مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

دسته بندی
دیپروتد دورنما  دیپروتد راهکار و ترفند  استارت اپ  علوم اخبار دانش  رویداد  کتاب خوانی


آگهی
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی صبنگو
مطالب
08/28 1397
مسئولیت اجتماعی شرکت و نقش آن در کسب مزیت رقابتی
نویسندگان: مهدی کاظمی علی ملاحسینی سمیه امیرقاسم خان
منبع: مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه سال اول اسفند 1395 شماره 2

چکیده
فرآیند جهانی شدن تجارت جهانی، پیشرفت های سریع و بنیادین تکنولوژی،افزایش تغییرات سریع در الگوهای مصرف و تبیین الگوهای آلودگی محیط زیست، از جمله چالش هایی هستند که شرکت ها در عرصه تجارت و فعالیت اقتصادی با آن روبه رو هستند و ادامه حیات آنها منوط بر تصمیم گیری به موقع و اهمیت بخشیدن مفاهیمی مانند رقابت پذیری شده است. بنابر این افزایش شدت رقابت ،شرکت ها را بر آن داشته تا برنامه هایی را اجرا کنند تا از آن طریق به منابع منحصر به فردی دست شرکت ها را از رقبا متمایز کند از جمله این برنامه ها می توان به اجرای اقداماتی در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ها اشاره کرد. این مقاله، ابتدا مروری کلی بر جایگاه مسئولیت اجتماعی در جامعه دارد و سیر تکامل مفاهیم و تعاریف آن را مورد بررسی قرار میدهد و طبقه بندی نظریه های مسئولیت اجتماعی شرکت ها و همچنین تاثیر اجرای برنامه های مسئولیت اجتماعی در کسب مزیت رقابتی برای شرکت ها مطرح می شود.



منبع :
لینک :
کد مطلب: 8870
تاریخ و زمان انتشار: 28 آبان 1397, 02:23
واژگان کلیدی:
پیوند کوتاه نوشتار:
https://deeprooted.ir/8870
نوشتار های پیشین نویسنده:
  • تعریف استارت آپ startup
  • مقالات برتر کارآفرینی کوتاه
  • زومتا
  • زن، عرفان و سیاست
  • روش برنامه ریزی برای سیستم مبتنی بر IoT
  • تکنولوژی چگونه دست‌های ما را تغییر می‌دهد؟
  • بازاریابی اینترنتی با رویکرد چهار اِس
  • بیت‌کوین چیست؟
  • آبتین وب فروشگاه اینترنتی قند رژیمی کامور
    مسئولیت اجتماعی شرکت و نقش آن در کسب مزیت رقابتی
    سمت نو
    اخبار

    رویدادها
    کسب و کار های نوپا

    TED

    معرفی کتاب

    سبک زندگی

    معرفی سایت
    داغ ترین ها