افتتاح مرکز مدیریت راهبردی افتای استان هرمزگان
افتتاح مرکز مدیریت راهبردی افتای استان هرمزگان در مراسم افتتاح مرکز افتای استان هرمزگان، رئیس و معاونان مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری و استاندار هرمزگان حضور داشتند.
مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری : در مراسم افتتاح مرکز افتای استان هرمزگان ، رضا جواهری رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری گفت:  این مرکز در چهار بُعدِ راهبردی ، نظارتی، عملیاتی، آموزش و فرهنگ سازی فعالیت می‌کند .
وی با بیان تقسیم بندی فضای مجازی  به سه حوزه موثر محتوا، مقرراتی و ساختاری و همچنین زیرساخت‌ها گفت: حوزه فضای مجازی تنها مربوط به پایتخت نیست بلکه در سطح جغرافیایی کشور توزیع شده است و ما براساس وظایف محول شده طبق "نظام ملی پیشگیری و مقابله با حوادث فضای مجازی" باید از حداکثر ظرفیت کشور و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها در این زمینه استفاده کنیم.
رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری گفت: برنامه جامعی تدوین شده که هفته آینده به کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ خواهد شد و بر اساس آن دستگاه‌ها موظفند دوره‌های آموزشی مشخص و مستمر برای کارکنان خود در حوزه فضای مجازی برگزار کنند.
آقای جواهری با اشاره به تدوین طرح امن سازی زیرساخت‌های حیاتی در قبال حملات الکترونیکی گفت: امنیت جزء لاینفک فضای مجازی است و زمانی که سازمانی و یا حتی فردی برای خود شبکه یا سامانه‌ای مجازی ایجاد می‌کند، باید بحث امنیت آن شبکه را مدنظر قرار دهد و ما باید مؤلفه‌های امنیت شامل پیشگیری، دفاع و اقدامات بازدارنده را مدنظر داشته باشیم.
در این مراسم که معاونان مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری و تنی چند از مسئولان هرمزگان حضور داشتند ، آقای همتی استاندار هرمزگان هم گفت: زندگی مردم با تحولاتی که امروزه در حوزه فناوری‌ها رخ داده عجین شده و این تحول در کنار رویکرد مثبت و سازنده می‌تواند تهدیداتی هم داشته باشد.
فریدون همتی با اشاره به لزوم آموزش فردی، اداری و اجتماعی در این حوزه افزود: فرصت‌ها و تهدید‌های موجود در این حوزه را باید شناخت و با استفاده مطلوب از این فناوری و تحول برای افزایش سرعت، دقت، کیفیت و کاهش هزینه‌ها و توسعه ارتباطات و تبادل تجارب استفاده کرد.
استاندار هرمزگان به اهمیت حفظ و حراست اطلاعات در همه حوزه‌ها اشاره کرده و گفت: بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات در بستر اینترنت و فناوری‌ها شکل می‌گیرد و از مرکز افتا یا امنیت فضای اطلاعات و تولید اطلاعات باید برای آموزش و ارتقای آگاهی مردم در مقابله با دشمنان و جلوگیری از آسیب‌ها استفاده کنیم.
در پایان این مراسم آقای عبیدی به عنوان رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای استان هرمزگان معرفی شد.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید