مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

دوشنبه، 1 مرداد 1397


04/5 1397
دوره ی اصول مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) شروع رویداد پنج‌شنبه ۷ تیر ۹۷ ۰۸:۰۰
پایان رویداد پنج‌شنبه ۱۱ مرداد ۹۷ ۱۲:۰۰

هدف هر کسب و کاری، مشتری است. اگر مشتری نباشد نه سود آوری وجود دارد و نه بقا و نه رشد! چه باید کرد؟

دانش مدیریت ارتباط با مشتری، پاسخی است به نیازهای در حال رشد کسب و کارها برای جذب و حفظ مشتری.

دیگر تکیه به روشهای سنتی بازار یابی و فروش چاره ساز نیست و شرکتها و حتی کسب و کارهای فردی هم متوجه این موضوع شده اند.

مشتریان حق انتخاب دارند. آگاه شده اند و به راحتی می توانند تامین کننده ی دیگری را پیدا کنند و بنا براین به شما را به راحتی ترک می کنند.... چه باید کرد؟

نباید مشتریان را شناخت؟ نباید بر اساس نیازهای آنها، سلایق در حال تغییر آن ها؛ کالاها و خدمات و مهمتر از همه فرایندها را "سفارشی" و مشتری محور کرد؟

مشتری باید جذب کنیم؟ چطور و از کجا؟

چطور باید وفاداری بوجود آوریم؟ اعتماد؟ تعهد؟

با اطلاعات مشتری باید چه کنیم؟

چه اطلاعاتی باید از آنها بگیریم و ثبت کنیم؟ و بعد با این اطلاعات چه پیشنهادها و بهبودهایی انجام دهیم؟

90% پروژه های سی آر ام شکست می خورند؟ چرا؟ سی آر ام مشکلی ندارد....مشکل در دانش، برنامه ریزی، استقرار و به خصوص افراد درگیر کار است؟ قبل از شروع، جلوی شکست را بگیرید.

نرم افزار سی آر ام چیست؟ چه فرقی با سر رسید و دفترچه تلفن و اکسل دارد؟ چه کمکی به ما می کند؟ و قبل از خرید آن باید چه کرد؟ چه نوعی برای کار ما مناسب است؟

کسب و کار مشتری گرا، سود آور و پر عمر است...در کودکی از نمی میرد و دوران پختگی را پشت سر می گذرارد و می ماند و باید بماند....با شناخت اصول مدیریت ارتباط با مشتری بمانید....و رشد کنید.

چه کسانی مخاطب های این دوره هستند؟

    مدیرانی که با کاهش مشتری مواجه شده اند و روشهای معمول فروش و بازار یابی را امتحان کرده اند و پاسخی نگرفته اند.
    کارشناسانی که می خواهند در بخشهای فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش به دانش روز مجهز شوند و یا با نرم افزارهای سی آر ام کار کنند.
    دانشجویان و فارغ التحصیلانی که می خواهند با دانش روز و راهکار مدرن سی آر ام آشنا شوند و شغل خود را از بازار کار سی آر ام انتخاب کنند. به ویژه اگر از رشته های مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات و مدیریت باشند

چرا باید این دوره را در مدام بگذرانیم؟

1. ما به صورت تخصصی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کار می کنیم و متمرکز هستیم.

2. ما تولید کننده دانش و محتوای روز و بومی شده در این حوزه هستیم.

3. ما تجربه ی کار با شرکت ها و مسائل واقعی آن ها در ایران را داریم.

4. ما رسالتمان توسعه دانش و کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شکل درست قرار داده ایم.

5. ما از شبکه ای متمایز از متخصصین صنعت و استادان دانشگاه استفاده می کنیم.

6. ما متعهد به رضایت مشتری هستیم.

7. امکان ادامه کامل تحصیلات و دانش افزایی در حوزه سی آر ام را برای شما فراهم می کنیم.



منبع : ایوند
لینک : https://evnd.co/XI6va
کد مطلب: 3401
تاریخ و زمان انتشار: 5 تیر 1397, 16:19
لینک کوتاه مطلب: https://deeprooted.ir/3401
دوره ی اصول مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
سمت نو
اخبار

رویدادها
کسب و کار های نوپا

TED

معرفی کتاب

سبک زندگی

معرفی سایت