دولت با همه توان و تا پایان کار بازسازی در کنار مردم مناطق سیل زده خواهد بود
رئیس جمهور در اجتماع مردم سیل زده پلدختر:

بازسازی پلدختر، معمولان و روستاهای آسیب‌دیده استان لرستان، در اولویت برنامه‌ها قرار دارد/ دولت با همه توان و تا پایان کار بازسازی در کنار مردم مناطق سیل زده خواهد بود

رئیس جمهور در جمع مردم سیل‌زده پلدختر با تأکید بر اینکه قلب همه مردم ایران در این ایام در کنار شما بود و برای شما می‌تپید، تصریح کرد: بازسای پلدختر، معمولان و روستاهای آسیب‌دیده استان لرستان که خسارات سنگینی دیده‌اند، در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و قرارگاه بازسازی و سازندگی زمینه‌های لازم را برای مردم این مناطق مهیا خواهد کرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی اظهارداشت:فراموش نمی‌کنم در لحظاتی که سیل شما را محاصره کرده بود و دسترسی به پلدختر امکان نداشت و به صورت مداوم با استاندار در تماس بودم و همه مردم و دولت نگران سلامت و جان مردم پلدختر بودند. در اولین صبح پس از حادثه سیل مطلع شدیم که جان عزیز مردم پلدختر به سلامت است و همه ما خوشحال شدیم گر چه با خسارت سنگینی مواجه شدید.

رئیس جمهور  گفت: مردم غیور پلدختر در زمان دفاع مقدس فداکاری ، ایثارگری و دلاوری از خود نشان دادند و دست توسل ما به سوی کسی دراز است که منجی عالم بشریت است و نجات دنیا و ایران به دست ایشان اتفاق خواهد افتاد.

دکتر روحانی تأکید کرد: امروز در سایه توجهات امام عصر(عج) است که در برابر مشکلات مقاومت و ایثارگری این مردم رخ داد و همچنین مردم ایران زمین، سیل مهربانی و ایثار خود را نثار پلدختر کردند.

رئیس جمهور با اشاره به تلاش‌ها و ایثارگری‌های ارتش، بسیج، سپاه، دولت، ملت عزیز ایران و همچنین استان‌های معین سراسر کشور برای کمک به مردم آسیب‌دیده پلدختر تأکید کرد: در اینجا اعلام می‌کنم مسئولیت بازسازی همه مناطق ویران شده با فرماندهی وزیر کشور است و دستور می‌دهم که پلدختر، معمولان و روستاهای آسیب‌دیده که خسارات سنگینی دیده‌اند در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و قرارگاه بازسازی و سازندگی زمینه‌های لازم را برای شما مهیا خواهد کرد.

دکتر روحانی با بیان اینکه با خرید زمین‌های لازم بلافاصله ساخت و ساز منازل جدید و بازسازی‌ خانه‌های آسیب‌دیده آغاز خواهد شد، گفت:‌ نحوه جبران خسارات کشاورزان و مردم در جلسه هیأت دولت تصویب شده است و پرداخت خواهد شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: به رئیس بنیاد مسکن دستور می‌دهم که مردم این سرزمین وفادار و پاسدار به آرمان‌های انقلاب اسلامی که در 8 سال زمان جنگ ، دلاوری‌هایی از خود نشان دادند، امروز نیازمند و خواستار آن هستند که دولت با همه توان در کنار آنان باشد و هر چه سریع‌تر خانه‌سازی و جبران خسارات آغاز شود.

دکتر روحانی تأکید کرد: در شب میلاد امام عصر(عج) قول می‌دهم که دولت تا پایان در کنار شما خواهد بود و شما را فراموش نخواهد کرد و به صورت هفتگی و روزانه از این مناطق خبرگیری به عمل می‌آید تا شرایط زندگی به حالت عادی و معمولی بازگردد.


نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید