دنیای اینفلوئنسرها
دنیای اینفلوئنسرها  «تحویل یک‌روزه، امکان پرو رایگان ٤ مدل و سایز در منزل، ارسال رایگان به سرتاسر ایران». همین سه شعار تبلیغاتی جذاب کافی است برای اینکه مانتویی شیک را به صورت آنلاین آن هم با قیمتی تقریبا مناسب خریداری کرد. .

می‌بینیم که حسابی بازار‌یابی دیجیتال، شکل سنتی بازارهای پوشاک ایران را تحت تاثیر قرار داده و معادلات حاکم بر آن را بر هم زده است. اینستاگرام ایرانی‌ها با اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ هم آمیخته شده است. بازاری که بازیگران اصلی آن سلبریتی‌ها و نزد مردم محبوب هستند یا از طریق همین فضای مجازی معروف و محبوب می‌شوند. اگرچه راز موفقیت برندهای جدید در این بازار مجازی ایده و فقط خدمات جدید است.

بنابراین در حالی این روزها کسب و کارهای اینترنتی مخصوصا در اینستاگرام رونق گرفته‌اند که برخی از صاحبان این کسب و کارها با تعریف خدمات جدید و ایده‌های بکر توانسته‌اند نزد مصرف‌کنندگان محبوب‌تر و قابل اطمینان‌تر ظاهر شوند. راهی که شاید برخی برندهای قدیمی حوزه پوشاک دنبال نکرده‌اند و نسبت به ورود به بازارهای دیجیتال از خود مقاومت نشان می‌دهند. شاید به همین دلیل است که این روزها دیگر نام دنیس‌تریکو، جورابان، تن‌درست، بروجرد، هاکوپیان، ملی، بلا و... را کمتر یا اصلا نمی‌شنویم. به هر حال با توجه به اینکه سال ٩٧ سال حمایت از تولید ملی نام گرفته، باید روش‌های بازاریابی فروش هم برای محصولات تولید داخل متحول شود و مطابق با استانداردهای به‌روز باشد.

فراموش نشود در دنیای این روزهای بازار پوشاک فروش بیشتر بستگی به تبلیغات و ارایه خدمات جذاب‌تر دارد که برخی بدون اینکه حتی یک بوتیک کوچک و ساده داشته باشند، محصولات خود را به سرتاسر ایران می‌فروشند. اگرچه هنوز حرفی از صادرات آنها نیست اما حداقل رمز موفقیت یک برند جدید در عرصه مد و لباس، ایده و فقط ایده مبتنی بر خدمات جذاب است. البته قیمت متناسب با کالا هم فراموش نشود که فاکتور مهمی برای خریدار محسوب می‌شود.

نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید