آدینه به خرید بامیلو به یاد ماندنی خواهد شد
تب آدینه به خرید امروزه به سرتاسر دنیا راه یافته است. شاید عبارت «بلک» به معنای سیاه چندان خوشایند نباشد. اما با بومی سازی های انجام شده، می دانیم آدینه به خرید یا همان حراآدینه در بامیلو، به معنای یک روز پرمنفعت خرید و یک حراجی بزرگ است.
سومین آدینه به خرید در ایران : حراآدینه 1396 بامیلو
بعد از موفقیت های بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو در برگزاری آدینه سیاه در دو سال پیش، ما به عنوان اولین برگزار کننده آدینه به خرید در کشور ایران، برای سومین سال متوالی در ایران حراآدینه را برای شما برگزار می کنیم. کمپین بزرگ حراآدینه در سال 1396 در روز های 3 و 4 آذر 96 برگزار می شود. حراآدینه 96 با حمایت ایرانسل و با همراهی اسنپ، اسنپ فود، پین تا پین و اسکانو برگزار می شود که از هر سال، آدینه زیباتری را برای شما عزیزان به خرید بگذرانیم. شرکت خدمات ارتباطاتی ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای کشور، بزرگ ترین همراه حراآدینه 96 است. علاوه بر ایرانسل، اسنپ، اسنپ فود، اسکانو و پین تا پین نیز بامیلو را در این event بزرگ همراهی می کنند. بنابراین، ایرانیان برای سومین سال پی در پی امکان شرکت در Black Friday و خرید محصولاتی با تخفیف بسیار ویژه که دورباستر Doorbuster نامیده می شوند را دارند.
یک فرصت بسیار عجیب برای خرید !
این روز آدینه بر خلاف تصور عمومی چندان هم تیره نیست. به همین منظور ما در بامیلو این رویداد بزرگ را ایرانی کرده ایم و آن را حراآدینه نامیده ایم تا بتوان این آدینه را به خرید سپری کرد.
امروزه کسانی که با این مفهوم آشنا شده اند، می دانند:
«آدینه به خرید؛ فرصتی طلایی برای خرید کردن»
آدینه به خرید بامیلو، عملا اولین و موفق ترین کمپین بزرگ در ایران بود که event بلک فرایدی یا آدینه سیاه را همزمان با سر تا سر دنیا برگزار کرد. بعد از بازار اینترنتی بامیلو، فروشگاه های اینترنتی کوچک و بزرگ دیگری هم اقدام به برگزاری این کمپین به تقلید از بامیلو کردند که به دلیل تکراری بودن، هرگز موفقیت حراآدینه را کسب نکردند و نتوانستند با تخفیف های استثنائی بلک فرایدی مانند آیفون 8 با تخفیف ویژه و پلی استیشن سونی با قیمت تنها 545 هزار تومان و بسیاری تخفیف های داغ و رویایی دیگر رقابت کنند.
اولین باش تا کامروا شوی
بامیلو از انجا که اولین و بزرگ ترین برگزار کننده کمپین بلک فرایدی با عنوان "حراآدینه" برای گذراندن آدینه در ایران به خرید بود، بعد از 3 سال، محبوبیت بسیار بالایی را به دست آورد و توانست این فرهنگ را نهادینه کند.
دورباستر ها در آدینه به خرید درو می شوند !
در اصطلاح اقتصادی، به طور معمول کالا با تخفیف بسیار ویژه در ساعات اولیۀ کاری فروشگاه ارائه می شود. تخفیف بسیار ویژه محصولاتی داغ، مهم و به روز هستند که در نوع خود «بهترین» به حساب می آیند. هنگامی که این کالاها شامل تخفیف غیر منتظره ای شوند، به یک «تخفیف بسیار ویژه» تبدیل میشوند.
از نظر ریشه شناسی، این عبارت از دو کلمۀ «در» (Door) و «شکن» (buster) تشکیل شده است. علت این نامگذاری، شکستن در ها به سبب سرازیر شدن سیل مشتریان به فروشگاه ها برای به دست آوردن کالا با تخفیف بسیار ویژه است.
تخفیف بسیار ویژه می تواند هر نوع کالایی باشد. از لوازم الکترونیک و مد گرفته تا لوازم خانه و لوازم آرایشی. از نمونه های معروف و جهانی چنین تخفیفی می توان به گوشی های آیفون و کنسول های بازی اکس-باکس و پلی استیشن اشاره کرد. هدف از فروش چنین کالاهایی، جذب بیشتر مشتریان به فروشگاه و فروش بیشتر تخفیف های خرد است.
— بامیلو بلاگ
در واقع دورباستر ها کالاهایی مانند پلی استیشن، آیفون و بسیاری کالاهای پر طرفدار دیگر هستند که با تخفیف بسیار ویژه عرضه می شوند و خریداران به سرعت نور همه را درو می کنند!
از آدینه به خرید جا نمانید...
ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی
آینده / استارت آپ
استارتآپها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟
استارت آپ
صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا
اخبار / استارت آپ
اپلیکیشن شارژاپ
گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب
جذابترین ایدههای B2B در سال 2020
استارت آپ
تعریف استارت آپ startup
دانشنامه / استارت آپ / مقاله
۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند
استارت آپ
ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید
راهکارها و ترفند ها / استارت آپ
استارتآپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان
استارت آپ
شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی
استارت آپ
برنامه شبکه اجتماعی تیندر
گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ
10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان
استارت آپ
پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی
آینده / استارت آپ
ایده های استارتاپی فراموش شده
دورنما / بازار / استارت آپ
اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد
استارت آپ
بررسی مهمترین چالشهای تیمهای استارتاپی
استارت آپ
نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات
گفت و گو / بازار / استارت آپ
مصاحبه با مدیرعامل و بنیانگذار استارتاپ Moz
گفت و گو / استارت آپ
آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب
استارت آپ
راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی
استارت آپ
معرفی هشت استارتآپ موفق ایرانی در حوزه فینتک
استارت آپ
اولین مرورگر شرعی دنیا
استارت آپ
از صفر تا پیست
استارت آپ
معرفی برترین استارتاپهای CES 2019
اخبار / استارت آپ
ازدواج با فرد ثروتمند یا خوش اخلاق
سبک زندگی / برترین ها
هدف از تشکیل خانواده چیست
سبک زندگی
اول عاشق شویم، بعد ازدواج کنیم
سبک زندگی
خانواده چیست
سبک زندگی
مشاوره خانواده چیست؟
سبک زندگی
اولویتهای پسانداز خانواده چیست؟
سبک زندگی
هزینه های خانواده چیست؟
سبک زندگی
راهکار بیشتر حرف زدن اعضای خانواده چیست؟
سبک زندگی
چرخه زندگی و خانواده چیست؟
سبک زندگی
اهداف و اصول تشکیل خانواده
سبک زندگی
آموزش جنسی نادرست به سبک خانم جلسه ای
سبک زندگی
لطفا تماشاچی آزار زنان نباشید!
سبک زندگی
کودک آزاری؛ از نشانهها و دلایل تا درمان
گزارش / سبک زندگی / پرورش کودکان
روش های تعیین هدف و مسیر زندگی برای رسیدن به موفقیت
سبک زندگی
مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
تمامی حقوق برای سایت فوق محفوط است.
S-TECH: ایرانی توانمند | Powered by: مجله اینترنتی دیپروتد