برگزاری نخستین رویداد هوکاپ
برگزاری نخستین رویداد هوکاپ
نخستین رویداد هوکاپ در تاریخ ۷ خرداد سال ۹۷ در مجتمع تجاری مدرن الهیه با حمایت مدیریت مجتمع و تیم Hookup و به میزبانی افطار رستوران Sushi.co برگزار شد.

بنا به گزارش روابط عمومی مجموعه Hookup، نخستین رویداد هوکاپ در تاریخ ۷ خرداد سال ۹۷ در مجتمع تجاری مدرن الهیه با حمایت مدیریت مجتمع مذکور جناب آقای  مهندس رضا فرخی و تیم Hookup و به میزبانی افطار رستوران Sushi.co برگزار شد.

این مراسم در ابتدا با سخنرانی مهندس رضا فرخی مدیریت محترم مجتمع تجاری مدرن الهیه آغاز شد، او ضمن خوشامدگویی نکاتی را خاطر نشان کرد که مجتمع مدرن الهیه این افتخار را دارد که میزبان سرمایه گذاران در اولین رویداد استارتاپی با رویکردهای آموزشی، تفرحی و سرگرمی و دنیای مد باشد و توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی را در این زمینه حرکتی رو به آینده عنوان کرد.

وی در ادامه حضور سرمایه گذاران و شتاب دهنده ها در حمایت از تیم های استارتاپی را خالی دیده و از این عزیزان خواستند تا از جوانان و خلاقان در این راه حمایت کنند تا چرخه حرکت اقتصادی را به گردش درآوریم.

اسلامی موسس شرکت QS،به عنوان سخنران بعدی ضمن خوشامدگویی از حضور مهمانان توضیحاتی را در خصوص اهمیت بخش توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی ایراد کرد.

در ادامه این رویداد دکتر روناک بهنیا مدیر راهبرد خلاق Hookup  ضمن خیرمقدم گویی به مهمانان به معرفی اجمالی ۵ تیم استارتاپی پرداختند و اهمیت حمایت سرمایه گذاران را برای رشد استارتاپ‌ها خاطر نشان کرد. اوپیوند میان دنیای تجارت و استارتاپ را بسیار با اهمیت دانسته و بر آن تاکید کرد.

اسامی استارتاپ های شرکت کننده ( به ترتیب ارائه)
-    استارتاپ «مدوپیا»
-    استارتاپ «لامینور»
-    استارتاپ «توگدر»
-    استارتاپ «توباغ
-    استارتاپ«خانه سنتر»

بعد از توضیحات هر تیم استارتاپی سرمایه گذاران علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع مورد علاقه خود سوالاتی را از هر تیم می پرسیدند و جناب آقای دکتر عماد خیاطی مدیر توسعه اقتصادی Hookup پاسخگوی سوالات مالی و شاخص های اقتصادی تیم های استارتاپی به سرمایه گذاران بودند، ایشان با بیان فرصت های پدید آمده در راستای توسعه اقتصادی، پلتفرم Hookup را راهکاری در جهت حرکت به سوی هماهنگی کسب و کارها با رویکردهای نوین عنوان کرد.

نخستین استارتاپ Hookup با صرف پذیرایی و شام به پایان رسید و سرمایه گذاران علاقمند در انتهای رویداد با برگزارکنندگان،نشست کوتاهی را داشتند.

 امیدواریم که این قدم ها در نهایت گامی باشد برای اعتلا بخشیدن به بازار کار و حمایت از جوانان خلاق در سالی که« حمایت از کالای ایرانی» نام گرفته است، از ایده های ایرانی نیز حمایت کنیم.
همچنین جناب آقای مهندس هومن هوشیاری مدیر هم افزایی کسب و کار Hookup در جهت همراستا کردن کسب و کارهای حاضر با تفکرات نوین استارتاپی، سرمایه گذاران را در تشکیل جلسات عارضه یابی و تکمیل ایده پردازی استارتاپ ها ترغیب کردند.

در پایان مدیران گروه Hookup ضمن تشکر از ارائه تیم های استارتاپی و مدعوین محترم، از مهندس رضا فرخی مدیریت محترم مجتمع مدرن الهیه برای آغاز این حرکت سازنده تشکر ویژه به عمل آوردند، سرمایه گذاران مدعو ضمن بیان حمایت خود از برگزار کنندگان این رویداد تشکر به عمل آوردند.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید