چهار روند ساده برندسازی استارت‌آپ‌های موفق
چهار روند ساده برندسازی استارت‌آپ‌های موفق در صفحه «درباره ما» ماجرای شرکت خود را تعریف کنید. حتی می‌توانید پا را از این هم فراتر گذاشته و ماجراهای طولانی‌تری را روایت کنید که شامل تجربیات مشتریان هم می‌شود و به‌طور واقعی نشان می‌دهد

 که شرکت شما چه‌کاری انجام می‌دهد و قصد دارد به چه هدفی برسد.

مردم، روایت‌ها را بهتر درک می‌کنند؛ بنابراین، روایت شرکت در مقایسه با اطلاعات استانداردی که به‌وفور در سایت‌ها مشاهده می‌شوند، بهتر می‌تواند به موفقیت فرآیند برندسازی کمک کند.


بسته‌بندی و طراحی محصول مینیمالیستی

 برندها با تلفیق طرح‌های منظم و مرتب برای بسته‌بندی و استفاده از رنگ در وب‌سایت‌ها و تبلیغات خود، به‌تدریج برندهایی را ایجاد کردند که به‌هیچ‌وجه مبتنی بر توضیحات و کلمات نبودند، بلکه بر اساس تصاویر شکل گرفته بودند.

برندها می‌توانند از خرده‌فروشان یا استارت‌آپ‌های بزرگی مانند Lovely Candy Company الگو بگیرند. این شرکت از طرح‌های ساده شرکت Phase۱’s برای بسته‌بندی استفاده کرد تا برندی را معرفی کند که امروزه در سطح ملی شناخته شده است؛ بنابراین علایم و طرح‌های پیچیده را فراموش کنید و در هنگام برندسازی، به دنبال سادگی باشید.


به وجهه کلی برند خود فکر و بر اساس آن اقدام کنید. طراحی مینیمالیستی کلید موفقیت شماست.



فعالیت در مقیاس کوچک

امروزه، کسب‌وکارهای کوچک کانون توجه بسیاری از مشتریان هستند.

مشتریان تمایل دارند با برندهایی که با آن‌ها در تعامل هستند ارتباط داشته باشند. آن‌ها می‌خواهند احساس کنند که از کسب‌وکاری فراتر از «برندهای بزرگ» حمایت می‌کنند.

 فعالیت در مقیاس کوچک، حتی برای شرکت‌های بزرگ، یکی از روندهای برندسازی است که امروزه بسیار متداول شده است و می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد.



⁣گفتگو با مصرف‌کنندگان

 گفتگوهایی را که به کسب‌وکار شما مربوط می‌شوند دنبال کنید. هشتگ‌هایی را که با برند شما ارتباط دارند بررسی کنید و به پرسش‌ها پاسخ دهید و بدین ترتیب سر صحبت را باز کنید.

مشتریان را تشویق کنید تا نظر خود را ارایه دهند و در صورت امکان با آن‌ها به‌صورت علنی در تعامل باشید. هر چه مشارکت شما بیشتر باشد، استحکام برند شما بیشتر خواهد شد.

راهبرد‌های ساده استارت‌آپ‌های موفق را دنبال کنید، برای تغییر مشتاق باشید و همین امروز قدم اول را بردارید.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید