دوره ی اصول مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
دوره ی اصول مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) شروع رویداد پنج‌شنبه ۷ تیر ۹۷ ۰۸:۰۰
پایان رویداد پنج‌شنبه ۱۱ مرداد ۹۷ ۱۲:۰۰

هدف هر کسب و کاری، مشتری است. اگر مشتری نباشد نه سود آوری وجود دارد و نه بقا و نه رشد! چه باید کرد؟

دانش مدیریت ارتباط با مشتری، پاسخی است به نیازهای در حال رشد کسب و کارها برای جذب و حفظ مشتری.

دیگر تکیه به روشهای سنتی بازار یابی و فروش چاره ساز نیست و شرکتها و حتی کسب و کارهای فردی هم متوجه این موضوع شده اند.

مشتریان حق انتخاب دارند. آگاه شده اند و به راحتی می توانند تامین کننده ی دیگری را پیدا کنند و بنا براین به شما را به راحتی ترک می کنند.... چه باید کرد؟

نباید مشتریان را شناخت؟ نباید بر اساس نیازهای آنها، سلایق در حال تغییر آن ها؛ کالاها و خدمات و مهمتر از همه فرایندها را "سفارشی" و مشتری محور کرد؟

مشتری باید جذب کنیم؟ چطور و از کجا؟

چطور باید وفاداری بوجود آوریم؟ اعتماد؟ تعهد؟

با اطلاعات مشتری باید چه کنیم؟

چه اطلاعاتی باید از آنها بگیریم و ثبت کنیم؟ و بعد با این اطلاعات چه پیشنهادها و بهبودهایی انجام دهیم؟

90% پروژه های سی آر ام شکست می خورند؟ چرا؟ سی آر ام مشکلی ندارد....مشکل در دانش، برنامه ریزی، استقرار و به خصوص افراد درگیر کار است؟ قبل از شروع، جلوی شکست را بگیرید.

نرم افزار سی آر ام چیست؟ چه فرقی با سر رسید و دفترچه تلفن و اکسل دارد؟ چه کمکی به ما می کند؟ و قبل از خرید آن باید چه کرد؟ چه نوعی برای کار ما مناسب است؟

کسب و کار مشتری گرا، سود آور و پر عمر است...در کودکی از نمی میرد و دوران پختگی را پشت سر می گذرارد و می ماند و باید بماند....با شناخت اصول مدیریت ارتباط با مشتری بمانید....و رشد کنید.

چه کسانی مخاطب های این دوره هستند؟

    مدیرانی که با کاهش مشتری مواجه شده اند و روشهای معمول فروش و بازار یابی را امتحان کرده اند و پاسخی نگرفته اند.
    کارشناسانی که می خواهند در بخشهای فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش به دانش روز مجهز شوند و یا با نرم افزارهای سی آر ام کار کنند.
    دانشجویان و فارغ التحصیلانی که می خواهند با دانش روز و راهکار مدرن سی آر ام آشنا شوند و شغل خود را از بازار کار سی آر ام انتخاب کنند. به ویژه اگر از رشته های مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات و مدیریت باشند

چرا باید این دوره را در مدام بگذرانیم؟

1. ما به صورت تخصصی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کار می کنیم و متمرکز هستیم.

2. ما تولید کننده دانش و محتوای روز و بومی شده در این حوزه هستیم.

3. ما تجربه ی کار با شرکت ها و مسائل واقعی آن ها در ایران را داریم.

4. ما رسالتمان توسعه دانش و کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شکل درست قرار داده ایم.

5. ما از شبکه ای متمایز از متخصصین صنعت و استادان دانشگاه استفاده می کنیم.

6. ما متعهد به رضایت مشتری هستیم.

7. امکان ادامه کامل تحصیلات و دانش افزایی در حوزه سی آر ام را برای شما فراهم می کنیم.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید