برگزاری دومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه
برگزاری دومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه
روز بازاریابی دیجیتال، روزی برای گردهمایی علاقه‎مندان و فعالان عرصه دیجیتال مارکتینگ است تا بتوانند تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

 رویداد روز بازاریابی دیجیتال برای اولین بار در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۹۷ در سالن همایش‎های دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد. این رویداد که با حمایت همراهانی چون بن‌مانو و استقبال گسترده‎ی مخاطبان روبه‎رو شد، توانست بیش از ۸۰۰ نفر از فعالین حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکت‎های مطرح استارتاپی و آژانس‎های تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آن‌ها به یکی از حرفه‎ای‎ترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند.

دومین دوره این رویداد در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه ۹۷ با حمایت مجدد قهوه‌ی بن‌مانو در مرکز همایش‎های دانشگاه الزهرا (س) و با حضور کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب‎وکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقه‎مندان به این حوزه برگزار خواهد شد.

برگزاری بیش از ۱۵ ساعت ورکشاپ تخصصی، ارائه ۱۵ سخنرانی توسط بنیان‎گذاران، مدیرعاملان و مدیران بازاریابی شرکت‎های موفق استارتاپی در زمینه‎های مختلف بازاریابی دیجیتال و ۲ پنل، ازجمله برنامه‎های رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ است.

کارگاه‎ها:

کارگاه تبلیغات آنلاین و اثربخشی بیشتر

مروارید بخشی‎زاده (مدیر ارتباط با مشتریان یکتانت)

کارگاه eCRM

زهرا رسار (مدیر بازاریابی دیجیتال پی‎پینگ)

کارگاه SEO-SEM

علیرضا پیر (متخصص دیجیتال مارکتینگ و سرچ مارکتینگ)

کارگاه کانتنت مارکتینگ

آرمان والی (بنیان‌گذار و مدیرعامل وبسایت‎های چطور و نبضی نو)

کارگاه دیجیتال برندینگ

مونا مظاهری (بنیانگذار مارکت گرافی)

ورکشاپ نقش اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال

منصور میرطاهری (بنیانگذار و مدیرعامل اینفوگرافیک)

پنل‎ها:

پنل پارامترهای تبلیغات مدرن در شبکه‌های تبلیغاتی

پیمان فخاریان (مدیرعامل یکتانت)

سبحان فروغی (هم‎بنیانگذار و مدیرعامل تپسل)

علی جعفری (هم‎بنیانگذار و مدیر ارشد عملیاتی ادرو)

پنل تکنولوژی‎های ساختارشکن در تبلیغات (بلاکچین)

محمدرضا قدوسی (بنیانگذار و مدیرعامل ABC)

مهشاد سبحانی (بنیانگذار و مدیرعامل ایده‎هاب)

برخی از سخنرانی‎ها:

استراتژی‌های رقابتی در تبلیغات - توحید علی‎اشرفی (مدیر بازاریابی علی بابا و جاباما)

اخبار و نوآوری‌ها از دیجیکالا - حمیدرضا سعادتی (مدیر بازاریابی دیجیتال دیجیکالا)

دیجیتال برندینگ – یاسر نثاری (مدیر بازاریابی نت برگ)

ویدیو وایرال شدنیه یا وایرال کردنی! – امیرهوتن هاشمی (مدیرعامل گروه ردلاین)

اقیانوس آبی AdTech – محمدرضا فرحی (هم‎بنیانگذار آکادمی چرخ)

پشت پرده یک کمپین ویدیو مارکتینگ جذاب - ابراهیم زندی (مدیرعامل کلاکت)

مارکتینگ در یک استارت آپ مارکتنیگ محور - حافظ اجلالی (مدیر بازاریابی دیجیتال بیمه بازار)

بررسی متریک‎های مهم در کمپین‎های اینستاگرامی - ماکان تاجیک (مشاور در ادونچر)

وقتی محدودیت بودجه داریم چطور تبلیغات کنیم – علیرضا شهابیان (مدیر بازاریابی ایوند)

پارامترهای موفقیت/شکست در اجرای کمپین – آرمان فرج‎زاده (مدیر بازاریابی دیجیتال بامیلو)

تجربه اسنپ کیو - پویا رستگار و نوید خدیوی (هم‎بنیانگذار اسنپ کیو)

دیتا، تیغ دو لبه – سینا شفیع‎زاده (بنیانگذار نظر بازار)

افتتاحیه دوره دوم رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ساعت ۵ عصر روز ۲۷ دی‎ماه برگزار می‎شود. ارائه یک پنل تخصصی و سه سخنرانی با حضور شرکت‎های یکتانت، علی بابا، دیجیکالا و نت برگ از برنامه‎های روز اول این رویداد است. رویداد در روز دوم از ساعت ۸ صبح آغاز می‎شود که در آن یک پنل با موضوع تکنولوژی‎های ساختارشکن در تبلیغات و همچنین ۱۲ سخنرانی ارائه خواهد شد.

در دوره جدید رویداد روز بازاریابی دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی برگزار می‎شود. این نمایشگاه به استارتاپ‎های نوپا امکان می‏دهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکت‎های بزرگ می‎توانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید