چگونه برای کسب در یوتیوب! راز
چگونه برای کسب در یوتیوب! راز - در تبلیغات!

در حال حاضر، هر یک از ما می داند آنچه که یوتیوب (یوتیوب) - آن را یک فیلم بزرگ و سرویس رایگان است که اجازه می دهد تا شما را به تماشای، آپلود، نظر میزبانی وب بر روی فیلم ها می باشد. بسیاری نمی دانند که برای ارسال این ویدئو، شما می توانید پول دریافت کنید. و در مورد چگونه به کسب درآمد در YouTube، یکی دانم. این یک راه شیک به منفعلانه کسب درآمد بدون سرمایه گذاری اضافی است.
حس تبلیغ گوگل!

چگونه پول در یوتیوب دوست دارید برای ایجاد فیلم جالب و آموزنده در مورد طبیعت، حیوانات، و یا شما فیلم های کوتاه ساقه، مجبور به درک زندگی خود را، و شما علاقه مند در این پرسش که چگونه برای کسب درآمد در YouTube وجود دارد؟ بدانید همه چیز در مورد گوگل حستبلیغ - این شانس خود را! با این حال، درآمد مناسب و معقول تنها پس از شکستن نقطه عطف از یک صد هزار یا یک میلیون بازدید می آید. بنابراین، نگاهی به مشکل را به فیلم اصلی!
چگونه برای کسب در یوتیوب؟

    حذف ویدیو خود را. معیارهای اصلی - جالب، مفید، جالب است. به کجا برای دریافت ایده؟ خودتان را در سایت کاربر قرار داده است، در نظر گرفتن آنچه شما قادر خواهد بود به تعجب و علت احساسات. فیلم با کیفیت مناسب هر - بر روی یک دوربین حرفه ای و یا تلفن همراه.
    ثبت نام در وب سایت، ایجاد کانال خود را و آپلود ویدیو شما. چند دقیقه بعد، غلتکی برای مشاهده عمومی در دسترس خواهد بود.
    قبل از اینکه شما در YouTube، در صفحه با تبلیغ ویدیویی حستبلیغ گوگل قرار داده است. آن را کسب درآمد تولید کند. تبدیل با شرایط استفاده از آن آشنا، شما در وب سایت گوگل می توانید.
    چگونه به کسب درآمد در YouTube علاوه بر این، قرار دادن یک لینک به فیلم های خود را در مبادلات خاص، که در آن برای هر هزار بازدید شما پول درآمد.

    ziprar.ru - روسی زبان، پول را می توان مشتق شده با شروع از یک دلار است.
    metakfe.com - نیاز به یک دانش حداقل از زبان انگلیسی. 1000 نمایش ها شما 5 $ پرداخت می شود. پول را می توان تنها مشتق شده که مشاهده این ویدئو تا 20 000 مردم است.

چگونه به یک مقدار زیادی از یوتیوب؟ شروع تبلیغات راست!

ایجاد یک حساب کاربری در گوگل حستبلیغ، توجه ویژه به این زمینه با مختصات خانه. این به این آدرس سپس به بررسی ارسال خواهد شد. هر شرکت کننده خواسته شد آدرس سایت شخصی را وارد کنید. در صورتی که شما لازم نیست که برای ایجاد یک وبلاگ در سایت Blogger.kom و پیوند آن به حساب Google خود را. رابط بصری - ایجاد یک وبلاگ ضربه محکم و ناگهانی است. حالا شما نیاز به آن را پر کنید تا کمی - به بار 2-3 مقالات منحصر به فرد. در حال حاضر هیچ سر و صدا وجود دارد - شما رایگان ثبت نام کانال خود را در یوتیوب می باشد.

چقدر شما می توانید در یوتیوب کسب

همه از این روش بالا می گیرد حداکثر 30 دقیقه. دسترسی به گوگل حستبلیغ به مدت دو هفته باز خواهد بود - باید برای نشان دادن کمی صبر. با این حال، پس از آن شما قادر خواهید بود برای آپلود ویدئو و یک تیک در "فعال کردن تبلیغات حستبلیغ برای این ویدیو" باشد، و تبلیغات گوگل به طور خودکار در ابتدای این ویدئو قرار داده می شود. که در آن سودآور خواهد بود. چقدر می تواند شما را در یوتیوب کسب درآمد؟ درآمد تقریبی از محدوده تبلیغات از $ 1 به 3 $ برای هر 1000 نمایش. مبتدی ویدئو میزبانی شرکت کنندگان کسب حدود 100-300 دلار در ماه است. شرکت کنندگان با تجربه کسب حدود 100 یورو در روز است. موفقیت در کسب و کار آنلاین!
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید