مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

دوشنبه، 30 مهر 1397


11/6 1395
هر کارآفرین برای جذب سرمایه نیاز به تجزیه و تحلیل شرایط دارد. برخی از سوالات کلیدی که در این تجزیه و تحلیل مورد توجه سرمایه‌گذاران خواهد بود عبارتند از:
۱- آیا محصول و خدمات مورد نظر، بازار وسیعی دارد؟ در مواردی که بازار محدودی موجود باشد، امکان علاقه سرمایه‌گذاران به شرکت کمتر خواهد بود.
۲- آیا محصول و خدمات كارآفرین ،  به راحتی توسط دیگران قابل تولید و ارائه است؟ در مواردی که محصول یا خدمات مورد نظر دارای هیچگونه خلاقیت، پیچیدگی و ویژگی منحصر بفرد نباشد و به راحتی توسط دیگران و رقبا قابل کپی‌برداری باشد، در عمل کمتر مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.
۳- آیا تیم کاری به اندازه کافی توان ، استعداد و انگیزه برای شرایط پیچیده و دشوار بازار هدف را دارد؟ داشتن یک تیم منسجم و با انگیزه شامل افراد با توانمندی‌های مورد نیاز شامل توانمندیهای مدیریتی ، مالی،  بازرگانی ،  تجارت ، فروش و فنی از دید سرمایه‌گذاران دارای اهمیت بسزایی است.
۴- آیا برنامه‌کاری و ماموریت مشخصی را برای تیم تعریف و ارزیابی کرده‌اید؟ اگر ندانید بدنبال چه هدفی هستید و چه برنامه‌ای دارید چندان مورد توجه سرمایه‌گذاران نخواهید بود.

قبل از مراجعه به سرمایه‌گذاران ، پاسخ‌های واقعی سوالات فوق را با تجزیه و تحلیل‌های مورد نیاز مهیا کنید.



رضا روحی
منبع :
لینک :
کد مطلب: 211
تاریخ و زمان انتشار: 6 بهمن 1395, 22:00
لینک کوتاه مطلب:
https://deeprooted.ir/211
سوالاتی كه هر کارآفرین باید قبل از مراجعه به سرمایه‌گذار از خودش بپرسد
سمت نو
اخبار

رویدادها
کسب و کار های نوپا

TED

معرفی کتاب

سبک زندگی

معرفی سایت