توییت‌های محبوب پولی می‌شوند

توییت‌های محبوب پولی می‌شوندتوییتر برای نخستین بار ایده عرضه یک محصول اشتراکی را مطرح کرد که به کاربران امکان می دهد از فالوئرهایشان برای دسترسی به محتوا یا تجربه ویژه، پول دریافت کنند.                                

                           
چنین اقدامی در راستای متنوع کردن منابع درآمد توییتر انجام خواهد گرفت و به کاربران برجسته این شبکه اجتماعی اجازه می دهد از طریق این سرویس درآمدزایی کنند.
 توییتر در کنفرانس مجازی سرمایه گذاران به محصول جدید با عنوان "سوپر فالوز" اشاره کرد و آن را یک حساب اشتراکی توصیف کرد. این شرکت اخیرا استارتاپ خبرنامه Revue را خریداری کرده است و مدیرانش اظهار کرده اند که در حال بررسی راه هایی برای کمک به نویسندگان خبرنامه به منظور ایجاد مخاطبان پولی در توییتر هستند. این شرکت در حال بررسی امکان پرداخت پول از سوی کاربران به افرادی است که از فالو کردن آنها لذت می برند.
 بلومبرگ پیش از این گزارش کرده بود که توییتر در حال بررسی قابلیت های اشتراک کاربران است و جک دورسی، مدیرعامل توییتر درباره ایده پرداخت پول برای دسترسی به محتوای یک کاربر توسط کاربر دیگر صحبت کرده بود.
 تقریبا ۹۰ درصد از فروش توییتر از تبلیغات است که بر اساس فصلی و به راحتی تحت تاثیر عوامل خارج از کنترل شرکت قرار می گیرد. به عنوان مثال درآمد توییتر در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ در اوج تعطیلی های پاندمی ۱۹ درصد کاهش پیدا کرده بود.
 بر اساس گزارش بلومبرگ، توییتر دو برابر کردن درآمد سالانه به ۷.۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۳ را هدف گذاری کرده است و انتظار دارد شمار کاربرانش در سه سال آینده هر سال به طور متوسط ۲۰ درصد رشد کند و در سال ۲۰۲۳ به ۳۱۵ میلیون نفر برسد.
 اعلام این دورنما، رشد بیش از هشت درصدی سهام توییتر را به دنبال داشت. این شبکه اجتماعی برای رسیدن به رقیبان بزرگی همچون فیسبوک و تیک تاک شرکت بایت دنس، به سختی تلاش می کند. توییتر در ماه های اخیر تلاش کرده است سرویس‌هایی مانند چت صوتی که شبیه اپلیکیشن کلاب هاوس است، عرضه کند.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید