بازاریابی مستقیم کالا و خدمات در فنلاند

بازاریابی مستقیم کالا و خدمات در فنلاند در این بخش به موضوع بازاریابی مستقیم جهت عرضه کالا و خدمات در فنلاند و کانال های موجود برای بازاریابی می‌پردازیم. متداول ترین کانال های بازاریابی مستقیم در فنلاند عبارتند از:•ارسال ایمیل (ایمیل های فله ای و بدون مخاطب و ایمیل های آدرس دار و با مخاطب)؛•بازاریابی تلفنی؛•بازاریابی و فروش کالا به صورت چهره به چهره؛•بازاریابی اینترنتی؛•تبلیغات پاسخ مستقیم (Direct Response Advertising)؛•ارسال بروشور و کاتالوگ؛                 

 

          ارسال ایمیل های مستقیم برای بازاریابی در فنلاند همچنان رایج است اگر چه خیلی موثر نیست. با توسعه بازرگانی الکترونیکی در این کشور، بازاریابی مستقیم دیجیتالی نیز گسترش یافته است. در این کشور جهت رسیدن به گروه‌های جدید هدف، از شبکه‌های مجازی استفاده می‌شود. همچنین استفاده از پیامک های الکترونیکی جهت اهداف بازاریابی در حال گسترش است.

فهرست 46 شرکت فنلاندی که با استفاده از شبکه‌های مجازی به امر بازاریابی مستقیم مبادرت می نمایند، در این سایت موجود است.

 به موجب گزارش اداره آمار فنلاند، نتایج حاصل از نظرسنجی در مورد شبکه‌های مجازی برتر در این کشور در سال 2017 نشان می دهد که 75 درصد از مردم فنلاند از فیس بوک استفاده می‌کنند و استفاده از پیام رسان
 واتس اپ مقام دوم را دارد، یوتیوپ و اینستاگرام در جایگاه بعدی قرار دارند. 20 درصد مردم این کشور نیز از لینکداین و توییتراستفاده می نمایند.

       شرکت های ایرانی قبل از بازاریابی باید از قانون اطلاعات شخصی فنلاند ( Finnish Personal Data Act) که شرکت ها را ملزم می‌کند در خصوص استفاده از اطلاعات شخصی با مشتریان خود به صورت شفاف عمل نمایند، مطلع باشند.

اطلاعات بیشتر در خصوص قانون یاد شده در این آدرس  موجود است. مضاف بر این، به موجب قانون صیانت از حریم شخصی در ارتباطات الکترونیکی (Act on the Protection of Privacy Electronic Communications)، بازاریابی مستقیم الکترونیکی مستلزم کسب اجازه قبلی از دریافت کننده پیام می‌باشد.

         علاوه بر این، در 25 ماه می 2018، مقررات حفاظت از اطلاعات عمومی  (GDPR)اتحادیه اروپا، جایگزین دستورالعمل حفاظت اطلاعات 1995 اتحادیه اروپا گردید. مقررات مذکور از نظر دایره شمول گسترده تر بوده و همه شرکت هایی را که مبادرت به جمع آوری، پردازش و یا ذخیره سازی اطلاعات شهروندان می نمایند، صرف نظر از اینکه آن شرکت در اروپا حضور فیزیکی داشته باشد و به صورت مستقیم کالا و خدمات به مشتریان اروپایی ارائه دهد، را شامل می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر راجع به مقررات ذکر شده به این سایت مراجع شود:

           شرکت های ایرانی برای بازاریابی مستقیم محصولات خود می توانند از خدمات "انجمن بازاریابی مستقیم فنلاند""The Finnish Direct Marketing Association (ASML)  " به این نشانی بهره گیرند. این انجمن عضو "فدراسیون جهانی انجمن‌های فروش مستقیم"  (WFDSA) می‌باشد.

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید