تدوین برنامه بازاریابی Marketing Plan
تدوین برنامه بازاریابی Marketing Plan تدریس در این دوره کاملا پروژه محور است شما پس از پایان دوره برای کسب و کارتان مارکتینگ پلن به ارزش 5 تا 100 میلیون تومان خواهید داشت.

آنچه  در دوره جامع «برنامه ریزی راهبردی بازاریابیStrategic Marketing Planning» می آموزید:

    فرآیند برنامه ریزی بازاریابی
     هدف از طراحی برنامه بازاریابی
    سوالات مهم در طرح بازاریابی
    چارچوب برنامه بازاریابی
    خلاصه اجرایی
    تحلیل موقعیت بازار
    جمع آوری اطلاعات بازاریابی
    محیط بازاریابی
    تحلیل ماتریس SWOT
    مدل PESTEL
    5 نیروی رقابتی پورتر
    ماتریس آنسف
    ماتریس گروه مشاوره بوستون
    راهکارهای بازاریابی برای کسب و کار شما
    بودجه ریزی بازاریابی Marketing  Budget
    دستورالعمل تهیه برنامه بازاریابی
    برنامه ریزی عملیاتی Action Plan

در کمترین زمان،با مناسب ترین قیمت،کاربردی ترین مطالب را به صورت اجرایی بیاموزید. دیگر نیاز نیست برای یادگیری در چندین دوره آموزشی شرکت کنید، پیش از برگزاری این دوره اکثر دوره ها و منابع آموزشی(پارسی و انگلیسی) مرتبط با این موضوع را بررسی کرده ایم و چکیده ای از کاربردی ترین مطالب را برایتان فراهم کرده ایم،تمامی مطالبی که در این دوره تدریس می شوند، بومی سازی شده اند و مطابق بازار ایران است و در کسب و کار ما و یا مشتریانمان پیاده سازی شده است.اگر شما از مطالب کاربردی بیان شده در این دوره استفاده نکنید، رقبایتان از آن استفاده کرده و زودتر از شما موفق خواهند شد.بهای آموزش بسیار کمتر از قیمتی است که برای تجربه کردن می پردازید.آموزش سرمایه گذاری است بر روی توانایی ها و مهارت های خودتان و کارکنانتان، با شرکت در این دوره آموزشی و پیاده سازی مطالب آموخته شده در کسب و کارتان، به طور حتم در مدتی کوتاه چند برابر  شهریه این دوره را بدست خواهید آورد.
جستجو در سایت
تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید