تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها
تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها  اینفلوئنسرها که در فضای مجازی قدرت تاثیرگذاری بر افراد را در حوزه های مختلفی مثل سبک زندگی، مد و لباس، آشپزی و رژیم، ورزش و بدنسازی و بسیاری از حوزه های دیگر دارند، هر یک از این توانایی برخوردارند تا تصمیم گیری های مخاطبان شان را تحت تاثیر قرار دهند. آنها نیازمند آن هستند آنچه را که می گویند تجربه واقعی خود معرفی کنند.

میکرواینفلوئنسرها، اینفلوئنسرهای کم طرفدارتری هستند که مخاطبان شان کمتر تردید می کنند که برای انتشار یک پست هزینه ای دریافت کرده و مشغول تبلیغات باشند. بنابراین مخاطبان شان بیشتر به آنها اعتماد می کنند.

بسیاری از برندها تبلیغات در صفحه های میکرواینفلوئنسرها با ۱۰هزار تا ۱۰۰هزار مخاطب را موثرتر از سلبریتی های میلیونی یافته اند. حالا برندهای بیشتری به میکرواینفلوئنسرها روی آورده اند. حتی افرادی که ۸هزار فالوور هم دارند حالا می توانند مورد توجه برندها برای تبلیغات قرار بگیرند، چرا که آنها مخاطبان موثرتری دارند.

برندها می توانند با بودجه ای معادل آنچه باید برای تبلیغات در اختیار یک سلبریتی مشهور بگذارند، با ۲۰-۴۰ میکرواینفلوئنسر وارد مذاکره شوند و مخاطبان وسیعی از اقشار مختلف را هدف بگیرند. یک تحقیق که توسط Markerly (یک پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ) در میان ۲ میلیون اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی انجام شده، نشان داده افرادی با کمتر از هزار فالوور، تقریبا ۸درصد برای هر پست از مخاطبان شان لایک می گیرند و آنهایی که بین هزار تا ۱۰هزار فالوور دارند حدود ۴درصد لایک می گیرند.

هر قدر فالوورها بیشتر می شوند، درصد مشارکت آنها کم می شود و افرادی که بین ۱۰هزار تا ۱۰۰هزار فالوور دارند، حدود ۲٫۴درصد لایک می گیرند. آنهایی که از یک میلیون تا ۱۰میلیون فالوور دارند تنها ۱٫۷درصد مخاطبان شان را قانع کرده اند که پست شان را لایک کنند. میزان کامنت ها هم تقریبا از همین قاعده پیروی می کند. گرچه به نظر می رسد افرادی که فالوورهای کمی دارند، تاثیرگذاری کمتری هم دارند، اما در عوض، برندها به مخاطبانی دسترسی پیدا می کنند که آنها را باور دارند و محتوای شان را تبلیغاتی به حساب نمی آورند.

سارا ور، مدیر عامل و یکی از بنیان گذاران مارکرلی می گوید شرکت او برای فعالیت های آنلاین یک برند چای لاغری، با کیم کارداشیان کار کرد اما بازخوردی که از فعالیت ۴۰ میکرواینفلوئنسر برای شرکت گرفتند، بسیار بهتر از آن بود. دلیلش یک محاسبه ریاضی ساده است: اگر یک شرکت ورزشی با مخاطبان ۲میلیونی یک سلبریتی ارتباط برقرار کند به دریایی از مخاطب دسترسی دارد که ممکن است ۹۰درصدشان اهل ورزش نباشند.

اما اگر سراغ ۱۰۰ فعال حوزه ورزش برود، با مخاطبانی روبه رو است که همه به دنبال موضوعات ورزشی هستند. توجه برندها به میکرواینفلوئنسرها روز به روز بیشتر می شود. از آنجایی که تغییر الگوریتم اینستاگرام باعث شده پست هایی با محبوبیت بیشتر، بالاتر نمایش داده شوند، فعالیت این افراد بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. در نهایت محتوایی که دوستان و خانواده افراد تولید کرده اند توسط این شبکه اجتماعی، مهم تر تشخیص داده می شود و می تواند مشارکت بیشتری در میان مخاطبان ایجاد کند.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید