تجلیل از لیدوماتریپ، استارتاپ موفق گردشگری در صحن علنی شورای اسلامی تبریز
تجلیل از لیدوماتریپ، استارتاپ موفق گردشگری در صحن علنی شورای اسلامی تبریز تجلیل از لیدوماتریپ، استارتاپ موفق گردشگری در صحن علنی شورای اسلامی تبریز
به مناسبت روز دانشجو از بنیان‌گذار استارت آپ گردشگری لیدوماتریپ به عنوان دانشجوی نخبه کارآفرین دانشگاه تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز تجلیل بعمل آمد.
بنابراعلام روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز، در این آیین که به مناسبت روز دانشجو به همراه دو نفر از دانشجویان نخبه این دانشگاه در صحن علنی شورا حاضر شده بود، بیان کرد که دانشگاهها همیشه و در همه حال در تحولات و رویدادهای مختلف جامعه به نوعی پیشگام سایر دستگاه ها و نهادها بوده‌اند.
وی در ادامه بیان کرد و افزود: امروزه دانشگاه‌ها برای تدوام حیات خودشان در کنار پرداختن به آموزش و پژوهش، باید با توجه به نیاز جامعه حرکت نمایند که به آن دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم می‌گویند که در حوزه کارآفرینی و حرکت در مرزهای دانش پیشگام هستند.

 رئیس دانشگاه تبریز تاکید کرد: در حال حاضر می‌توان بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را در بخش های مختلف به کمک دانشگاهیان حل کرد، به شرط اینکه مسئولان و جامعه به دانشگاهیان ایمان و باور داشته باشند.

همچنین در این مراسم در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز از آقای میلاد امیری بنیان‌گذار استارت آپ موفق گردشگری لیدوماتریپ، به عنوان دانشجوی تازه فارغ‌التحصیلی که در کمتر از ۶ ماه پس از فارغ التحصیلی‌اش موفق به راه‌اندازی این سامانه یکپارچه گردشگری شد، تجلیل بعمل آمد.

خدمات لیدوماتریپ در زمینه اسکان و گردشگری

وبسایت رزرواسیون آنلاین «لیدوماتریپ» یک استارت آپ موفق است که در زمینه اسکان مسافرین فعالیت می‌کند و با اجاره سوئیت در تهران و سایر شهرهای ایران، تا حد زیادی از سختی‌های اجاره سوئیت به روش سنتی، کاسته است.

لیدوماتریپ، مالکان اقامتگاه‌های شخصی که قصد دارند آن را به صورت کوتاه‌مدت به مسافرین اجاره دهند را به مسافرینی که در طول سفر به دنبال اقامتگاه هستند، در بستری امن و مطمئن، به هم معرفی و وصل می‌کند.

مالکان، مشخصات کامل اقامتگاه خود را در وبسایت لیدوما ثبت می‌کنند. صحت اطلاعات و مشخصات هر واحدی، توسط کارشناسان لیدوما، بررسی و سپس منتشر می‌شود. مسافرین نیز می‌توانند این اقامتگاه‌ها را در سایت مشاهده کرده و واحد مورد نظرشان را رزرو نمایند.

پیدا کردن اقامتگاه در ایام پیک سال آسان می‌شود!

پلتفرم گردشگری لیدوماتریپ، این امکان و تضمین را برای مسافرین فراهم کرده تا در ایام شلوغ و زمان های اوج سفر، با مشکلات کمتری در اجاره سوئیت در کیش و دیگر شهرهای ایران مواجه باشند. از جمله این مشکلات در ایام پیک، تکمیل شدن ظرفیت اقامتگاه های مختلف و هتل ها است.

در روش رزرو آنلاین با لیدوما، مسافرین حتی هفته‌ها قبل از روز حرکت، می‌توانند اقامتگاه مناسب خود را رزرو نمایند. بنابراین، کافی است  با یک جستجوی ساده در میان لیست اقامتگاه‌ها، یکی از واحدها را پس از تطبیق دادن آن با سلیقه و بودجه مورد نظرشان، انتخاب و رزرو نمایند. حتی اگر ظرفیت واحد انتخابی مسافر تکمیل باشد، کارشناسان لیدوما، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا واحد جایگزینی که مناسب با خواسته‌های مسافر باشد را پیدا و معرفی نمایند. تاریخ رزرو توسط خود مسافر تعیین می‌شود و پس از قطعی شدن رزرو، امکان ارتباط میان مسافر و میزبان فراهم می‌َشود.

۶ مزیت اجاره ویلا در شمال با لیدوماتریپ

۱- مسافران با اجاره خانه روزانه، در مقایسه با هتل، هزینه کمتری پرداخت می‌کنند اما فضای بیشتری در اختیار دارند و از تمامی امکانات یک خانه می‌توانند استفاده کنند.

۲- ملک‌های منتشر شده در لیدوماتریپ، دارای تصاویر کامل اقامتگاه، مشخصات واقعی و توضیحات کافی هستند. اگر مشخصات ثبت شده در سایت، با واقعیت تفاوت داشته باشد، در صورتی که مسافر مدرکی از این تفاوت (عکس و هر سند دیگری) ارائه دهد، هزینه تمام و کمال به مسافر بازگردانده می‌شود.

۳- مسافران خیالشان از بابت هزینه‌های پرداختی راحت است. زیرا به هنگام رزرو، تنها ۵۰ درصد از هزینه اقامتگاه از مسافر دریافت می‌شود و این مبلغ در حساب امن لیدوما، تا پس از تحویل اقامتگاه باقی می‌ماند. پس از تحویل، مابقی مبلغ، به حساب میزبان واریز می‌گردد.

۴- قیمت اقامتگاه‌ها در ایام غیرتعطیل، کمتر از ایام تعطیل است. همچنین تخفیفات متنوع فصلی و مناسبتی  در طول سال ارائه می‌شود.

۵- مسافرین می‌توانند نظرات مسافران قبلی هر اقامتگاه و پاسخ میزبان مربوطه را بخوانند. این ویژگی به آنها اجازه می‌دهد تصمیم خود برای رزرو اقامتگاه را با دقت و اطمینان بالاتری بگیرند.

۶- قبل و پس از رزرو اقامتگاه توسط مسافران و همینطور در طول سفر، پشتیبانان و اپراتورهای لیدوماتریپ، موظف هستند به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مسافرین باشند و مشکلات احتمالی و نیازهای آنها را رفع کنند.

چشم‌انداز آینده لیدوماتریپ

میلاد امیری موسس لیدوماتریپ در مورد چشم‌انداز آینده این مجموعه، اینچنین بیان می‌کند:

«ما دسترسی گردشگران خارجی به خدمات گردشگری داخل ایران، ‌به خصوص در امر رزرواسیون اقامتگاه‌های ‌مردمی و بومگردی را جزو برنامه‌های بلندمدت خود قرار داده‌ایم. همچنین تسهیل فرایندهای رزرواسیون اقامتگاه‌های خارج از کشور برای گردشگران داخلی، به خصوص در شرایط کنونی تحریم‌های ایران، جزو برنامه‌های میان مدت ماست».

برای آشنایی بیشتر با خدمات لیدوماتریپ و اجاره اقامتگاه در آن به آدرس www.lidomatrip.com مراجعه فرمایید.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید