سمینارهای ایران سمینار
سمینارهای ایران سمینار 
شروع رویداد آدینه ۱ تیر ۹۷ ۱۷:۰۰
پایان رویداد چهارشنبه ۲۹ اسفند ۹۷ ۱۹:۰۰

ذهن شما ماشین پولسازی ای است که می‌تواند به شما کلید گاو صندوق بانک مرکزی را بدهد!

 



پاسخ سوالاتی که در این سمینار خواهید یافت:

 آیا شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید کسب‌وکار فعلی‌تان را توسعه دهید و درمانده شده‌اید به حرف چه کسی گوش کنید و از کجا شروع کنید؟
 شما هم تمایل دارید از انجام کاری که می‌کنید لذت ببرید؟
 شما هم دوست دارید کاری را که عاشقش هستید بیابید و انجام دهید؟
 شما هم تمایل دارید شناخت بهتری از خودتان و کسب‌وکارتان داشته باشید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید؟
 شما هم دوست دارید مثل بسیاری از ثروتمندان، پولسازی در خونتان باشد؟
 شما هم تمایل دارید کسب‌وکارتان را به یک ماشین پولسازی تبدیل کنید؟

اگر پاسختان فقط به یکی از سؤالات هم مثبت است، می‌توانید با شرکت در سمینار اسرار ساخت ماشین پولسازی درخشش خود را آغاز کنید...
 مخاطبین:

 

 مناسب برای کسب وکار های نوپا.
 برای کسانی که ایده ای در ذهن دارند.
 برای افرادی که حس می کنند خلاق هستند.
 برای کسانی که می خواهند جزو افراد موفق دنیا باشند.
 برای کسانی که می خواهند بفهمند انجام چه کاری برای آن ها بهتر است.
 سمیناری برای هدف گذاری در زندگی.
 برای تمام کسانی که می خواهند بدانند بهترین توانایی آن ها چیست ؟
 برای گسترش وبهبود کسب وکار و داشتن سهم بیشتری از بازار

   
    از ذهنتان ماشینی بسازید که می‌تواند به آینده سفر کند و ایده‌های موفق آینده را امروز به واقعیت تبدیل کند.

شما ایده یک کسب وکار خلاقانه بزرگ در ذهنتان دارید، می دانید که دنیا از آن استقبال خواهد کرد.

درعین حال می‌ترسید که ممکن است دنیا آن را نخواهد، حالا چه می‌توان کرد؟

ممکن است با اینکه ایده که افکارتان مورد پذیرش نباشد تا پیش از این روبرو شده باشید ولی ما در حال برگزاری سمیناری هستیم که به شما این امکان را می‌دهد که با شناخت خود و استفاده از نیروی بلقوه شخصیتان از پس هر چالشی بر‌بیابید.

اگر مایلید بیشتر در مورد کسب وکار خلاقانه و دوره ویژه اطلاعات کسب کنید ما به شما سمینار اسرار ساخت ماشین پولسازی رو پیشنهاد می‌کنیم.

 
ابرقهرمانان کسب وکار خلاقانه ( نوآوران پیشتاز ) :

حتما قرار نیست یک کسب وکار تازه باشید که با بحران، رکود و مشکل روبرو شده باشد.

بازار ممکن است خراب شود و یا کالایی که شما می‌‎فروشید از رده خارج شود.

همین مشکلات به شکل دیگری برای کسانی که در حال راه‌اندازی کسب وکار‌های نوپا هستند هم پیش می‌آید.

حتی ممکن است در این مرحله کسب وکار‌تان با این چالش‌ها روبرو نشده باشد ولی هر محصول و کسب وکار مانند یک موجود زنده رفتار می کند مرحله نوزادی، کودکی، بلوغ، بزرگسالی و شکوفایی دارد و مرحله زوال پیری هم دارد.

برای اینکه این زوال یا پیری شامل کسب وکار شما نشود حتی اگر اکنون دچار آن نیستید ما برایتان راهکاری داریم که می‌تواند به عنوان پیشگیری کم هزینه عمل کند.

شما باید به خلاقیت و نوآوری دست بزنید.

اینکه چطور این امر اتفاق بیفتد را بیشتر در سمینار اسرار ساخت ماشین پولسازی با هم در موردش صحبت خواهیم کرد.
مطالبی که در این سمینار خواهید آموخت :

بد نیست نگاهی کنیم به چیزهایی که شما مایلید بیشتر در مورد آن بدانید.

مطالبی که ما در سمینار اسرار ساخت ماشین پولسازی با شما مطرح خواهیم کرد.

مفهوم کار آفرینی چیست ؟
آیا هر کسی که کسب وکاری راه اندازی می کند را می توان کارآفرین خواند؟
چه کسانی شامل دایره ی کارآفرینی می شوند ؟

این سمینار برای تمام کسانی است که می خواهند کسب وکار‌ی راه بیندازند و یا شغلی دارند و می‌خواهند آنرا گسترش بدهند.

همچنین برای کسانی است که می‌خواهند بفهمند چه کاری باید در زندگیشان انجام دهند تا دربین ۳ درصد افراد موفق دنیا قرار بگیرند.

چه زیر ۲۰ سال دارید و چه بالای ۹۰ سال داشته باشید هیچ وقت برای یادگرفتن راز موفقیت و به کار بستن آن دیر نیست.

مسأله مهم این است که کی تصمیم می‌گیرید که این گام مهم را بردارید.

به طور قطع هر چه قدر زودتر این کار را بکنید و در سن پایین‌تر بهتر است.

چون زمان بیشتری برای استفاده از تمام مزایا و مواهبی که برای شما ایجاد می‌کند خواهید داشت.

بسیاری از افراد هستند که نمی‌دانند و یا نمی‌خواهند که بدانند تمام موفقیت آن ها در گرو اقدام آنی و فوری شخصی آن‌هاست

ما به این افراد هم پیشنهاد می‌کنیم که سمینار ما را امتحان کنند.

از دو حالت خارج نیست یا چیزی به دست می‌آورند و بعد باز هم مشتاق‌تر می‌شوند که مسیر موفقیت را ادامه دهند.

یا چیز جدیدی به آن‌ها اضافه نمی‌شود و چون همان آدم قبلی هستند فرقی برای آن‌ها نخواهد کرد.

چیزی از دست نداده اند پولی هم از دست نمی‌دهند چون اگر از سمینار راضی نبودند و راهکارها برایشان کار نکرد، پولشان را تمام و کمال می‌توانند پس بگیرند.

جمله ی معروفی است که می‌گوید کسی که کاری را انجام می‌دهد یک شکست می‌خورد و کسی که ازترس شکست کاری را انجام نمی دهد دو شکست می خورد.
البته کسی که حتی یک شکست می خورد در حقیقت یک پیروزی هم به دست آورده است.
چون یک راه را رفته و می‌داند به جایی نمی‌رسد ولی آن کسی که برای اقدام برنخواسته دو شکست می‌خورد:
اولین شکست از ترس خود است و از ناتوانی انجام کار است‌، دومی هم از عدم آزمودن راه‌هایی است که ممکن است به موفقیت و شکست منتهی بشوند.

همچنین این شخص افسوس انجام این کار را همیشه با خود به دوش می‌کشد.
درنتیجه انجام دادن کاری حتی اگر به مقصود هم نرسد معقول تر از انجام ندادن است.
پس به نظر می رسد باید شانس خود را بیازمایید و در این سمینار شرکت کنید.
رویکرد ارزش آفرین نسبت به کسب وکار :

سعی کنید همیشه به عنوان کسی که کسب وکار را اداره می‌کند به جای فروش اقدام به ارزش آفرینی بکنید و این نسبت را در بالاترین حد خود ۱ به ۱۰۰ نگه دارید.
به این معنا که به ازای هر واحد مبلغی که از شما خرید می‌کنند، سعی کنید ۱۰۰ برابر آن مبلغ برای مشتریانتان ارزش ایجاد کنید.

شاید وقتی از ارزش‌آفرینی حرف می‌زنیم ناخودآگاه به این فکر می‌کنید که چطور می‌توان این کار را کرد؟
حتما باید مبلغ هنگفتی را بر روی این کار صرف کرد؟ جوابی که می توانم به شما بدهم این است: خیر!
مانند مثال‌های قبل همه چیزهایی که برای افراد ارزشمندند مادی نیستند!

اینکه حال کسی را کمی نسبت به خودش بهتر کنید عموما بیشتر از اینکه به او کمی ارزان تر بفروشید برایش ارزش دارد.

رویکرد ارزش آفرین در رفتاری است که با مشتری خود می کنید یا قصد انجام آن را دارید.

تا به حال شده است که برای پولدار شدنتان به سراغ نقشه کشیدن برای درآمدزایی بروید؟

در هنگام برنامه ریزی به مهمترین چیزی که توجه کرده‌اید چه بوده است؟
به جای اینکه تا فلان تاریخ این مبلغ پول را از این راه باید به دست بیاورم، آیا به این فکر کرده‌اید که برای فروش و رسیدن به هدف مالی مدنظرتان چه تعداد از چه محصولی به چه اشخاصی بفروشید؟

اگر سوال های بالا را به راحتی جواب می دهید می‌توانم بگویم این شیوه تفکرتان برای بازارهای جدیدتر ممکن است جواب ندهد.

اشتباهی که بسیاری از افرادی که در بازار فعالیت می‌کنند مرتکب می‌شوند این است که از دید مشتری به محصول نگاه نمی‌کنند و فقط می‌خواهند محصول را بفروشد

پیشنهاد ما این است به جای برنامه‌ریزی برای فروش چند میلیاردی بر روی ارزش‌آفرینی چند میلیاردی کار کنید.

بر روی این کار کنید که من چه کاری می‌توانم برای مشتری‌هایم انجام دهم و آن ها از من چه می‌خواهند.

در نظرگرفتن نیاز مشتریانتان از در نظر گرفتن سود شخصیتان بسیار مهمتر است.

در سمینار اسرار ساخت ماشین پولسازی ما برایتان از تکنیک‌‎های ساده‌ای خواهیم گفت که چطور مشتری‌هایتان را جذب کنید و وفاداری آنان را افزایش دهید.
یکی از مهمترین آمادگی هایی که برای ارزش آفرینی نیاز دارید یاد گرفتن اصل سپاس گزاری است

سپاس‌گزاری چرخه جالبی دارد که با شروع آن شما در دور موفقیت می‌افتید و می‌توانید به صورت تکرار شونده پیروزی‌های خود را بازتولید کنید.

شما با تشکر کردن از بقیه وارد یک چرخه موفقیت می شوید.

اولین مرحله چرخه تشکر کردن از کسی توجه است، شما برای اینکه بفهمید بقیه چه کاری برای شما می‌کنند توجهتان را نسبت به آن ها افزایش می‌دهید.

پس در اولین گام این سود به شما می‌رسد که رفته رفته شما انسان آگاهتری نسبت به خود و اطرافتان می‌شوید.

برای تشکر کردن از رفتار کسی در مرحله بعد نیاز دارید که چیز مثبتی را در بقیه کشف کنید که با پی بردن به آن بتوانید قدردان آن ویژگی خاص باشید.

پس داشتن دید مثبت را هم در این مرحله تمرین می‌کنید.
اگرشما عاشق کارتان باشید، همین عشق را به کسانی که در کسب وکار با آن ها روبرو می‌شوید ابراز خواهید کرد چون آن‌ها هم جزوی از چیزی هستند که باعث می‌شود حس و حال شما نسبت به خودتان خوب شود.

بنابراین اگر عاشق کسب وکار‌‌‌‌تان نیستید حداقل سعی کنید دوستش داشته باشید و باور کنید اولین نفری که ازین احساس سود می‌کند خود شمایید.

علی درجزینی در سمینار اسرار ساخت ماشین پولسازی با این موضوع که چرا این علاقه مثبت است و برای هدفمند کردن آن چه می‌شود کرد صحبت خواهد کرد.
 
چطور گنج درونی ما در خدمت کسب وکار خلاقانه ما باشد:

برای اینکه شغلی را انتخاب کنید چه کاری را انجام می‌دهید؟

چطور کاری را انتخاب می‌کنید که می‌دانید یا حدس می‌زنید در آن موفق می‌شوید؟

اگر به شما بگویم که علی درجزینی در سمینار اسرار ساخت ماشین پولسازی یک متد ساده را می‌خواهد به شما بیاموزد که جوابگوی این نیاز شما هم باشد چه می‌گویید؟

چطور می‌توانید از گنج های درونیتان آگاهی کسب کنید و با کشف و استخراج این گنج‌ها به آن جایگاهی که می‌خواهید برسید؟

این به این معناست که شما در چه کاری بهترین هستید و چه کاری را می‌توانید به بهترین شکل انجام دهید.

خیلی از افراد در اطرافتان ممکن است وجود داشته باشند که در زندگیشان بدون هدف در حال وقت گذراندن هستند، می‌توان گفت این افراد نمی‌دانند روی چه گنج عظیمی خوابیده‌اند.

شاید خواندن این داستان از مثنوی مولوی بد نباشد:

((حکایتِ آن شخص که خواب دید که آنچه می‌طلبی از یَسار، به مصر وفا شود.
آنجا گنجی است در فلان محله در فلان خانه.
چون به مصر آمد، کسی گفت: من خواب دیده‌ام که گنجی است به بغداد در فلان محله، در فلان خانه.
نامِ محله و خانۀ این شخص بگفت.
آن شخص فهم کرد که آن گنج در مصر گفتن، جهت آن بود که مرا یقین کنند که در غیر خانۀ خود نمی‌باید جُستن و لیکن این گنج یقین و مُحَقَّق جز در مصر حاصل نشود.))

این سرنوشت بسیاری از مردم است ولی ما دوست داریم که به جای داشتن جامعه ای از افرادی بی هدف، ایرانی آباد و پر از مردمان موفق را ببینیم.

به همین جهات شما را با توانایی‌هایی که دارید آشنا خواهیم کرد و راهکار استفاده ازین ثروت‌های درونیتان را به شما خواهیم آموخت.
اگر می‌خواهید اوضاع زندگی و کسب و کارتان را تغییر دهید، باید انتخاب‌های جدیدی در زندگی داشته باشید.

آنچه تا امروز آموخته‌اید، دیگر نمی‌تواند پاسخگوی بازار جدید و رقبای تازه نفس شما باشد.
بازار کسب و کار همچنان در حال تغییر و بروز رسانی است و شرایط جدید نیازمند کسب اطلاعات و راهبرد های جدید است.
برای ایجاد نتایج متفاوت باید از تکنیک‌های بروز استفاده کنید.

وگرنه آش همین است و کاسه همین!

 

چرا بعضی از ما فکر می‌کنیم با رفتار همیشگی و قدیمی می‌توان نتیجه متفاوت و جدید گرفت

پس شرکت در سمینار را انتخاب کنید و به بهانه‌هایتان قاطعانه “نه” بگویید.

 

زیرا

نواندیشان همیشه ثروتمند می‌شوند

 

منتظر دیدار شما در این سمینار جذاب و سرنوشت ساز هستم
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید