Yahoo Together به دنیای پیام رسان ها آمد
Yahoo Together به دنیای پیام رسان ها آمد 
آغاز سال 2018، یاهو یکی از قدیمی‌ترین پیام رسان های جهان به نام یاهو مسنجر را از گردانه رقابت‌ها خارج کرد. دلیل آن چه بود؟ از دست رفتن جذابیت! به عبارت ساده‌تر، مردم به چمنزارهای سرسبز‌تر (اپلیکیشن های امن‌تر با امکاناتی بیشتر) سفر کردند. اما این کمپانی بار دیگر با یک پیام رسان دیگر به میدان رقابت بازگشته است. پیام رسان جدید یاهو حالا ظاهر جذاب و مدرنی به خود گرفته است؛ فرقی نمی‌کند شما به یک دوست خود، افراد مهم دیگر زندگیتان، پدر یا مادر خود و یا یک شریک تجاری پیام بفرستید، اپلیکیشن Yahoo Together در خدمت شماست.

اپلیکیشن Yahoo Together نمی‌تواند جاه طلبی‌هایش از رقابت با دیگر اپلیکیشن های پیام رسان را پنهان کند، هرچند هنوز این اپلیکیشن به طور کامل در دسترس قرار نگرفته، اما با نگاهی به رابط کاربری جدیدترین اپلیکیشن پیام رسان یاهو شما می‌توانید این پیام را به وضوح ببینید. این اپلیکیشن بسیار شبیه به برنامه Slack است، در حالی که برخی از ویژگی‌های آن را در اختیار ندارد. ما مطمئنیم قابلیت‌هایی نظیر مکالمه صوتی در دسترس کاربران قرار نخواهد داشت، اما در اقیانوس وسیع اپلیکیشن های پیام رسان، آخرین ارائه یاهو خود به اندازه کافی متمایز از سایر رقبا است تا شما را به سمت استفاده از آن سوق دهد
در پشت پرده اپلیکیشن Yahoo Together تیم توسعه دهنده‌ی یاهو مسنجر قرار دارد. این برنامه در آغاز سال 2018 میلادی در یک نسخه آزمایشی با نام Yahoo Squirrel منتشر شده بود، اما حالا به طور کامل در دسترس کاربران اندرویدی و آی او اسی قرار گرفته است. برای استفاده از این برنامه شما نیازمند یک حساب کاربری یاهو هستید و می‌توانید افراد مختلف را به یک گروه اضافه کنید. این اتفاق با یک کد منحصر به فرد رخ می‌دهد که فرد دریافت کننده می‌تواند با استفاده از آن وارد سیستم شود.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن یادآورهای هوشمند (Smart Reminders)‌ است. این به شما اجازه می‌دهد یک یادآور را برای هر پیامی در یک چت تنظیم کرده و تمام مخاطبان را در یک تاریخ و زمان انتخاب شده مطلع کنید. متاسفانه یاهو تا به حال تصمیمی برای عرضه یک نسخه دسکتاپی یا تحت وب برای اپلیکیشن Yahoo Together نداشته است. این عاقلانه است که یاهو حداقل یک نسخه تحت وب را برای این پیام رسان خود توسعه ببخشد.

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید