شما و اینستاگرام بدون استفاده شرکتتون !
چند ترفند عملی برای حرفه ای کردن اینستاگرام کسب و کارتون !

1. اول کار باید چنتا پست جذاب تو پیج بزارید ، فرقی نمیکنه چه پیج شخصی شما باشه، چه پیج تجاری! یه کلوم باید پرش کنید که طرف احساس نکنه رفته تو حیاط خلوت

2. بیو پیج باید بگه شما چه چیزی پیشنهاد میدید، چه شکلی زندگی مخاطبانتون را بهتر میکند.

3. حدودا از 100 تا 1000 فالور فیک اول کار استفاده کنید.( چون هیچکس نمیخواهد نفر اول و تنها نفری باشد که شمارا فالو کند )

4. از ربات های فالو و فالو بک استفاده کنید(مخاطب خود را هدف گیری کنید، سراغ کسی بروید که بیو پیج تان برایش قانع کننده باشد)

5.از تکنیک مشارکت در هشتگ ها که بالاتر گفتم استفاده کنید. باعث ایجاد کامنت در پست هایتان میشود و فالوور عمیق جذب میکنید.

6. محتوای پیجتون باید برای حل مشکلات دنبال کننده شما باشه ، نه ریپورتاژ داستان های که بودید و چه میکنید!( اگر از تکنیک مشارکت در هشتگ ها استفاده کنید خودتان متوجه میشوید چه پست و محتوایی باید بگذارید، چون لازمه اول مشارکت در هشتگ ها گوش دادن است و ناخودآگاه ترجیحات مخاطبتان دست تان می آید )

7. روزی به 20 تا 30 اینفلوئنسر مرتبط پیام بدید و به جای درخواست کردن، به او ببخشید!( نکته ای که هست میرید توی دایرکت طرف میگید این لطفو در حق ام میکنید؟  یه نگاه به پست های اینفلوئنسر بیاندازید و ببینید چه مشکلی را میتوانید از او حل کنید و بعد پیام بدید« سلام سهیل جان، برام جالب بود به بازاریابی علاقه داری، من حدود 5 ساله تو این کار هستم اگه سوالی داشتی در خدمتم. » یا« سلام سهیل جان، مغازه جدید مبارک خیلی خوشحال شدم از مغازه جدیدت، من پوستر و تراکت چاپ میکنم، برای مشتری های اولیه ما هزار تراکت رایگان میزینیم، دوست داشتی خبرم کن » و... نکته اینجاست از هر 100 نفر شاید 1 نفر بله بگه آغاز. اما تا اکپوژر درست ایجاد نکنید. تبلیغی نمیتونید بکنید )


7. 99 درصد دوستان محتوا تولید میکنند :) سعی کنید به شیوه های مختلف ارتباط هاتون رو داکیومنت کنید( مستند کنید ) و با یه ادیت خوب پخش کنید. چون واقعا نمیرسید هم محتوا درست کنید و هم کسب و کارتون رو توسعه بدید. مثلا میگم رویدادها توی مغازه و مشاوره هاتون رو ضبط کنید و اسم مشتری، اطلاعات مشتری رو حذف کنید اما حرف هایی که زدید یه کانتنت قوی و تجربی و واقعی هست. این لحظات و صحبت هارو از دست ندید.


آخرین نکته ام انتخاب هشتگ درست برای پست هاتون است.

انتخاب هشتگ به این شکله تمام هشتگ هایی که فکر میکنید بهتون مرتبطه و میتونید استفاده کنید رو لیست کنید.

تک تک اون هارو سرچ کنید و تاپ پوست هارو نگاه کنید، میزان فالور و میزان میانگین اینگیج تاپ پست هارو حساب کنید. بعد اینگیج منت خودتون هم در نظر داشته باشید. هشتگ هایی رو انتخاب کنید که اینگیج منت شما در حد تاپ پست شدن باشه. :)


نکته ی دیگه، طبق سیاست های جدید اینستا توی نمایش پست ها بر اساس اینگیج شما با افراد. حتما از تکنیک 5 استفاده کنید. ضرر نمیکنید  
0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید