مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یا مدیریت قطع ارتباط با مشتریان !!
پیام یكی از اعضاء محترم سایت رو با هم بخونیم:

"چند روز پیش بابت خرید یک نرم افزار برای یكی از سازمان ها كه در اون مشغول بكار هستم،‌ با چند تا شركت تماس برقرار كردم.
از 5 شركتی كه تماس گرفتم به جز یک شركت كه به خوبی،‌ با ارج و به گرمی پاسخ بنده رو دادند ، چهار شركت بعدی به فجیع ترین شكل پاسخ تلفن رو دادند.

لازم به توضیح اینكه در وبسایت این شركتها عبارتی با عنوان "درخواست دمو" به بزرگی هر چه تمام درج شده بود .
طی تماس، ضمن معرفی خودم و سازمانم،‌ درخواست دمو از این عزیزان را نمودم و در پاسخ این ها رو شنیدم:
-قربان شما ما رو چجوری پیدا كردید؟
-چه كلمه ای رو سرچ كردید كه گوگل ما رو آورد؟
-شما آقای؟
-شماره تلفنتون؟
-سازمانتون رو یكبار دیگه معرفی كنید؟
-از كدوم قسمتش؟

نا گفته نماند كه پس از هر یک از سوالات فوق كه خانمها ازم می پرسیدند،‌ بنده راجع به نرم افزار سوال می پرسیدم و نه تنها جوابی نمی شنیدم بلكه با سوال دیگری مواجه بودم.
در آخر هم عنوان نمودند كه:
به ما گفته اند اطلاعات شما رو باید در سیستم CRM‌ شركت ثبت كنیم تا كارشناس باهاتون تماس بگیره !!

تا امروز كه این پیام رو براتون می نویسم،‌ فقط همون شركت اول برامون دموی نرم افزار رو فرستادن و چندبار تماس گرفتن.
به نظر شما ما از دست این شركتهای به ظاهر مشتری مدار چه كنیم ؟ "

 اگر شما بودین كدوم شركت رو انتخاب می كردین؟
آیا واقعا CRM‌ همین چیزیه كه این دوستمون در ارتباط با اون چهار شركت مواجه شده ؟
 

همچنین مقایسه كنید رفتار و گفتار كارمند شركتی كه از CRM‌ سخنی به میان نیاورده رو با كارمندان چهار شركتی كه عبارت CRM ‌رو در سخنانشون بكار برده اند.

پ . ن : دمو، یعنی نسخه نمایشی نرم افزار
0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید