پست‌بانک‌ایران یک بانک مردمی و خدمت‌رسان
پست‌بانک‌ایران یک بانک مردمی و خدمت‌رسان 
مدیر عامل پست بانک ایران: پست‌بانک‌ایران تمام شاخصه‌های یک بانک مردمی و خدمت‌رسان را دارد
خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران درمراسم معارفه مدیر امور سرمایه‌انسانی و پشتیبانی گفت: این بانک با عملکرد موفق درحوزه‌های مختلف نشان داده است که تمام شاخصه‌های یک بانک مردمی و خدمت رسان را دارد.

خسرو فرحی مدیر عامل پست بانک ایران در مراسم معارفه مدیر امور سرمایه‌ انسانی و پشتیبانی این بانک، گفت: نیروی انسانی جهت‌دهنده مسیر رشد سازمان‌هاست و فعالیت در این بخش نیازمند برنامه‌ریزی و تدبیر آینده‌نگری است.
وی لزوم افزایش سطح اثربخشی و بهره‌وری کارکنان درکنار برنامه‌های جذب نیرو را ضروری دانست و تصریح کرد: تعیین پست بانک ایران ازطرف دولت و وزارت ارتباطات‌و‌فناوری اطلاعات به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات، نیازمند اجرای برنامه‌های اصولی برای تأمین نیروی موردنیاز و آموزش مستمر نیروهای موجود است.
وی افزود: مهدی عسگری‌زاده تخصص و تجربیات موفقی در فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات و تعامل با سازمان های خدمت‌رسان این حوزه دارد و این تجارب در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف بانک تأثیر مطلوبی دارد.
مدیرعامل پست بانک ایران در پایان این مراسم با اهدای لوح از فریدون کهزادیان مدیر سابق امور سرمایه انسانی و پشتیبانی و اکبر غلامی رئیس سابق اداره کل روابط عمومی تقدیر و حکم انتصاب مهندس عسگری‌زاده را به عنوان مدیر جدید امور سرمایه انسانی و پشتیبانی این بانک اهدا کرد.
عسگری‌زاده پیش از این، مسوولیت‌های مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل تعاون، مدیرکل ثبت احوال، مدیریت سازمان ملی جوانان استان هرمزگان را برعهده داشته است.

جستجو در سایت
تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید