوار خارج شده‌اند و 340 نفر نیز جان باختند افزود: عملیات امداد و نجات ادامه دارد و اکنون کار تسریع یافته است و امید داریم تا آخر وقت امروز کار آواربرداری به پایان برسد.

مادر و کودک کرمانشاهی از زیرآوار زنده بیرون آمدند/ حضور 41 تیم آواربرداری در منطقه

رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: مادر و دختر در استان کرمانشاه با کمک سگ زنده‌یاب زنده از زیر آوار بیرون آمدند.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه 31 تیم سگ‌های زنده‌یاب به مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه اعزام شده‌اند، اظهار داشت: با کمک سگهای زنده‎یاب مادر و دختر از زیر آوار زلزله زنده بیرون آمدند.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور با بیان اینکه 16 تیم واکنش سریع نیز به منطقه اعزام شده‎اند، گفت: تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مردم در مناطق زلزله‎زده اندیشیده شده است.

سلیمی با بیان اینکه  41 تیم آواربرداری نیز برای تسریع در آواربرداری در منطقه حضور دارند، عنوان کرد: 9 تیم درمان اضطراری نیز در مناطق زلزله زده حضور داشته و اقدامات مورد نیاز پزشکی را در اختیار حادثه‌دیدگان قرار خواهند داد.

وی از انجام هماهنگی‌های لازم برای انتقال مصدومان به مراکز درمانی خبر داد و افزود: 40 دستگاه آمبولانس برای انتقال مجروحان و مصدومان حادثه از سوی سازمان هلال‌احمر تدارک دیده شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور اظهار کرد: 22 هزار تخته چادر، 56 هزار پتو و اقلام امدادی و غذایی مورد نیاز حادثه‌دیگان نیز تهیه و در حال ارسال به منطقه است.

80 نفر از مصدومان زلزله کرمانشاه به بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شوند

سرپرست اورژانس کشور گفت: 80 نفر از مصدومان زلزله کرمانشاه به بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، طالقانی، سینا و شریعتی تهران منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، پیرحسین کولیوند در جمع خبرنگاران با اشاره به تلفات زلزله کرمانشاه اظهار داشت: کارهای اولیه برای تمام مصدومان رهاسازی شده از زیر آوارها انجام شده و مصدومان در حال اعزام به بیمارستان‌های کرمانشاه هستند.

وی افزود: شب گذشته مصدومان با آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌ها منتقل می‌شدند اما با روشن شدن هوا از صبح امروز مصدومان مرتب با بالگردهای اورژانس، هوانیروز و هلال احمر منتقل شده‌اند و همکاری خوبی بین دستگاه‌ها مشاهده می‌شود.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه عملیات امداد و جست‌وجو ادامه دارد عنوان کرد: هنوز افرادی زیر آوار مانده‌اند که جستجو برای یافتن این افراد ادامه داد.

کولیوند با اشاره به لزوم انتقال مصدومان به بیمارستان‌های استان‌های دیگر تصریح کرد: به منظور تسریع در امدادرسانی و شرایط موجود 80 نفر از مصدومان زلزله به بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، طالقانی، سینا و شریعتی تهران منتقل می‌شوند.

مردم شهرستان ثلاث‌باباجانی به شدت نیازمند پتو، چادر، آب و نان هستند/15 نفر تاکنون جان‌ باختند

فرماندار ثلاث‌باباجانی گفت: مردم شهرستان ثلاث‌باباجانی به شدت نیازمند پتو، چادر، آب و نان هستند.

علی‌اکبر اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون در شهرستان ثلالث‌باباجانی 15 نفر جان خود را از دست داده‌اند و بیش از 60 نفر نیز مصدوم شده‌اند.

وی عنوان کرد: در این زلزله 70 درصد منازل شهرهای ازگله و تازه‌آباد به صورت 100 درصد دچار خسارت شده‌اند و 70 درصد روستاها نیز بین 60 تا 100 درصد خسارت دیده‌اند.

اکبری با اشاره به اینکه مردم این شهرستان اکنون به شدت نیازمند پتو، چادر، آب و نان هستند گفت: با وجود اینکه آب و برق این شهرستان وصل شده اما به دلیل ترس و اضطراب و تخریب بالا مردم حاضر به بازگشت به منازل نیستند و با این شرایط نیاز به چادر و آب شدت می‌یابد.

تعداد کشته شدگان زلزله غرب کشور به 348 نفر رسید

به گزراش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، تعداد کشته شدگان زلزله غرب کشور به 348 نفر رسید.

سعیدی: تعداد جان باختگان زلزله به 336 نفر رسید

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تعداد جان باختگان زلزله غرب کشور به 336 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بهنام سعیدی براساس آخرین آمار اعلام شده تعداد جانباختگان زلزله به تفکیک مناطق مختلف درگیر به شرح ذیل است: کرمانشاه 14،  جوان رود 3، دالاهو 14، سرپل ذهاب 240، ثلاث بابا جانی 15، اسلام آباد غرب 22، قصرشیرین 28 که در مجموع 328 نفر تا این لحظه جان خود را از دست داده اند.

به گزارش تسنیم، به دنبال وقوع زلزله 7.3 ریشتری در ازگله کرمانشاه، برخی از استان های غربی کشورمان لرزیدند که در پی آن تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز زخمی شده اند.

تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با اقدامات نیروهای راهداری باز است.

بهمن خسروانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: به‌دنبال زلزله شب گذشته برخی از محوزهای مواصلاتی استان مسدود شد که با تلاش نیروهای راهداری این محورها از ساعات ابتدایی حادثه بازگشایی شد.

وی از مردم خواست که به مناطق زلزله‌زده و مکان‌هایی که امکان ریزش وجود دارد سفر نکنند  که نیروهای راهداری بتوانند وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

نجات نوزاد کرمانشاهی از زیر آوار زلزله در سرپل‎ذهاب

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: یک نوزاد در شهرستان سرپل‎ذهاب از زیر آوار زنده بیرون آمد.

فریدون صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه، اظهار داشت: نیروهای امدادی یک نوزاد را از زیر آوار در شهرستان سرپل‎ذهاب زنده بیرون آوردند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به امدادرسانی نیروهای اورژانس در همان دقایق ابتدایی حادثه در شب گذشته، گفت: بیشترین خسارت زمین‌لرزه نیز در شهرهای ثلاث‌باباجانی و سرپل‌ذهاب به بار آمده است.

صادقی بیان کرد: تلاش نیروهای امدادی برای نجات کسانی که در زیر آوار هستند ادامه داشته و یک نوزاد نیز از زیر آوار زنده بیرون آمد.

طاق بستان و بیستون از زلزله در امان ماندند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه طاق بستان و بیستون از زلزله در امان ماندند، جزئیات آسیب زلزله به آثار تاریخی کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، جلیل بالایی اظهار داشت: پنج تا از بناهی تاریخی استان در 3 شهرستان دالاهو، سرپل ذهاب و قصرشیرین خسارت محدودی دیده‌اند و کارشناسان ما اکنون در حال ارزیابی دقیق این تخریب هستند.

وی افزود: خوشبختانه این خسارت ها در حدی نیست که جای نگرانی داشته باشد، این پنج آثار تاریخی شامل کاروانسرای شاه عباسی، چهارقاپی، عمارت خسرو در شهرستان قصر شیرین، زیج منیژه در شهرستان سرپل ذهاب و قلعه یزدگرد در شهرستان دالاهو است در واقع میانگین تخریب اینها کمتر از 25 درصد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: آثار تاریخی معروف استان همچون طاق بستان، بیستون، بازار سنتی و معبد آناهیتا آسیبی ندیده‌اند.

فردا تمامی مدارس استان کرمانشاه تعطیل است

فردا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی استان کرمانشاه تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد که "به دلیل خطرات ناشی از وقوع زلزله  فردا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی استان کرمانشاه در گروه صبح و ظهر تعطیل است.
وزیر کشور به استان کرمانشاه سفر می‌کند

وزیر کشور برای بازدید میدانی از وضعیت مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ظهر امروز به این استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به همراه قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت برای بازدید میدانی از وضعیت مناطق زلزله‌زده  کرمانشاه ظهر امروز به این استان سفر می‌کند.

به گزارش تسنیم بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل‌ذهاب برپا شده است و به مصدومان حادثه زلزله خدمات درمانی ارائه می‌کند و تاکنون نیز 250 نیروی امدادی در شهر سرپل‌ذهاب برای امدادرسانی حاضر شده‌اند.

براساس تصمیمات ستاد مدیریت بحران شهرستان سرپل‌ذهاب نیز 7 هزار تخته چادر در این شهرستان مستقر خواهد شد و تا ظهر امروز نیز بسته‌های غذایی و آب از طریق استانهای مجاور به این منطقه ارسال می‌شود.

امیدواریم تا پایان امروز بحث امداد و نجات به پایان برسد

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: امیدواریم تا پایان امروز بحث امداد و نجات در شهر سرپل‌ذهاب و سایر مناطق زلزله‌زده به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرپل‌ذهاب، اسماعیل نجار در جمع خبرنگاران با تسلیت درگذشت تعدادی از هم‌وطنان اظهار داشت: از بدو شروع حادثه تمام مسئولان کشوری و استانی برای امدادرسانی بسیج شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه امکانات از صبح امروز بیش از شب گذشته در مناطق زلزله‌زده مستقر شده است بیان کرد: اکنون در حال تخلیه مجروحان هستیم و امیدواریم تا پایان امروز بحث امداد و نجات در مناطق زلزله‌زده به پایان برسد.

نجار در مورد مشکلات موجود در مناطق زلزله‌زده و سرپل‌ذهاب گفت: در بحث اسکان موقت توزیع چادر انجام شده است ولی هنوز کافی نیست و همچنان به توزیع آب آشامیدنی نیاز داریم.

رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به قطعی آب و برق در برخی از مناطق زلزله‌زده افزود: وزارت نیرو پیگیر قطعی آب و برق است و تا عصر امروز مشکل آب و برق در سرپل‌ذهاب برطرف خواهد شد.

زلزله آسیبی به بنیادات پالایشگاه کرمانشاه وارد نکرد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: زلزله 7.3 ریشتری شب گذشته استان کرمانشاه هیچ آسیبی به بنیادات پالایشگاه نفت این شهر وارد نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه ، ابراهیم باقری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به محض وقوع زلزله دیشب، تمام تیم های امدادی و عملیاتی شرکت پالایش نفت کرمانشاه به حالت آماده باش درآمدند و تمامی سیستم ها و بنیادات پالایشگاه را چک کردند که خوشبختانه هیچ گونه گزارشی دال بر وارد شدن خسارت نداشتیم.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه در مورد تامین بنزین و دیگر سوخت های مورد نیاز مصرفی مردم استان کرمانشاه گفت: ما هیچ مشکلی برای تامین بنزین و دیگر سوختهای مورد نیاز مردم استان کرمانشاه نداریم و همچون گذشته این تولیدات انجام می شود.

باقری از مردم خواست که آرامش خود را حفظ کرده و از مراجعه بی مورد و غیرضروری به جایگاه های سوخت رسانی دوری کنند.
شهروندان از تردد غیرضروری در مناطق آسیب دیده جلوگیری کنند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: شهروندان از تردد غیرضروری در مناطق آسیب دیده جلوگیری کنند تا روند امدادرسانی نیروهای امداری با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرپل ذهاب، سردار منوچهر امان اللهی در پی زلزله در استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروهای نظامی-انتظامی از قسمت‌های مختلف اعم از حوزه امنیت و... جهت امدادرسانی و کمک به مناطق زلزله‌ زده اعزام شداند.

وی که برای بررسی روند امدادرسانی در سرپل ذهاب مستقر شده است ادامه داد: در حوزه امنیت در هیچ منطقه‌ای با مشکل روبه‌رو نیستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهروندان گرامی با مامورین انتظامی همکاری و همراهی داشته باشند، افزود: شهروندان سعی کنند از تردد غیرضروری در مناطق آسیب دیده جدا جلوگیری نمایند تا روند امدادرسانی نیروهای امداری با سرعت بیشتری انجام شود.
ی خاطرنشان کرد: نیروهای کمکی هم از طریق ناجا و از سایر استان‌های معین در منطقه مستقر و از هر لحاظ در جهت انسجام‌بخشی در خدمت مردم منطقه هستند.

امان‌اللهی با بیان اینکه جاده‌های منتهی به سرپل ذهاب همه باز هستند، افزود: در زمینه عبور و مرور در سطح شهرستان سرپل ذهاب مشکلی وجود ندارد اما از سایر مسیرهای ورودی به شهرستان سرپل ذهاب به دلیل امدادرسانی و کمک ترافیک روان است.
روستاهای بخش مرکزی دالاهو به صورت 100 درصد تخریب شدند

فرماندار شهرستان دلاهو گفت: به دنبال زلزله شب گذشته روستاهای بخش مرکزی دالاهو به صورت 100 درصد دچار خسارت شده‌اند.

مرادعلی تاتار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام امکانات و عوامل دالاهو برای امدادرسانی پای کار هستند اظهار داشت: تلفات بسیار بالا بوده به طوری که در یکی از روستاها بیش از 10 نفر فوت شده‌اند.

فرماندار شهرستان دلاهو افزود: با کمک عوامل امداد، مدیریت بحران، مردم، نیروهای نظامی و انتظامی بیش از 100 نفر از مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.

تاتار با بیان اینکه فوتی‌های این حادثه امروز دفن می‌شوند گفت: طی بازدید از روستاها تخریب بسیار بالا بوده به طوری که در هیچ منزلی امکان زندگی دیگر وجود ندارد و باید به سرعت برای آن‌ها اسکان اضطراری فراهم شود.

وی مشکل اساسی کنونی را کمبود آب عنوان کرد و افزود: به دلیل سرمای شدید در این منطقه باید تا قبل از تاریکی هوا چادرهایی برای برپایی روستاها برپا شود و از مردم انتظار می‌رود به فرمانداری و مراکز هلال احمر مراجعه نکنند.

پیش‌بینی استاندار کرمانشاه از  افزایش تلفات زلزله غرب کشور به 300 نفر

استاندار کرمانشاه در تماس تلفنی با رئیس جمهور گفت: برآورد می‌شود تلفات زلزله کرمانشاه به حدود 300 نفر برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در تماس تلفنی با حسن روحانی اظهار داشت: برآورد می‌شود تلفات زلزله کرمانشاه به حدود 300 نفر برسد.

وی افزود: بیشترین تلفات زلزله در سرپل ذهاب رخ داده است.
امنیت کامل در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه حاکم است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امنیت کامل در نقاط زلزله‌زده استان کرمانشاه حکم فرما است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

سردار منوچهر امان‌اللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به وقوع زمین‌لرزه شب گذشته با تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه و آرزوی بهبودی برای مصدومان آن اظهار داشت: نیروی انتظامی استان کرمانشاه بلافاصله پس از وقوع این زمین لرزه با تمهیدات ویژه امنیت کامل را در نقاط حادثه دیده برقرار کرد و نیروهای کمکی خود را به مناطق زلزله دیده شده اعزام کرد.

وی افزود: همه محورهای اصلی مناطق زلزله زده شده در استان کرمانشاه باز است و ترافیک در آنها جریان دارد.

امان‌اللهی با دعوت از مردم برای رعایت خونسردی گفت: پلیس نیز در کنار دیگر ارگانهای امداد رسان با آمادگی صد در صد در حال خدمت رسانی به مردم است.

هرگونه اسباب‌کشی در استان کرمانشاه ممنوع است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع زلزله در استان کرمانشاه هرگونه اسباب‌کشی در این استان ممنوع است.

سردار منوچهر امان‌اللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: هر گونه اسباب کشی ممنوع بوده و در صورت نیاز می بایست از کلانتری محل مجوز کسب شود.

وی عنوان کرد: مردم در صورت نیاز به خدمات پلیس با شماره تلفن 110 تماس بگیرند.


تغییر چهره شهر سرپل ذهاب بر اثر وقوع زلزله / تداوم قطعی برق

گزارش خبرنگار تسنیم از سرپل ذهاب حکایت از خسارت شدید زلزله به این شهر حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرپل ذهاب، زلزله یکشنبه شب چهره این شهر را تغییر داده است به طوری که می توان گفت نیمی از سازه های این شهر پس از گذشت شبی سخت اکنون وجود دارد.

به گزارش خبرنگار تسنیم از سطح شهر سرپل ذهاب همچنان برق در این شهر قطع است و در سراسر شهر صدای آمبولانسها به گوش می رسد که در حال انتقال مصدومان هستند.

مردم سرپل به عنوان نخستین امدادگران به یاری همشهریان خود شتافته اند ولی عمق فاجعه سبب شده که کاری از پیش نبرند و امدادرسانی نیازمند تجهیزات باشد.

در حال حاضر امدادرسانی از طریق سگهای زنده یاب هلال احمر در میان ساختمانهای فروریخته این شهر آغاز شده است ولی ترافیک شدید در سطح شهر مشکلاتی را برای امدادرسانی ایجاد کرده است.

مسکن مهر سرپل ذهاب بر اثر زلزله به شدت آسیب دیده است و افراد بسیاری را در زیر آوارها گیر انداخته که از دقایق ابتدایی امروز کار آواربرداری در مناطق مختلف شهر سرپل ذهاب آغاز شده است.

با وجود اینکه کار امدادرسانی به مردم شهر سرپل ذهاب در مراحل ابتدایی قرار دارد ولی خبری از روستاها به ویژه روستاهای دورافتاده وجود ندارد و هنوز از سرنوشت روستاییان این شهرستان خبری در دست نیست.

به گزارش تسنیم ساختمانهای باقیمانده از جمله فرمانداری شهرستان به مکانی موقت برای اسکان مردم تبدیل شده اند و مکان سپاه سرپل به ستاد مدیریت بحران اختصاص یافته است.

فرماندار سرپل ذهاب از آغاز به کار یک بیمارستان صحرایی در این شهرستان خبرداد و افزود که با توجه به تخریب بیمارستان شهر این بیمارستان صحرایی کار رسیدگی و مداوای مصدومان را انجام می دهد ولی مصدومان به شهرهای دیگر منتقل می شوند.






0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید